Loading...
nl

Bestaat er ook hulp voor een dier?

Spud
Spud feb 16 '11
Hoi Lieve mensen,

Mijn kat die ik onlangs hier op het forum plaatste heeft ontzettend veel last gekregen van zijn ademhaling. Zelfs zo erg dat het arme beest niet eens meer durft te gaan liggen. De dierenarts kan er niet veel mee aangezien hij totaal niet reageert op medicatie, ik heb nu astma puffers om de ergste aanvallen te kunnen overbruggen.
Meest maffe aan alles is wel, dat ik sinds het plaatsen van zijn foto hier, totaal niks meer met zijn foto kan wat betreft plaatsen cq versturen, blijkbaar mag dat niet.
Nu dacht ik, hij heeft zoveel gegeven hier op het forum, voor mij maar stiekem denk ik ook voor anderen. Zou het werken als we hem zuurstof zouden sturen? En zouden jullie dat willen doen?
Zijn foto staat in het topic "lezing zonder foto of naam" onder kaartleggingen en Orakels. Misschien dat het helpt, dan doe ik mijn best iets aan mijn longen te doen want volgens mij draagt ie iets voor mij.

Alvast bedankt!
Delen:
Tinne
Tinne feb 16 '11
Groen.. is goeie kleur die weer de ruimte geeft.
Oranje de kleur voor shocks, en is dé animalhealer-kleur bij uitstek.
( zeg ik als aura soma therapeute)
Dus dat kan je hem inblazen.. of intstralen.
ocharme, het lieverdje, ik doe al zeker mee, energetisch!
karda
karda feb 16 '11
Ik wil graag reiki geven op afstand.

liefs karda
Spud
Spud feb 16 '11
Nou super!!!
Volgens mij begint het nu al te werken, want hij is gaan liggen (sinds 48 uur) en poetst zichzelf (iets wat ik hem nog nooit heb zien doen, dat deden zijn andere kattenmakkers wel)

Dankjewel! Namens Mick en namens mij.

Tinne, groene en oranje kaarsen om hem heen werkt dat ook?
Tinne
Tinne feb 16 '11
Ik was daarnet op afstand bezig hem in het groen te plaatsen. Hij heeft nu zo'n doorschijnend groen balletje rond hem.
En heb ook de Carneoolstraal op hem geplaats. Ik was daar voor ingewijd ooit om die straal te plaatsen op dieren en mensen. Die straal oranje kan je vergelijken met een grote straal van een toneelspot, maar dan in fel oranje.

een klein oranje dekentje, of kussentje of stofje is goed..
Kaarsjes hoeft niet! Adem zachtjes groen naar hem toe..
en straal met je beide ogen groen naar hem, vb de ademhaling.
je mag ook nadat je merkt dat ie wat rustiger is geworden, de kleur groen wat meer blauwerig maken..
dat schept echt rust en vrede.
En doe dit dagelijks, we helpen wel!
Spud
Spud feb 16 '11
Tinne,

Hij heeft zelf gekozen om op een oranje kussen te gaan liggen, rood ligt ernaast. winkWat is een Carneoolstraal als ik vragen mag?
Zoals het er naaruit ziet waardeert ie al die aandacht wel, ik heb sinds dagen niet zo´n levendige kat gezien ookal blijft ie kortademig.

Dankjewel, jij ook karda!
Tinne
Tinne feb 16 '11
Edelstenen vind je hier op aarde in zijn vaste vorm.
Elke edelsteen heeft zijn Bewustzijn, je kan het vergelijken met onze Hogere Zelf.
Het bewustzijn van deze steen, is in de cosmos, en er is nu vanuit dat bewustzijn een enorme grote, sterke straal (lichtbundel van oranje Licht met carneool energie) die stevig verankerd staat op je kat! En ja hij wordt daar vrolijk van.
Mocht hij ietsjes te fel in energie zitten, dan geef je maar een gilletje!
Spud
Spud feb 16 '11
Wow! Ik weet niet wat ik zie, maar super hoor! Lijkt wel alsof ie zich weer helemaal in zijn nopjes voelt. (kwam zelfs even op mijn knie zitten en tuurde langdurig naar het scherm, blijkbaar weet ie van waar het vandaan komt)
Ik denk dat hij het goed gebruiken kan van wat jullie hem allemaal zenden dus ik neem aan dat hij mij ook wel aangeeft wanneer het genoeg is.

Dankjulliewel! Namens Mick ook want die gaf een kopje tegen het beeldscherm toen ik dat schreef. wink
Spud
Spud feb 18 '11
Nou de kleine muis loopt hier weer fier rond, nog steeds wel last van benauwdheids aanvallen, maar heel duidelijk veel beter en lekkerder in zijn vel.
Ik heb van mijn leven nog nooit zo snel reactie gezien op afstandshulp, ik ben er zeer van onder de indruk.

Nogmaal dankjewel!
Spud
Spud apr 15 '11
Micky Mouse heeft na jullie hulp nog heel slecht gelegen, maar na een antibioticakuur super hersteld. Helaas heeft hij wel beschadigingen opgelopen aan zijn longen waardoor hij altijd kortademig zal blijven. Maar dat mag de pret niet drukken voor hem hoor! cool

Het is een hartstikke blije kat! En met zijn aanzien, als ie zich laat zien, is iedereen vertederd en vergelijken hem met een engeltje of avatar. Zelfs de super macho man met haantjes gedrag. grin

Ik heb dus een engeltje in huis gehaald en dat te bedenken dat ik het gedichtje van 14 engeltjes als je slapen gaat, al super toepasselijk vind op mijn 8 kitty´s

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki