Loading...
nl

ben benieuwd......

Esther
Esther feb 15 '11
Hoi allemaal....

Ik heb in juli mijn foto al eens laten lezen, dat heeft me zo goed gedaan toen.... ik heb toen hele mooie lezingen gehad.... ben benieuwd hoe jullie t nou zien.... (ik voel me iig stukken beter!!!)
maakt t wat uit dat t hondje erbij is?

grtz Esther

Delen:
Esther
Esther feb 25 '11
Hoi!

De foto wordt niet gelezen.... dus kunnen jullie dit topic wel eraf halen..... ik zie t maar zo.. geen nieuws is goed nieuws...

Grtz Esther
admin
admin feb 25 '11
Hoi Esther,

Misschien is het beter om een foto te plaatsen zonder muts en sneeuw. De foto kun je ook bij het bericht plaatsen.

Moet ik de link naar je Hyves verwijderen?

Gr.,
Bart
Esther
Esther feb 26 '11
Hoi bart...

Is goed hoor....
Ik plaats ff geen foto... laat t aan mensen over die het nodig hebben...

Grtz Esther
admin
admin feb 26 '11
Hoi Esther,

Goed, dank voor het doorgeven. De link naar je Hyves is weggehaald.

Gr.,
Bart
Marenubium
Marenubium feb 28 '11
*snap ni*.
geen foto, omdat de foto niet gelezen wordt...en weggehaald omdat anderen het misschien 'meer' nodig hebben?
Ghi, Lieve Esther...wat gun jij jouzelf niet smile
En...heeft dit misschien te maken met een geduld kwestie...?
Goed, 15 februari is wellicht en beetje geleden, maar niet iedereen en elke fotolezer zit elke dag elk uur etc. hier op Merudi om nieuwe foto's in de gaten te houden...
Als het komt, dan komt het, zoniet dan komt het later wel smile
Esther
Esther mrt 2 '11
Hoi Marenubium...

Nee hoor... ik heb wel geduld hoor (in sommige zaken ook wat minder... haha)... maar achteraf bedacht ik me.. "wat wil ik nou eigenlijk weten"? Het gaat goed met me, en er zijn mensen waar t minder goed mee gaat.. en ik vind dat die t meer nodig hebben dan mij... En het was zoiezo een onduidelijke foto (met een muts tot aan mn ogen en een schaal tot aan mn neus.. smile.. dus dat was al niet zo handig van me....

De laatste fotolezing zat ik in een moeilijke periode.. en toen heeft t me zo goed gedaan.... echt waar.... Nu "weet en voel" ik meer en weet dat ik meer moet vertrouwen ipv te denken....

Misschien dat ik over een poosje een duidelijke foto erop zet.

Bedankt voor je reactie!

Grtz Esther
Esther
Esther mrt 2 '11
ps..... marenubium... ik heb van jou toen ook een mooie lezing gehad...... ik heb m bewaard op mijn pc...
Marenubium
Marenubium mrt 3 '11
aaah op die manier laugh*snap nu meer* Dankjewel voor de uitleg!!

En graag gedaan en alweer dank je wel... hihi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki