Loading...
nl

Even voorstellen

brastijn
brastijn feb 14 '11
Hallo allemaal,

Ik ben Peter, 48 en al heel lang geinteresseerd in spirituele ontwikkeling.
Ik vind het fijn te ervaren dat velen actief zijn met vooral hun eigen ontwikkeling en antwoorden zoeken op de vele vragen die we ons zelf kunnen stellen.
Op een forum als deze is het mooi antwoorden of bevestiging te vinden door de gedeelde informatie die er is.

Groeten Peter
Delen:
admin
admin feb 14 '11
Hoi Peter,

Welkom op Merudi, je zult hier zeker vinden wat je zoekt. Hoop ook van jou snel te lezen.

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 14 '11
Hoi Peter,

ik wil je ook welkom heten!
Vari
Vari feb 14 '11
Dag Peter,
Wees welkom en veel plezier
Soenarjo
Soenarjo feb 14 '11
Hallo Peter,

Welkom op Merudi!

Groetjes,

Soenarjo
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 15 '11
Welkom Peter!
brastijn
brastijn feb 15 '11
Dank voor alle welkomstberichtjes

Wat ik nog niet verteld had, ik heb twee levels white time gedaan en ben druk bezig spiritualiteit te integreren in een werkwijze om mensen en organisaties te helen. Die werkwijze is een energetisch model die werkt aan het tot stand brengen van verbindingen tussen structuren, processen en mensen. Die verbindingen zijn zo nodig om de beschikbare energie te laten stromen zodat we het werkelijke potentieel uit mensen en organisaties activeren. De methode heet de Maatwerk Spiegel Methode. Zo weten jullie weer iets meer van mij.

Een fijne dag allemaal

Groetjes Peter
Mimosa
Mimosa feb 16 '11
Hallo Peter,
Ik zie dat ik je nog niet verwelkomt heb. Bij deze dus welkom op dit forum.
Klinkt heel interessant energetische healing, white time. Het lijkt me een hele mooie manier om op die manier met organisaties en mensen samen te werken.
Ariel
Ariel feb 16 '11
welkom
Beschermengel
Beschermengel feb 17 '11
Welkom in ons midden Peter smile
brastijn
brastijn feb 17 '11
Dank voor je welkom

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki