Loading...
nl

toch nog maar een keer

janusbananus
janusbananus feb 11 '11
Hallo,

Ik heb op dit forum al een aantal keren een foto geplaatst. Ik weet dat het niet de bedoeling van dit forum is om mensen lastig te vallen met vragen, maar ik plaatst toch nog maar deze foto. Ik heb heel veel dingen aan mijn ouders gevraagd ter opheldering, maar ik stuit telkens op een hele grote muur. Ik kan niemand anders meer verzinnen die ik dingen kan vragen, vandaar dat ik het nog een keer op deze manier probeer.
De foto is van een overleden familielid. Ik weet weinig van hem, maar het voelt alsof hij de aanstichter is van alle ellende in de familie. Zou iemand mij iets meer over hem kunnen vertellen? En echt alleen mensen die dat graag willen. Ik wil niemand lastig vallen met vragen enz.
Ik hoop dat ik zo wat meer te weten kom.

foto

Liefs Janus
Delen:
Mimosa
Mimosa feb 11 '11
Hoi Janneke,

De foto vertelt mij eigenlijk weinig. Wat ik heel sterk doorkrijg, en ik meen me te herinneren dat ik dit al eerder gevoeld heb, is dat je de antwoorden in jezelf kunt vinden. Het is tijd om het los te laten en in jezelf op zoek te gaan.
Marenubium
Marenubium feb 11 '11
Janus,

Wat al eerder is gezegd: jouw gevoel zit goed! Onthoudt dat nou eens en laat dat eens lekker en rustig tot je doordringen wink
Ik snap je vragen en dat grote zwarte gat waar je de vinger niet op kunt leggen.
Ik weet niet waar deze man de 'aanstichter' van geweest is, wel is zijn energie sterk en alom aanwezig binnen jouw familie. Het zijn lasten van het verleden, die echter niets met jou te maken hebben, maar wel op onbewust op jouw schouders terecht gekomen zijn.
DEZE LASTEN ZIJN NIET VAN JOU, NOCH VOOR JOU!
Laat de troep daar, waar het hoort en zeul andermans afval niet met je mee.
Het is van buitenaf op jou gelegd, en je hebt er helemaal niets mee te maken!

De taak van je oma begint me nu ook duidelijker te worden; ze wil je tegen deze negatieve energie beschermen, je hiervoor hoeden. Ze is zoveel bij je omdat ze graag wil dat jij jou eigen leven gaat leiden, ipv geleid te worden. Ze wil dat je loslaat wat niet van jou is. Word jezelf en blijf jezelf. Maak je los van de negativiteit om je heen. Er wordt getrokken aan je, en dat is wat jou zo onzeker maakt. Laat je oma met deze energie bezig houden, want het is haar probleem. En niet de jouwe smile
Laat het los, en dan komen de antwoorden echt vanzelf wel. Door twijfel blokkeer je jezelf en je gevoel. Vertrouw op jezelf.

Verder kan ook ik er echt niks meer uithalen, en antwoorden heb ik echt niet voor je.
Tinne
Tinne feb 11 '11
Janus, als ik zou vrij mag zijn om dit te vertellen, maar er is nergens een "aanstichter" van een ellende in de famillie.
Dat kan en mag je ook NIET naar een 'noemer' brengen. Omstandigheden zijn er waarin alles een oorzaak heeft, en ik vermoed dat een oplossing zou kunnen zijn, om wat er ook in de familie aanwezig is/was als last, omdaar van te distanciëren, om daar van los te komen en je eigen unieke leven te leiden.
Hou van je familie, maar laat los wat er zich afgespeeld heeft.
Als ik kijk naar de foto, kan het zijn dat die man in de koolmijnen heeft gewerkt? Ik voel iet in die richting..maar ergens stopt daar m'n wens om naar meer te gaan 'voelen' omwille van het respect van een overledenen.
janusbananus
janusbananus feb 15 '11
Hallo,

Bedankt voor de tijd en energie om op mijn berichtje te reageren.
Er zijn echter een aantal dingen die ik niet snap. Ik heb via meerdere mediums te horen gekregen dat de man op de foto hierboven, en die ik ken als mijn opa, mijn vader is. Wat andere paragnosten mij hebben verteld is dat het een zeer negatieve gebeurtenis was tussen mijn moeder en mijn opa. Er was geweld en alcohol in het spel. Ik heb altijd al geweten dat er iets is gebeurd rondom mijn geboorte. Ik heb via meerdere kanalen geprobeerd om hierover informatie te krijgen, omdat mijn familie zwijgt als het graf. Ik heb mij los van deze readings van paragnosten, ook altijd afgevraag waarom ik zo weinig op mijn vader lijk (de man die mij heeft opgevoed) en waarom ik altijd anders behandeld werd. Ik ga hier nu met twee hulpverleners verder naar zoeken, en ook kijken of DNA-testen nog mogelijk zijn. Wat ik niet snap, is dat de antwoorden in mijzelf zouden moeten zitten. Wanneer je niet zeker weet wie je vader is, en of je als tweeling bent geboren, dan heb je hiervan toch bevestiging van buitenaf nodig? Er is toch iemand die dat moet bevestigen, en ook op papier? Je kunt je toch niet de rest van je leven af blijven vragen hoe dat zit? Hoe moet je dan de antwoorden in jezelf zoeken? Dit zijn echt dingen die ik niet snap. Ik weet dat ik geen antwoorden hier op een forum kan vinden, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd. Bedankt voor alle tijd die jullie in het schrijven van berichtjes voor mij hebben gestoken. Ondanks dat ik het niet helemaal snap, waardeer ik het wel!

Liefs Janus
admin
admin feb 15 '11
Lieve Janus bedankt voor jou reaktie en ik wens je een goede oplossing voor je vragen wens je alle antwoorden die je nodig hebt op deze vragen...

liefs Ajada
Marenubium
Marenubium feb 15 '11
Hoi Janus,

Uiteraard is het in dit soort gevallen fijn om bevestiging van buitenaf te krijgen. Het zijn bewijzen waar je verder mee kunt. Enige wat wij hier jou mee willen geven, is dat niemand jouw GEVOEL kan bevestigen. En jouw gevoel heeft in deze meer dan goed gezeten. Feit is, je gevoel te volgen, besluiten nemen en knopen door te hakken, en van hieruit zaken voor jouzelf bevestigd zien te krijgen. Dit soort bevestigingen kan NIEMAND jou geven, en niemand kan jou dus ook vertellen wat je moet doen of welke keuzes je moet maken. Dat wordt hier bedoeld.

Je hebt er goed aan gedaan nu je eigen gevoel te volgen, en van daaruit stappen te ondernemen.
Succes met jouw persoonlijke zoektocht naar de waarheid, en heel veel sterkte meis smile

janusbananus
janusbananus feb 15 '11
Ok, ik snap het.
Dank je wel voor je vele berichtjes!

Liefs Janus

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki