Loading...
nl

09-02-2011 Reis van Diana, Emmy en Eva: Drakenei

Marenubium
Marenubium feb 10 '11
09-02-2011 Reis van Diana, Emmy en Eva: Diana krijgt een Drakenei

We spreken af bij het kasteel, Emmy heeft zich daar lekker relaxed neergezet met een kop chocolademelk…
We hebben in het begin nog wat moeite om elkaar te vinden, en het idee dat we ons in verschillende kamers bevinden. Die van mij lijkt wel iets op de groepskamer van Harry Potter.
Uiteindelijk beginnen we elkaar wel gewaar te worden, maar het blijft nog wat vaag: we voelen elkaar wel maar zien elkaar niet echt.
Daarom besluiten we elkaar buiten het kasteel te ontmoeten.

Het is donker buiten, en her en der branden fakkels.
Ik zie dan Diana en Emmy op een brug staan, tussen de fakkels en met donkerbruine of zwarte paarden bij hen. Als ik dichterbij kom, zijn ze wit.
Emmy is voor mij nog steeds met heel veel kleurrijke en bewegende ringen, Diana is zilver/wit; ook ringen om haar heen maar dan van wit/zilver.
Diana ziet mij als groen met een kroontje.
De paarden hebben vleugels, en blijkbaar moeten we opstappen en ergens naartoe.
Tijdens de vlucht komen er twee andere energieën bij ons: Undrill en nog iemand bij Diana, maar die kunnen we nog niet helemaal duiden.
Wel zie ik Diana nu wit doorzichtig, met een kroon (soort bloemenkrans ofzo?) op haar hoofd waar witte sterretjes om heen schieten; het zouden wel eens elfjes kunnen zijn; ze zijn heel licht en heel teder.

We vliegen door, er is een volle maan. Verderop zien we iets opdoemen, het lijkt op een poort. Voor mijn gevoel komt er een zwarte hengst bij, die ons achter de poort vergezeld en leidt.
Achter de poort bevindt zich een heel ander land! Ondertussen heeft Ra zich ook bij ons gevoegd, en Artimus Arimeus. AA hangt ergens bij Emmy rond, en nog steeds bevindt zich een liefdevolle, roze energie om Diana heen. Diana krijgt het warm nu, en Emmy ziet een soort van roze engel. Ondertussen zijn we geland bij een koepel, en breken we ons hoofd over wie de roze energie bij Diana kan zijn.

Diana: is het de mevrouw uit de grot?
- Gedeeltelijk. Dezelfde bron maar een andere energie.


Ik krijg ineens erg veel beelden door nu, en het blijken alle vrouwelijke voorouders van Diana te zijn, verzameld binnen één energie! Ik zie ook plots een enorme verbintenis met de maan:

He, Diana, wat betekent de maan voor jou?
- Maangodin he, mijn naam dan laugh.

Ra: Een naam is een naam, maar niet altijd.

Goh, waar heb ik dat eerder gehoord wink

De koepel waar we zijn aangekomen, baadt en glinstert in het maanlicht, en volgens mij is deze speciaal voor Diana. Ra bevestigd dit later ook, door het de tempel van Diana te noemen. We gaan er naartoe. Het is een soort open tempel, met pilaren rondom en een grote koepel erop. We zien een ster (goud?) op de grond in het midden van de tempel. Diana vraagt of het de ster van Metatron is?
Hij lijkt er in ieder geval wel heel veel op! Diana zegt dat deze ster vaak gezien wordt bij het openen van poorten.

We zien Diana plotseling groter worden, en haar vleugels zijn nu heel duidelijk zichtbaar.
Ra begint de tempel af te sluiten vanwege een ‘privé gebeurtenis’. We kunnen dan ook niet meer naar buiten kijken.
Diana vraagt wat we hier doen, en Emmy antwoordt: jou aanbidden!
Hehe, dat is wel grappig laugh

Ik hoor:
‘afgifte en reiniging’, wat er op je lever zit. Loslaten’.

Ik vraag Diana of ze wat bij zich heeft? Er schijnt iets geofferd of gegeven te moeten worden. Verder praten we over de diamant die Diana eerder voor Emmy gevonden heeft.
Diana voelt dat ze een kroon op heeft, en iets in haar handen heeft; een staf.
Emmy is ondertussen aan het tekenen geslagen op de grond.
Diana legt haar staf en kroon in het midden van de tekening van Emmy.
De tekening is ondertussen af, en de lijnen beginnen op te gloeien; het lijkt wel alsof de lijnen en de voorwerpen van Diana één geheel beginnen te worden en samensmelten.
Er beginnen zich codes te vormen, een soort formules die gaan over dna en transformaties.
Het klopt wel met de energie van Metatron overigens.
Diana heeft plotseling een boek in haar handen en voelt zich heel groot.
Ze ziet de ster van Metatron in het boek, maar verder kan ze het niet goed lezen.
Ze overhandigt het boek aan Emmy.
Emmy:

Het is inderdaad een boek over transformatie.. en het geeft codes hoe je de transformatie bij mensen in werking kan zetten.. een soort goddelijke vlam kan laten ontbranden

- Read them and write them, they’ll become one as in one God.

Het zijn tevens formules om bewustwordingsprocessen te versnellen

Diana: Is het boek voor ons?
- Yes.

Het boek begint uiteindelijk uit zichzelf te bladeren, en op de opengeslagen pagina verschijnt een staf, een cirkel en driehoeken om de cirkel heen. En een soort van code.

Emmy:
Code van eenheid in bewustwording. Verschillende 'soorten' komen samen in een figuur. Ook staat er: lichaam, geest en ziel op dezelfde lijn.

Diana overhandigt me ondertussen een diamant, die ontstaan is omdat ze daar aan moest denken. De diamant verandert in mijn handen in een witte roos. Voor mijn gevoel moet ik deze aan Birgid geven.
Emmy zit nog steeds met haar neus in het boek, weer een mooi exemplaar die ze kan toevoegen aan haar bibliotheek, haha.

Ik voel dat we naar Birgid moeten, en een draak gaan maken voor Diana.
We zijn verder klaar in de tempel, en we reizen naar de tuin van Birgid.
Deze staat ons al op te wachten.
Ik overhandig Birgid de roos.
We staan ons weer een beetje te vergapen aan Birgid, want het is de schoonheid in hoogsteigen persoon…haha.
Maar Birgid heeft wat voor Diana: een Drakenei:

- Your rose is your love which you gave with love. This one is for yours to take, with great love.

Diana voelt Merlijn plotseling, deze heeft zich nu bij ons geschaard.

- Take care of it and it wil flourish like you.

(ik schijn maar steeds boodschappen in het Engels door te krijgen, lol)
Birgid gaat nog even verder:

- It’s your love and transformation which will give birth to your thought and actions, and it will create Dragon Magic.

Merlijn gaat Diana helpen met het ei.
We besluiten dat het tijd is voor een klein feestje en jubelen nog even na in de tuin van Birgid.

Het was absoluut een mooie reis, met veel blijheid en plezier! We nemen afscheid van elkaar en Birgid, en danken haar.
Vandaag, na de reis, ben ik althans met een heel blij gevoel opgestaan, en genoot ik nog steeds na van deze mooie reis.
Diana en Emmy, heel erg bedankt jullie twee! Wat een mooi avontuur was dit weer smile
*Hugssss*

Ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen met het Drakenei!!!
Delen:
admin
admin feb 11 '11
Ja gave reis !!

hmm je had toch ergens iets geschreven over een draak ?
vind het nergens confused
Marenubium
Marenubium feb 11 '11
Oh, dat staat onder de ontmoeting met mijn zielsmoeder! Staan 2 reizen in smile
admin
admin mrt 7 '11
tja, onderhand zit ik nu met twee "draken", een hele grote die oranje / rose is... en uit dat ei is een heel lief klein geel draakje gekomen. Hmmm apart.. grin
Marenubium
Marenubium mrt 8 '11
ahahah kicken laughde draken zijn de wereld nog niet uit wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki