Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen ?

Lien87
Lien87 feb 9 '11
Hoi iedereen,

Ik heb een tijdje geleden een foto van mezelf op het forum geplaatst maar daar heb ik niet zo veel reactie op gekregen. Daarom post ik hier nu een nieuwe, recentere foto.

Wie wil en kan mijn foto lezen ?
Ik hoop op vele reacties maar ik begrijp dat foto lezen niet altijd gaat en dat het niet altijd even makkelijk is.
Ik wil niet dat iemand zich verplicht voelt ... dus heb je tijd en zin om mijn foto te lezen, dan hoor ik het graag smile

Alvast bedankt,
Liefs Lien.
Delen:
Lien87
Lien87 feb 11 '11
Niemand ?

Ik wil me niet opdringen maar ik begin me af te vragen of het misschien niet lukt ... Ben ik moeilijk te lezen ?
Misschien heb ik een onleesbare kop hahaha lol laugh

Liefs Lien.
Lien87
Lien87 feb 20 '11
Het is al weer even geleden dat ik mijn foto hier heb gepost en ... nog geen reactie frown

Ik begrijp dat het misschien niet lukt maar dan wil ik dat ook graag horen van jullie ? Ik weet dat je die dingen niet kan forceren maar eerlijk gezegd ben ik toch een beetje jaloers als ik zie dat er mensen zijn die super veel reacties krijgen laugh

Maar ik geef de hoop niet op haha ... ooit zal er iemand op dit forum komen die mij een mooie reading kan geven smile

Groetjes Lien.
Marenubium
Marenubium feb 20 '11
Lien, bij deze heeft je volharding zijn vruchten afgeworpen wink

Ik zie in jou een zoekend iemand. Ook erg onzeker. Je hebt nog niet echt je eigen weggetje gevonden, of bent daar heel erg naar op zoek. Je wilt zo graag van alles maar het lukt je allemaal niet zo goed.

Je hebt de neiging jezelf enorm weg te cijferen, en ik heb het idee dat je iets of iemand op sleeptouw aan het nemen bent waardoor je weinig aan jouzelf toekomt. Heb je een zorgende functie? Of is er een zieke in jouw directe omgeving?
Ik heb het gevoel dat je meer met anderen bezig bent dan met jezelf.
Wellicht vanuit een enorm plichts- dan wel verantwoordelijkheidsgevoel.
Daar is ook helemaal niks mis mee eigenlijk, maar je houdt jezelf daar 'klein' mee. Je mag groeien, en die prachtige dame worden die in je zit: stevig met de benen op aarde en die best heel sterk in haar schoenen staat!
Laat je niet zo snel wat wijs maken door anderen, maar vertrouw meer op je eigen gevoel. Het voelt aan alsof je heel erg bezig bent om je eigen grenzen af te tasten. Heel goed! En ga daarmee door! Het is best een lastig proces, helemaal omdat je gedachten en de buitenwereld heel vaak jouw gevoel (dat kleine stemmetje in je achterhoofd) een beetje boel ondersneeuwen. Dan ben je geneigd om toch weer de woorden van een ander hoger te waarderen dan jouw eigen gevoel.
Blijf lekker je grenzen aftasten, en schaam je niet als je voor jouw gevoel eens wat feller uit de hoek komt dan je hebt bedoeld.
Er gaat namelijk niemand dood van, en jij wordt er alleen maar sterker door.

Tijdens zo'n groeiproces zul je er ook achterkomen dat bepaalde mensen niet meer zo goed bij je passen. Anderen zullen zich dan weer aandienen. Blijf niet uit plicht aan het oude en vertrouwde vasthouden, mensen komen en gaan nu eenmaal. Je zult misschien ook wel eens horen 'zo ken ik je echt niet', of 'zo ben jij niet, doe niet zo mal'. Ik denk eigenlijk dat dit je vaak gezegd wordt. Misschien niet in die exacte bewoordingen, en wellicht ook niet in uitspraken. Ik voel je inkrimpen als je een bepaalde blik van iemand ziet. Iemand die je hoog hebt zitten, maar hij of zij kan met 1 blik jou volledig naar beneden trekken.
Is het afwijzing ergens? Ik kan er de vinger niet zo goed op leggen. Misschien herken je er zelf wel iets in.

Ik wil je graag meegeven dat jij goed bent zoals je bent, lieve Lien, en dat jouw eigen IKJE er wel degelijk mag zijn. Je bent hard op weg om uit de kinderschoenen te stappen en eindelijk op eigen benen te gaan staan. Hou dat vol laughEn probeer je niet zo vaak zo schuldig te voelen, want dat is namelijk nergens voor nodig. Je bent goed zoals je bent.
Zeg je zelf dat maar elke dag!

Als je wat met kristallen hebt, wil ik je ook graag een groene steen adviseren. Een groene calciet of een jade. Liefst donkergroen.

Het ga je goed en dat IS.
Lien87
Lien87 feb 22 '11
Heel erg bedankt om mijn foto te lezen Marenubium smile

Er staan heel veel dingen in de reading waar ik mezelf in herken. Ik ga nog niet te veel verklappen omdat ik hoop dat er toch nog enkele reacties gaan komen.

Ik wil je nogmaals heel erg hard bedanken ... Ik ben blij dat er iemand op mijn foto gereageerd heeft, ik begon al te denken dat ik onleesbaar ben haha lol

Liefs Lien.
Marenubium
Marenubium feb 22 '11
grinn...misschien was dat het bange muisje in jouzelf die niet zo graag gevonden wilde worden winkDe wereld ligt aan je voeten Lien, it's all yours!!
Heel graag gedaan, hopelijk volgen er nog andere lezingen laugh
admin
admin feb 22 '11
Hoi Lien,

Wat ik voel bij jou is een klein beetje het idee van onzekerheid. Je zet jezelf wat op de achtergrond omdat je het gevoel hebt dat jouw stem er niet altijd toe doet, maar niets is minder waar Lien! Je hebt juist mensen echt iets te bieden. Misschien komt het voor jou een beetje intimiderend over als mensen die dingen duidelijk kunnen verwoorden. Maar dat wil niet zeggen dat jij niet jezelf zou kunnen laten zien, je hebt evenveel recht als een ander, alleen moet je jezelf nog hiervan overtuigen !!

Ik zie iemand met kracht, je kunt echt heel goed zien en kijken, en daarnaast heb je ook nog eens een grote mensenkennis. Je houdt van lachen, en het liefst laat je van jezelf horen door eens lekker te schaterlachen. Is het zo dat je wel eens je mond op elkaar houdt, omdat het er anders te hard uitbuldert, maar dat vindt jij te opvallend als dat zou doen en dat wil je niet altijd ^-^.

Een zachtheid zit er in jou. Heb je de gedachte gehad over het werken in de zorg, of in deze richting op te gaan?

Je bent aan 1 kant best intellectueel, en kan je verstand goed gebruiken, los van je gevoel. Een analytisch type. Maar als jij zeker weet dat je op het goede spoor zit, dan komt alles bij elkaar: verstand en gevoel, en vooral overgave, dus echte en mooie zuiverheid! Hier zit je kracht ook, en dat weet je volgens mij?!!

Ik weet niet of je tekent of misschien schrijft? Ik zie je iets doen waar je echt alleen voor gaat zitten/liggen en hier de dingen eens lekker mee af kan zetten.

Je bent bezig met iets, je wilt tot actie overgaan, en een soort van levensfase achter je laten en een nieuwe tegenmoet gaan. Ben je pas verhuisd, of heeft dit toch te maken met studie of werk waarin alles nieuw is/wordt?! Spannend, maar dit komt echt helemaal in orde, je ontwikkelt en ontplooit jezelf steeds verder, zowel zakelijk als persoonlijk.

Ik vind je zoekende naar iets, denk dat het naar jezelf is, naar kennis om jezelf open te kunnen en durven gooien en te willen en kunnen genieten van het leven !! Volg je pad, het is goed ^^.

Groetjes en geniet ervan !!
Bart
Lien87
Lien87 feb 27 '11
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb het druk gehad aangezien mijn tante pas overleden is frown

Bedankt voor de mooie lezing Bart, in jou lezing zitten ook veel dingen waar ik mezelf in herken. Ik ga nog een weekje afwachten op verdere reacties en daarna zal ik jullie een beetje meer uitleg geven.

Alvast heel erg hard bedankt,
Liefs Lien.
karda
karda feb 27 '11
Hoi Lien,

Ik heb het idee dat je af en toe wat te onzeker bent over jezelf, ja mag best meer in je eigen kunnen geloven.
Je houdt erg veel van dieren.
Je bent meer een type van eerst de kat uit de boom kijken.
Je voelt meestal zelf wel aan hoe mensen in elkaar zitten.
Hsp, niet iedereen begrijpt jou.je zou best wat meer mensen willen kennen hoe zij daar mee omgaan.
jde bent erg gevoelig ook op spiritueel gebied.
heb jij iets met paarden?
Ik ben benieuwd of je hier iets in herkend.

liefs karda
Lien87
Lien87 mrt 7 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Lien,

Ik heb het idee dat je af en toe wat te onzeker bent over jezelf, ja mag best meer in je eigen kunnen geloven.
Je houdt erg veel van dieren.
Je bent meer een type van eerst de kat uit de boom kijken.
Je voelt meestal zelf wel aan hoe mensen in elkaar zitten.
Hsp, niet iedereen begrijpt jou.je zou best wat meer mensen willen kennen hoe zij daar mee omgaan.
jde bent erg gevoelig ook op spiritueel gebied.
heb jij iets met paarden?
Ik ben benieuwd of je hier iets in herkend.

liefs karda


Hoi Karda,
Bedankt voor de lezing. Alles wat je zegt is juist. Ik ben nogal onzeker over mezelf en ben een grote dierenvriend maar met paarden heb ik niets. Ik ben niet zo voor paarden, ik weet niet hoe dat komt want voor de rest heb ik bijna alle dieren graag. Ik vind inderdaad van mezelf dat ik goed kan aanvoelen hoe iemand in elkaar zit en ik ben iemand die de kat uit de boom kijkt, een voorzichtig iemand eigenlijk. Hsp ... ook helemaal juist en ik kan er niet goed mee om, heb dikwijls het gevoel dat niemand me begrijpt.

Dus eigenlijk is alles wat je hier zegt juist Karda grin
Heel erg bedankt voor de lezing,
Groetjes Lien.
Lien87
Lien87 mrt 7 '11

Lieve Marenubium,

Hier wat meer uitleg bij jou lezing.


Origineel bericht van: Marenubium
Lien, bij deze heeft je volharding zijn vruchten afgeworpen wink

Ik zie in jou een zoekend iemand. Ook erg onzeker. Je hebt nog niet echt je eigen weggetje gevonden, of bent daar heel erg naar op zoek. Je wilt zo graag van alles maar het lukt je allemaal niet zo goed.

Ik ben inderdaad onzeker en een zoekend iemand. Ik wil veel dingen veranderen in mijn leven maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Ik heb mijn weg nog niet goed gevonden

Je hebt de neiging jezelf enorm weg te cijferen, en ik heb het idee dat je iets of iemand op sleeptouw aan het nemen bent waardoor je weinig aan jouzelf toekomt. Heb je een zorgende functie? Of is er een zieke in jouw directe omgeving?
Ik heb het gevoel dat je meer met anderen bezig bent dan met jezelf.
Wellicht vanuit een enorm plichts- dan wel verantwoordelijkheidsgevoel.
Daar is ook helemaal niks mis mee eigenlijk, maar je houdt jezelf daar 'klein' mee. Je mag groeien, en die prachtige dame worden die in je zit: stevig met de benen op aarde en die best heel sterk in haar schoenen staat!

Ik heb geen zorgende functie en heb ook geen zieke in mijn omgeving. Dus dit stukje zegt me niet zo veel.

Laat je niet zo snel wat wijs maken door anderen, maar vertrouw meer op je eigen gevoel. Het voelt aan alsof je heel erg bezig bent om je eigen grenzen af te tasten. Heel goed! En ga daarmee door! Het is best een lastig proces, helemaal omdat je gedachten en de buitenwereld heel vaak jouw gevoel (dat kleine stemmetje in je achterhoofd) een beetje boel ondersneeuwen. Dan ben je geneigd om toch weer de woorden van een ander hoger te waarderen dan jouw eigen gevoel.

Dit klopt helemaal.

Blijf lekker je grenzen aftasten, en schaam je niet als je voor jouw gevoel eens wat feller uit de hoek komt dan je hebt bedoeld.
Er gaat namelijk niemand dood van, en jij wordt er alleen maar sterker door.

Tijdens zo'n groeiproces zul je er ook achterkomen dat bepaalde mensen niet meer zo goed bij je passen. Anderen zullen zich dan weer aandienen. Blijf niet uit plicht aan het oude en vertrouwde vasthouden, mensen komen en gaan nu eenmaal. Je zult misschien ook wel eens horen 'zo ken ik je echt niet', of 'zo ben jij niet, doe niet zo mal'. Ik denk eigenlijk dat dit je vaak gezegd wordt. Misschien niet in die exacte bewoordingen, en wellicht ook niet in uitspraken.

Zo ben jij niet of zo ken ik jou niet word bijna nooit tegen me gezegd maar misschien denken de mensen dat soms wel.

Ik voel je inkrimpen als je een bepaalde blik van iemand ziet. Iemand die je hoog hebt zitten, maar hij of zij kan met 1 blik jou volledig naar beneden trekken.
Is het afwijzing ergens? Ik kan er de vinger niet zo goed op leggen. Misschien herken je er zelf wel iets in.

Toen ik dit stukje las moest ik direct aan mijn vader denken, er was er maar 1 die mij met een blik de mond kon snoeren. Mijn vader is ondertussen al 8 jaar overleden.

Ik wil je graag meegeven dat jij goed bent zoals je bent, lieve Lien, en dat jouw eigen IKJE er wel degelijk mag zijn. Je bent hard op weg om uit de kinderschoenen te stappen en eindelijk op eigen benen te gaan staan. Hou dat vol laughEn probeer je niet zo vaak zo schuldig te voelen, want dat is namelijk nergens voor nodig. Je bent goed zoals je bent.
Zeg je zelf dat maar elke dag!

Als je wat met kristallen hebt, wil ik je ook graag een groene steen adviseren. Een groene calciet of een jade. Liefst donkergroen.

Ik heb veel kristallen en lees er ook veel over. Een groene calciet of een jade heb ik nog niet, zal me er binnekort eens eentje aanschaffen. Bedankt voor de tip.

Het ga je goed en dat IS.




Nog eens heel erg hard bedankt voor de mooie lezing.
liefs Lien.
Lien87
Lien87 mrt 7 '11
Lieve Bart,
Hier wat meer uitleg over jou lezing;

Origineel bericht van: Bart
Hoi Lien,

Wat ik voel bij jou is een klein beetje het idee van onzekerheid. Je zet jezelf wat op de achtergrond omdat je het gevoel hebt dat jouw stem er niet altijd toe doet, maar niets is minder waar Lien! Je hebt juist mensen echt iets te bieden. Misschien komt het voor jou een beetje intimiderend over als mensen die dingen duidelijk kunnen verwoorden. Maar dat wil niet zeggen dat jij niet jezelf zou kunnen laten zien, je hebt evenveel recht als een ander, alleen moet je jezelf nog hiervan overtuigen !!

Dat klopt Bart, ik ben inderdaad nogal onzeker over mezelf.

Ik zie iemand met kracht, je kunt echt heel goed zien en kijken, en daarnaast heb je ook nog eens een grote mensenkennis.

Ik denk van mezelf dat ik een goede mensenkennis heb. Wat bedoel je juist met: je kunt heel goed zien en kijken ?

Je houdt van lachen, en het liefst laat je van jezelf horen door eens lekker te schaterlachen. Is het zo dat je wel eens je mond op elkaar houdt, omdat het er anders te hard uitbuldert, maar dat vindt jij te opvallend als dat zou doen en dat wil je niet altijd ^-^.

Ik lach inderdaad heel graag smileMaar het is niet zo dat ik mezelf inhoud, als ik lekker hard wil lachen dan doe ik dat gewoon lol wink

Een zachtheid zit er in jou. Heb je de gedachte gehad over het werken in de zorg, of in deze richting op te gaan?

Ik zit niet in de zorg maar ik ben wel heel erg begaan met probleem jongeren, zieken, ...

Je bent aan 1 kant best intellectueel, en kan je verstand goed gebruiken, los van je gevoel. Een analytisch type. Maar als jij zeker weet dat je op het goede spoor zit, dan komt alles bij elkaar: verstand en gevoel, en vooral overgave, dus echte en mooie zuiverheid! Hier zit je kracht ook, en dat weet je volgens mij?!!

Dat is waar, als ik echt ergens zeker over ben dan krijgt niemand me nog op andere gedachten. Ik ga vooral op mijn gevoel af maar ben pas echt over iets overtuigd als gevoel en verstand ja zeggen.

Ik weet niet of je tekent of misschien schrijft? Ik zie je iets doen waar je echt alleen voor gaat zitten/liggen en hier de dingen eens lekker mee af kan zetten.

Dit is zo vreemd, ik heb in andere readings deze vraag ook al dikwijls voorgeschoteld gekregen maar ik heb helemaal niets met schrijven en tekenen kan ik al helemaal niet.

Je bent bezig met iets, je wilt tot actie overgaan, en een soort van levensfase achter je laten en een nieuwe tegenmoet gaan. Ben je pas verhuisd, of heeft dit toch te maken met studie of werk waarin alles nieuw is/wordt?! Spannend, maar dit komt echt helemaal in orde, je ontwikkelt en ontplooit jezelf steeds verder, zowel zakelijk als persoonlijk.

Ik vind je zoekende naar iets, denk dat het naar jezelf is, naar kennis om jezelf open te kunnen en durven gooien en te willen en kunnen genieten van het leven !! Volg je pad, het is goed ^^.

Ik ben veel met spiritualiteit bezig en heb het gevoel dat ik me de laatste tijd in stroomversnelling ben aant ontwikkelen. Ik ben zoekende ... naar de antwoorden op mijn vragen aan hier boven. Ik heb mijn weg nog niet gevonden, op dit moment is mijn leventje een puinhoop dus ik hoop dat alles weer vlug in orde zal komen.

Groetjes en geniet ervan !!
Bart



Dankjewel voor de mooie reading Bart,
Liefs Lien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki