Loading...
nl

vanavond zielenreis ?!

admin
admin feb 11 '11
rammelbakkie reist lanzaam hoor
Marenubium
Marenubium feb 11 '11
hihi Ajada, als je maar vooruit komt winkHeb je toegevoegd aan msn overigens, maar laatst met Diana ging dat ook niet helemaal goed. Hopelijk nu wel laugh

Ben wel toe aan iets leuks, bietje baggerdag. Maar goed, 3 fantastische dagen en 1 baaldag, moet kunnen toch!
*bwargh*
*grinnn*
Kan wel weer lachen om mezelf, dus zo heul erg butt is het nou ook weer niet vandaag, geloof ik...hihi
admin
admin feb 11 '11
Het was idd niet goed gegaan maar nu wel Mare
ik heb jullie mooi bij elkaar gezet voor het reizen op msn
ff nog koffertje inpakken en dan ben ik start klaar..
Cialara
Cialara feb 12 '11
Nou wat ik eigenlijk bedoelde is om een keer een reis hier in een topic te maken. Waarbij ik dan de gidsen wilde verzoeken om ons een mooie reis te geven. Het mooie is dan, dat anderen die nieuw komen straks kunnen lezen hoe wij dat doen. Dus het is dan een soort van voorbeeld reis zeg maar, maar wel echt, niet nageschreven zeg maar. En als je dat zo in een topic hebt staan en anderen lezen dat, dan beleven die dat mee. Dat kan dan een geweldige opstap zijn voor als je er mee wilt beginnen. wink
Cialara
Cialara feb 12 '11
En ja, msn gaat veel sneller helemaal mee eens, maar voor een groepsreis met veel personen is een topic juist weer heel prettig, dat geeft dan iets meer rust.

Overigens hoeft een reis niet maar één uur te duren, het kan zelfs makkelijk over een aantal dagen uitgesmeerd worden laugh
Emuca
Emuca feb 12 '11
Dat is zeker zo.

Lang leven de pauzeknop smile
Marenubium
Marenubium feb 12 '11
ehm...ik snap nog steeds niet wat je echt bedoelt, Cialara?
Een zielenreis starten via hier?
We kunnen ook gewoon een msn gesprek 1 op 1 hier neerzetten van een reis?
Ben het met je eens dat een 'life' reis via een forum als dit rust creëert, maar het kan ook averechts werken. Bij de vorige reis hadden we echt even tijd nodig 'in te tunen' op elkaar toen er iemand bij kwam. Dan is een rust niet echt wenselijk, en is het echt fijn even via msn op elkaar af te stemmen ipv te moeten wachten op antwoord.
Of bedoel je dat niet?
Emuca
Emuca feb 13 '11
Wij zijn allemaal ooit begonnen in PB'tjes, en dat werkte wel. Alleen je moet niet verwachten dat het zo snel gaat als op msn en dat het binnen een avond klaar is.
Je zult zien dat het ook werkt.. en tevens leer je meer te vertrouwen op wat je zelf ziet.
Cialara
Cialara feb 13 '11
Ja, dat is zeker waar! Als we hier via PB tjes werkten dan ging dat langzamer maar je gaat dan meer uit van je eigen indrukken. Soms tijdens MSN ontstaat er juist verwarring omdat we allemaal wat anders zien.. elkaar dus ook snel beinvloeden. Het kan gewoon allebei, en het is anders, maar uiteindelijk allebei goed te doen wink
admin
admin feb 13 '11
Ik probeer veel te volgen en het gaat dan ook je onderbewuste past automatisch aan en de reis gaat dan toch naar de kern heb ik gemerkt alleen via andere beelden.
admin
admin feb 15 '11
ok, wanneer zullen we dan een reis via merudi gaan doen ? smile

ik weet nooit zo goed van te voren wanneer ik wel of niet kan,
maar dan probeer ik er wel bij te zijn smile
Marenubium
Marenubium feb 15 '11
Haha geen idee hoe het werkt, maar wil het ook wel een keertje proberen smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki