Loading...
nl

Het huis van mijn Vader telt vele woningen

admin
admin feb 8 '11
Ik droomde vanacht, dat ik in een huis was met vele kamers en er was maar 1 deur.

Er waren ontelbaar veel ramen en overal waar ik keek waren woningen in dat huis, maar er was 1 deur.


Ik ben door die ene deur naar binnen gegaan op blote voeten en een stok in mijn rechterhand en mijn geit was met me mee, een witte geit.
Deze geit volgde me overal en bleef altijd bij me hij hoorde bij mij.
Het beest was spierwit en heel lief .
Hij zag er mooi schoon uit en volgde me op de voet . soms liep hij voor me uit en wees me de weg.
Toen ik wakker werd wist ik meteen wat deze droom me te zeggen had.
Het huis van mijn Vader telt vele woningen, maar er is maar 1 deur waar wij door naar binnen kunnen gaan.
En dat is de here Jezus
Ik ben de Weg de Waarheid en het Leven, niemand komt tot de Vader dan door mij.
Dit is een Geheimenis...
Wat nog wel leuk is om te vermelden is dat mijn zielenaam Ajada is en dat betekent Geit in het Sanskriet...
Delen:
Mimosa
Mimosa feb 8 '11
Wat een mooie droom, met wat een schitterende boodschap.
Tinne
Tinne feb 8 '11
Ik geloof niet zozeer dat Jezus de enige is, die ons de weg leidt.
Meester Morya is er ook, en op dit moment in m'n leven ook Nithyananda.
M'n spirituele Gids die begleidt me ook, Sai Baba is er.. en Premananda.
Ik snap echter wel het concept " één deur " en dat je dat toeschrijft aan "Jezus". Maw, de zin " niemand komt tot de vader dan door mij, is een Symboolgedachte.
Jezus staat symbool voor de ChristusBewustzijn. En wanneer je via die deur binnengaat (christusbewustzijn), ontmoet je het Goddelijke in Alles.
admin
admin feb 8 '11
Juist Tinne mooi verwoord...
admin
admin feb 8 '11
De Here Jezus heeft gehangen aan het kruis van Golgotha en is gestorven.
En weer levend geworden Hij is opgestaan uit de dood, Hij was rein en verbonden met zijn Vader, toch heeft hij geleden, voor dingen die hij niet heeft gedaan.
Dit deed hij omdat hij voor ons de weg vrij wilde maken, een grotere liefde bestaat niet.
Toen hij zijn taak volbracht had heeft hij de Geest gezonden de Geest van zijn Vader, de Heilige Geest.
Door de erkenning van Zijn bestaan en als je Hem vraagt in je hart te komen en je te laten zien wie hij is.
Dan kan hij je zetten in het volle licht/liefde van de Vader en de Heilige Geest met wie hij verbonden is.
Door zijn Geest wordt je genezen van pijnen zielepijnen en onvolkomenheden. Hij maakt je heel en verwijderd de sluier tussen God en de mensen.
Hij maakt een nieuwe mens van je.
Hij maakt dat je voor de Troon van God kunt verschijnen in zijn liefde ben je geboren.
En ben je 1 Met Hem die geleefd en geleden heeft als mens.
Die is afgedaald uit de hoogste regionen van van de hogere wereld om ons te bevrijden van onze sluiers.
En ons vrij te maken om de Waarheid te kunnen zien, en met ons samen op weg te gaan naar de nieuwe wereld vol van vrede en liefde.
Door Hem kan ik zien door Hem kan ik begrijpen door Hem word ik gevoed met het levende water van de Heilige Geest...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki