Loading...
nl

Droom

admin
admin feb 6 '11
Hoi,

Misschien dat iemand me verder kan helpen aan de uitleg van de volgende droom:

Ik zat relaxed op mijn fiets en moest ergens heen, maar dat was niet het doel. Ik wilde een bepaalde route fietsen, dus ik ging over het land Italie, en daar lag sneeuw. Het was een mooi, ruim landschap, waarin ik bijna niemand tegen kwam. Op een bepaald moment was ik bij een winkel, waar een weggetje was. Daar lag een soort van "sneeuwhellinkje" waar ik doorheen moest.

Ik moest het al eens eerder gezien hebben, want ik dacht bij mezelf, deze is zo klein en makkelijk geworden, dat ik daar geen moeite meer voor hoef te doen. Ik ging de winkel in, waar allemaal schoenen hingen. De schoenen waren voor verkoop/een bepaald doel.

De eigenaars waren in een ruimte ergens in de winkel, maar deze kon ik niet zien. De laarzen die ik in mijn handen had waren robuust en beschermden, toen kwam de man van de winkel en hij was een beetje geirriteerd want ik moest betalen en hij dacht dat ik ze wilde stelen. Wat is je naam vroeg hij, en noemde deze. Maar ik was heel relaxed en niet te raken en kon de schoenen meenemen zonder verdere vragen.

Gr.,
Bart
Delen:
admin
admin feb 6 '11
Het eerste wat bij me binnenkomt was het feit dat je iets te maken hebt met financiele instanties, een aanvraag of terug vraag van iets wat nodig is voor levens onderhoud.
Er is iets wat vanuit de ander niet lekker zit en jij blijft uit deze energie je, laat je er niet door beinvloeden en vervolgt je weg...
Dus het aapje heeft geen staartje omdat je zo dicht bij jezelf blijft.
Het is de kern van je verhaal blijf bij jezelf en dat doe je goed.

Dus hoef je je er geen zorgen over te maken alles lukt en loopt (fietst) in jouw geval...goed.
Tinne
Tinne feb 6 '11
het lijkt wat op een droom die ik onlangs droomde,
daarin kwam eveneens aan bod dat ik iets ging doen, wat ik blijkbaar al eens had gedaan, en in de droom dacht ik net hetzelfde " dat heb ik aleens eerder gehad, we weten hoe het nu moet, dus zal het heel makkelijk gaan "
Het onderwerp was anders waarover ik droomde, maar het ging over dat anderen het idee hadden dat ik iets niet zou kunnen, maar zelf bleef ik er overduidelijk van overtuigt dat het me ging lukken. Het voelde gewoon zo..

Daarom zou het kunnen dat je droom te maken heeft met een mogelijke herhaling van ervaringen, die we in eht verleden al eens hadden gehad, en waarbij we nu vlotjes doorheen raken, ook al zijn er anderen die met twijfels zitten!

Wat denk je van die uitleg?
admin
admin feb 7 '11
Van jullie uitleg Ajada en Tinne, kloppen beide. Het heeft inderdaad met financiën te maken en met een ervaring die al eens eerder is gebeurd. Het is een droom die op de dag ervoor sloeg en is me nu duidelijk !

Dank voor jullie uitleg !!
admin
admin feb 7 '11
smile
Tinne
Tinne feb 7 '11
grin
admin
admin feb 7 '11
tongue
Tinne
Tinne feb 7 '11
laugh
admin
admin feb 7 '11
Hehehe Tinne wink
ferrero
ferrero feb 11 '11
Hallo ,

Ik droomde dat ik een heftige ruzie had met mijn zusje die ik al jaren niet gezien of gehoord heb.

Maar de afloop was wel heel grof, ik zag me zelf in de droom dat ik na die heftige ruzie een hartaanval kreeg.

Dit baat mij wel enige zorgen wat zou dit kunnen betekenen. Wie kan mij helpen ......

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki