Hoi,
Misschien dat iemand me verder kan helpen aan de uitleg van de volgende droom:
Ik zat relaxed op mijn fiets en moest ergens heen, maar dat was niet het doel. Ik wilde een bepaalde route fietsen, dus ik ging over het land Italie, en daar lag sneeuw. Het was een mooi, ruim landschap, waarin ik bijna niemand tegen kwam. Op een bepaald moment was ik bij een winkel, waar een weggetje was. Daar lag een soort van "sneeuwhellinkje" waar ik doorheen moest.
Ik moest het al eens eerder gezien hebben, want ik dacht bij mezelf, deze is zo klein en makkelijk geworden, dat ik daar geen moeite meer voor hoef te doen. Ik ging de winkel in, waar allemaal schoenen hingen. De schoenen waren voor verkoop/een bepaald doel.
De eigenaars waren in een ruimte ergens in de winkel, maar deze kon ik niet zien. De laarzen die ik in mijn handen had waren robuust en beschermden, toen kwam de man van de winkel en hij was een beetje geirriteerd want ik moest betalen en hij dacht dat ik ze wilde stelen. Wat is je naam vroeg hij, en noemde deze. Maar ik was heel relaxed en niet te raken en kon de schoenen meenemen zonder verdere vragen.
Gr.,
Bart