Loading...
nl

1-2-11 De orde van de witte roos en de pyramide

admin
admin feb 3 '11
Merlijn wacht op mij, hij geeft me een mantel om om te doen, een (nieuwe?) kroon, een (nieuwe?) staf en een witte roos. Dan volg ik hem… een piramide in. Binnen in de pyramide is in een vrij grote ruimte waar weer een kleinere pyramide te zien. Ongeveer 15 meter hoog schat ik.. In het midden van de zijkant van de pyramide is een trap, die precies in het verlengde is van waar ik sta. Ik loop langzaam de treden op, en zie dat de mantel, wit is, maar wel van dik fluweelachtige stof, er zit ook een kap aan, waarvan ik niet zeker weet of ik hem opheb, want ik heb ook nog mijn kroon op… Bovenaan gekomen, draai ik mij om, achter mij is een klein plateau, vierkant, zeg maar de top van de pyramide. Ik voel dat ook aan de andere 3 zijkanten van de pyramiden bovenaan iemand staat. Ik kan ze niet goed zien, omdat ik met mijn rug naar ze toe sta. We staan dus in een vierkant formatie, met onze ruggen naar mekaar toe. Ik voelen wie het zijn.. ze dragen ook alledrie zo’n witte mantel als ik en hebben hun kap op. Ik zie linksachter me een gids die ik echt al jaaaaren niet gezien heb ! Ik ben blij hem te zien, maar er wordt verder niet gesproken, het is bloedserieus. Hij heeft halflang zwart haar tot aan zijn schouders.

De keren voorheen dat ik hem zag (10 jaar geleden ofzo) zag hij eruit als een soort van zigeuner, (ik heb namelijk niet lang geleden een leven in spanje gehad) en hij maakte muziek zooooooooo mooi, ik had hem een keer met een banjoline ofzoets gezien, en hij zong toen ook, zo mooi, in een taal die ik overigens niet verstond. Kwam op mij over als opera, maar ieder geval zijn gezang heeft een een paar keer 40 graden koorts gebracht (tenminste zo voelde het). Ik heb hem nooit gesproken, zijn aansporing door 1 enkele glimlach was ruim voldoende ! Omdat ik geen naam doorkreeg heb ik hem maar Ian of Yan genoemd. Maar hij heet blijkbaar "Juan" !

De andere twee personen zijn Artimus Arimeus en Merlijn / Ahr. Ik zie Juan iets doorgeven aan AA, die het weer doorgeeft aan merlijn, die het vervolgens aan mij geeft, het is een soort van amulet, een gouden zon ofzoiets (he die had ik toch al ) We staan dus daar met de ruggen naar elkaar toe, met zo’n anderhalve meter van het middelpunt af. We geven energie door, of voeren die op… opeens voelde ik iets door het plafond vallen… een hele groot lumerisch zaadkristal.. zo zou ik het noemen dan.. helder doorzichtig kristal ( niet helemaal doorzichtig) met onder vierkant, zo'n 1 meter bij 1 meter, en dan heel hoog de lucht in. We draaien ons om, en leggen onze linkerhand op het kristal, weer geven we energie door. Ik zie energie vanuit de top van de piramide naar buiten springen alsof er gouden en witte lichtflitsen vanaf komen. Dan opeens.. als de energie toeneemt, poef verdwijnt het kristal…
En ik zie daar liggen… een heel klein ieniemienie diamantje.

Ik krijg nog iets door over de orde van de witte roos. Het diamantje laat ik voorlopig even liggen, krijg het niet opgepakt.. volgens mij zegt iemand mij dat het voor Emmy is.

Emmy zal nog het vervolg schrijven ;-)
Delen:
Marenubium
Marenubium feb 10 '11
whoa...wat heb jij met diamanten en witte rozen laugh
Mooie ervaring dit weer....dankjou!
admin
admin feb 11 '11
haha geen idee :-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki