Loading...
nl

Zijn er engelmensen op dit forum?

BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 2 '11
Na het lezen van het artikel over engelmensen, herken ik mij dus hier in. Pfoe, weer zo'n handreiking die net op tijd komt, want ik zat echt even in een impasse, met het idee nergens bij te horen. Welnu, dat klopt dus, het onbegrepen en alleen voelen. Dus ik vroeg me af: Zijn hier meer engelmensen? Zouden we samen aan de hand van onze ervaringen tot een soort 'handboek voor engelmensen' kunnen komen?

P.S. Ik beschouw dit graag tevens als mijn 'even voorstellen'
Delen:
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 2 '11
Dank je, ga ik zeker doen!
Raida
Raida feb 3 '11
me too...
admin
admin feb 3 '11
Ik weet niet of ik een engelmens ben heb geen idee heb het me ook weleens afgevraagd, maar vond het lastig om dat zomaar te beweren.
Dus laat ik het maar in het midden.
Raida
Raida feb 3 '11
Vraag het je gids lieve Ajada... wink
admin
admin feb 3 '11
hahahaah Raida ik krijg nooit geen antwoorden voor mezelf daar snap ik helemaal niets van...
Alles is gewoon onder de leiding van Hem en ja ik mag me er gewoon niet mee bemoeien denk ik...
admin
admin feb 3 '11
Het heeft met vertrouwen te maken.
Natalie1986
Natalie1986 feb 3 '11
Ik geloof wel dat er engel mensen zijn hier!!
Denk wel dat je het voelt of je er een bent! tenzij je jezelf helemaal kwijt bent
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Ik denk ook wel dat het een beter weten is, of je er eentje bent.
Ariel
Ariel feb 4 '11
Volgens mijn gids ben ik er 1.

Misschien hebben jullie het volgende ook?
Ik kan me namelijk herinneren hoe het in het hiernamaals is.
Ik ga er ook weleens even op bezoek als ik rust nodig heb.
Ik heb ook weleens de plek gezien waar zielen van criminelen tijdelijk heen gaan.
Daar zijn ze zeg maar om te helen en in te zien wat ze verkeerd hebben gedaan als mens.
Als ze dit inzien kunnen ze verder.
Het voelt daar niet fijn ,maar ja je zit er ook niet voor niks.
Gelukkig kon ik er weer gewoon weg.

Oh ik schrijf weer een lang verhaal.
Maar geeft dit herkenning bij jullie?
Raida
Raida feb 4 '11
Ik herinner me ook dingen, wat het leven soms heel moeilijk maak in mijn geval want het gemis is veel te groot, ik reis ook elke dag ernaar toe, veel ik weet het maar het is mijn thuis, en als ik er een dag niet zou zijn dan voel ik me niet goed, ik hang er geen uren rond,maar soms gewoon even ogen sluiten en even genieten van iets daar, meer moet het niet zijn...
Ik ben nooit gaan kijken in een lagere dimensie, als ik er ooit moet zijn dan zal ik daar wel naartoe getrokken worden...

En lange verhalen zijn leuk om te lezen... grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Ik ben tijdens verschillende regressie sessies in het hiernamaals geweest en dan ook op de plek waar de engelen zijn. Ik heb door deze sessies ook bevestiging gekregen van mijn engelmens zijn, omdat ik daadwerkelijk onder de engelen was voordat ik weer terug op aarde kwam.
Ariel
Ariel feb 4 '11
Ik werd er ook heen geleid naar die lagere demensies om het me te laten zien.
Ik vond het er dus niet echt geslaagd.
Ik had trouwens een tijd terug een hemelwezen bij me op bezoek.
Hij bestond uit meerdere dieren en hij was helemaal blauw.
Ik twijfelde aan hem ,maar toen verscheen engel Gabriel en liet merken dat het goed was.
Het hemelwezen zei dat ik bij hun hoorde.
Ik snapte hem toen niet ,maar heb het laten rusten met de wetenschap dat als ik er klaar voor was de uitleg zal begrijpen.
Die uitleg begint me nu te dagen. grin
Raida
Raida feb 4 '11
Waarom deze links Tinne?
Raida
Raida feb 4 '11
OH ja hij valt snorry, ben soms wat trager laugh
Ariel
Ariel feb 4 '11
Het spijt me nee dit zijn ze niet,maar dank je voor het meedenken.
Hij had meer weg van een katachtige.
Hij zei al toen ik hem zocht op het internet dat hij niet te vinden zou zijn.
Hij noemde zichzelf Utor.
Ik moest zelfs aan de film avatar denken terwijl ik die nog nooit gezien heb.
Maar zij lijken er ook niet op.
Waarschijnlijk gewoon nooit eerder beschreven denk ik.
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 4 '11
Ja, dat reizen tussen de verschillende dimensies ken ik ook wel, en ook het gevoel dat ik nooit alleen ben, dat mijn team er altijd is. Heb veel onzichtbare vrienden zeg maar, en ze voelen net zo echt als zichtbare!
admin
admin feb 12 '11
Ik ben ook een engelmens.
Ik heb het door regressie gezien dat ik tot aan die essenen heb geleefd als hoge priester en door veschillende zieners of mediums hoe je ze wilt noemen heb ik het onafhankelijk bevestigt gekregen.
Ik heb echter geen gids want ik ben mijn eigen gids.
Sommige engelmensen die ik heb ontmoet denken soms een gids te hebben maar het bleek hun eigen hogere zelf te zijn.
Ik ben 1 met mijn hogere zelf en weet dat dat gedeelte van mij me gidst en ik denk ook dat iedere engelmens dat heeft. Ik heb contact met de opgestegen meesters zoals Kuthumi en Jezus.
Ook kom ik nu mensen tegen waar ik gids voor ben geweest in vorige levens en dat is nu ook mijn taak om dat in mijn fysieke lichaam te doen.
Ik kan me heel makkelijk verplaatsen naar de 15e dimensie en alles wat eronder ligt zonder dat ik daar fysiek last van heb.
Ook heb ik in dit aardse leven tijdens meditatie opdrachten van God gekregen.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki