Loading...
nl

Munay Ki

admin
admin feb 2 '11
Wie heeft deze inwijding gedaan en wie heeft er interesse in.

liefs Ajada
Delen:
Raida
Raida feb 2 '11
Wat is het juist, sjamanisme of zo?
admin
admin feb 2 '11
merudi

Lieve Carrie

Dit is een link van een site waarop alles staat over de Munay Ki
Serenity
Serenity feb 2 '11
mythes en de mens ...ica's heb ik ook. (boek)

Ik ben best wel rijk aan kennis mede dankzij internet en mijn leringen op mijn levens pad en iedere keer duikt er weer meer handrijken aan naar kennis...wauw
admin
admin feb 2 '11
Even een wat duidelijker uitleg.

Munay Ki
Een geschenk van de Inca’s

De Munay-Ki is een serie eeuwenoude inwijdingen, die door de Inca’s hoog in de bergen zijn bewaard. Volgens hun profetie is nu de tijd gekomen ze met de mensheid te delen. Ze bereiden ons voor op ‘De Tijd Die Komt’, de tijd na 2012.

De Munay-Ki zijn de inwijdingsriten van de Inca shamanen, ook wel Laika’s of Hoeders van de Aarde genoemd. Zij zijn de Hoeders van de profetie over 2012, de Nieuwe Tijd een Tijd van ongelooflijke mogelijkheden, waar de mensheid in een Gouden Tijd en in vrede zal leven. Dit zijn de profetieën van de Maya’s, de Inca’s en de Hopi’s en ze komen allen samen in deze tijd.

Volgens hun profetieën is nu de tijd gekomen hun kennis te delen met velen op aarde. De tijd na 2012 is volgens vele profetieën de tijd dat ‘de Eagle en de Condor weer samen zullen vliegen op aarde’, dat wil zeggen, dat verschillende volkeren weer samen zullen gaan in liefde en wijsheid. Door hun erfgoed met ons te delen, delen zij het meest belangrijke van zichzelf met ons en daarmee laten ze hun enige wet in vervulling gaan: De wet van Ayni = delen!

De Munay-ki is een serie van 10 inwijdingen die duizenden jaren oud zijn. Ze zijn door de Inca-Shamanen uit Q’eros bewaard voor het nageslacht. Ten tijde van de Spaanse overheersing hebben zij zich teruggetrokken in Q‘eros, op 4500m hoogte in de Andes, om hun erfgoed te beschermen.

Inca’s geloven niet in erfzonde, maar in erfdeugd en met deze inwijdingen worden Inca-zaadjes gezaaid in jou die jij op jouw natuurlijke tijd kunt oogsten als grote maiskolven! Ayni helpt jou daarbij. Ayni = delen = doorgeven wat je ontvangt.

Zij nodigen je dan ook van harte uit deze inwijdingen weer te delen met anderen!

De Inca’s benadrukken om de inwijdingen gratis door te geven. Dat is wat zij doen!
admin
admin feb 2 '11
Lieve Tinne ik heb je een pb,tje gestuurd.

liefs Ajada
Tinne
Tinne feb 2 '11
**aangekomen**

laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki