Loading...
nl

collega droomde over mij wat betekend deze droom?

browneyedsoul
browneyedsoul jan 31 '11
mijn collega vertelde vandaag dat ze het weekend over me gedroomd had. ik kwam binnen lopen op het werk en had een flinke bloedneus. ze vroeg aan me of het wel ging en ik zei dat er niks aan de hand was. vervolgens viel ik neer, het ging dus helemaal niet goed.
wat betekent dit?
ook heb ik heel vaak dat ik ergens over droom bv dat er iemand zwanger is en dat blijkt na een aantal dagen of weken ook zo te zijn of dat ik er aan denk en dan gebeurd maar dat zullen er wel meer hebben hier denk ik...
Delen:
Sundance
Sundance jan 31 '11
kan het zijn dat jij of je collega ergens mee loopt, wat het werk betrefd? moeten er bepaalde beslissingen genomen worden, die een van jullie eigenlijk niet aan kan/of daar aan die klus niet aan wil?
Sundance
Sundance jan 31 '11
oh je hebt wat bewerkt zie ik.:)
op de tweede deel; ja, dit hebben er meer, ik schrijf me dat soort 'dromen' ook altijd op.
admin
admin jan 31 '11
Bloed verliezen heeft te maken met het verliezen van "energie". Het kan zijn dat deze collega geen energie (meer) krijgt door bepaalde gebeurtenissen op het werk, en hier of met jou over heeft gepraat, of met jou verbonden is en dat jij dezelfde mening over een bepaalde situatie hebt die niet goed is/was voor de werksfeer.

Weet niet of je hier iets van herkent?
browneyedsoul
browneyedsoul feb 6 '11
het is zo raar want ik heb nog nooit samen gewerkt met die collega en ik deel ook niet zoveel met haar...
admin
admin feb 6 '11
Ik kan je dan ook niet verder helpen browneyedsoul, misschien dat het je nog te binnen schiet, of dat het inzicht hierover ineens wel komt?
Ariel
Ariel feb 6 '11
Als je over een collega droomt dan staat dit voor aspekten van je relatie met hen,dus bijvoorbeeld moeilijkheden die je hebt of de steun die je ze geeft oid.

Een collega in je droom staat ook voor prestatie gerichtheid en ambitie.

Misschien ziet die collega je wel als voorbeeld.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki