Loading...
nl

vervelende voorspellende dromen.

Zonne
Zonne jul 31 '06
Toen ik achtien was realiseerde ik me dat ik voorspellende dromen had.
Het begon eigenlijk zo...
Op een nacht droomde ik dat mijn vader longkanker had..
Een aantal weken later werdt mij pa met spoed opgenomen in het ziekenhuis..
Niemand kon wat vinden, ik praatte er met mijn moeder over dat ik een aantal weken geleden gedroomd had dat hij longkanker had.
Ach zij mijn mams, dromen zijn bedrog...
Die zelfde avond droomde ik dat zijn ziekte zijn dood zou worden...alleen nu durfde ik er met niemand over te praten..
Enkele dagen later hadden de artsen eindelijk hun diagnose gesteld mijn pa had longkanker maar niemand wist hoe en wat en er moesten nog verschillende onderzoeken afgerond worden.
Een aantal nachten na de diagnose droomde ik weer en zag mijn pa in een mooie eiken lijkkist liggen..
Pfff deze droom maakte me harstikke gek, en wederom durfde ik dit niemand te vertellen want dromen waren immers bedrog...maar waarom voelde het dat allemaal zo levensecht???
Een aantal weken later kwam mijn pa thuis, en zei tegen me..Meid ik moet es ff met je praten..
Ik heb longkanker wat een lange tijd verborgen heeft gezeten, omdat ze er te laat bij waren is me alles naar de botten uitgezaaid, ik heb nog maar een half jaar te leven...
En daar zit je dan met je goede gedrag en een dikke brok in je keel..
Vier maanden later ging ik naar zijn begrafenis en raad es wat hij lag in dito de zelfde lijkkist als in mijn droom...
Hoezo dromen zijn bedrog...
Steeds heb ik nog zo een dromen..
En het houdt gewoon niet op hoe ik er ook om smeek om me niets meer te laten zien...Steeds weer zijn ze er..soms met posen van een jaar soms met posen van een aantal maanden..
Zolaats droomde ik weer...Ik zag mijn moeder in de rouwkappel op een mortuarium bedje liggen..mors en mors dood...
Een maand later vertelde ze me dat ze bij haar ook longkanker hadden geconstanteerd met geen kans meer op genezing..
Helaas kan ik met dit soort dromen niet omgaan, en ook geen plaats geven...
Ik zou ook niet weten wat ik aan dit soort dromen heb, want ik kan toch niets meer doen, ze maken me alleen knetter gek op die momenten..
Zonne :o
Delen:
jo
jo aug 2 '06
Zoo dacht ik dus ook totdat iemand me hier vertelde dat je die dromen niet voor niks hebt. dit zijn wel 2 hele erge dingen die je dan te zien krijgt. maar misschien kan je met andere dromen mensen helpen door ze te waarschuwen. ik weet echt hoe moeilijk dit moet zijn en hoe latsig het is om te weten of het echt gaat gebeuren ofdat het maar fantasie is. maar ik hoop dat je er mee om kan leren gaan of er helemaal vanaf komt

Gr [Kiss]Jo
mause
mause aug 2 '06
jemig das niet zo leuk. hoop dat je er mee leert omgaan en misschien zijn ze er wel om je voortebereiden. zodat als het zover is het niet als donderslag bij heldere hemel komt. ik weet het niet hoor. maar kan me voorstellen dat je er een beetje radeloos van wordt.
Acheliah
Acheliah aug 3 '06
Lieve zonne
Probeer hulp te zoeken bij een echte paragnost(e)
want die kunnen volgens mij wel hulp bieden, Zij zijn meer thuis op dat gebied dan bijvoorbeeld een huisarts en kunnen je misschien een bescherming geven zodat jij niet gek wordt of je gek voelt. Ik zelf heb van dit alles niks maar het lijkt me mooi om mensen op deze manier te kunnen helpen.

Heel Veel sterkte en Liefs [Kiss]witte herder
laat je nog iets weten ik ben benieuwd of
je hulp hebt gevonden en anders weet ik wel
iemand die je kan helpen.
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Ik droom ook vaak voorspellend en ook altijd negatief. Ik voel ook dingen aan als iemand ziek is bijv. Het is idd. heel moeilijk want je kunt het niet zomaar tegen iemand zeggen dat ie dood gaat of ernstig ziek is.
Ooit toen ik een jaar of 11 was had ik ook zo'n ingeving en heb ik voorspeld dat mijn vader in 1999 zou overlijden. Ik heb dat toen tegen mijn moeder verteld en die vroeg meteen; 'waaraan dan'? Maar dat wist ik niet...
En jawel, in 1999 overleed mijn vader.
Ik heb toen voorgenomen NOOIT meer zoiets hardop te zeggen. Ik had het gevoel dat ik de schuldige was. Sindsdien hou ik t voor me en ik ga ook niemand waarschuwen. Alleen mijn vriend en mijn moeder kan ik het vertellen. Misschien heb jij ook zo iemand?
Als iemand mij vraagt: 'gaat ie dood'? Dan antwoord ik steevast: al zou ik t weten, dan zou ik het niet hardop zeggen.
Misschien heb je hier iets aan......
Liefs...
Riaction
Riaction aug 30 '06
Hele lieve Zonne en Yo,

Ik voel me echt vereselijk wanneer ik jullie verhalen lees.

Misschien iets niet wat jullie willen horen,
En dat snap ik, want ik leef echt helemaal met jullie mee (en dat meen ik!) Maar het lijkt er op dat jullie toch een speciale gave hebben.

Ik hoop dat jullie het leren om er mee om tegaan.

Heel veel liefde en hoop van mijn kant naar jullie toe.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki