Loading...
nl

beschermengel...

Esther
Esther jan 30 '11
Hoi allemaal...
Ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen, vandaar deze plek....
Het klinkt misschien een beetje gek (voor jullie waarschijnlijk niet). Ik zal even in t kort vertellen wat er allemaal een beetje gebeurd in mn leven t laatste jaar. Ik ben in april ziek geworden (kanker) ik ben geopereerd en ben nu nog bezig met nabehandeling (chemo en bestraling al achter de rug.. gelukkig) Een week na mijn diagnose heb ik een stem in mijn hoofd gehoord, ik hoorde "je wordt beter" of "ik wordt beter", dat weet ik niet meer zeker. Ging zo snel. Het was precies in het midden van mn hoofd, achter mijn neus..... (ook als ik dit vertel kijken mensen me raar aan). Als ik dan bang was hield ik me daar aan vast. Ik voel me nu zo goed, gelukkig en ook heel blij... Het is heel fijn om het gevoel te hebben heel veel "goeds" om je heen te hebben. Door mijn ziekte ben ik erg "gevoelig" geworden ik moet hiermee nog wat leren omgaan.... Als ik naar een plek ga waar veel mensen zijn kan ik veel pijn krijgen aan mn arm.. dit vind ik heel vervelend, waardoor ik soms al minder zin krijg om bijv naar de stad te gaan.. omdat ik weet dat ik dan last zal krijgen. Weet misschien iemand wat ik hieraan kan doen? Ook heb ik soms vreemde dromen... vorige week heb ik in mn droom ogen van een engel gezien... het eerste waar ik aan dacht, toen ik wakker werd, waren die ogen.... soms denk ik dat ik t verzin, maar t lijkt allemaal zo echt.. (ze waren prachtig). Het liefs wil je het iedereen vertellen.. maar ben bang voor rare reacties... jammer.
Nou heeft me iemand verteld dat als ik de naam van mn beschermengel wil weten ik die gewoon moet vragen. Ik krijg dus op de gekste momenten een naam in mijn hoofd.... een mannennaam.... maar het is gewoon een Hollandse naam.. ik had dus een mooie engelennaam verwacht.... moet er soms wel om lachen.... Ik vertel niet de naam want ik zou zo hopen dat iemand me ooit die naam zou vertellen.. gewoon voor mezelf, dat ik niet steeds het idee houdt dat ik het zelf verzin.
Toen ik net ziek was heb ik van een vriendin engelenkaarten gekregen. Als ik denk dat het nodig is, trek ik zo`n kaart.... van de 10 keer trok ik zeker 7 keer de kaart van aartsengel Raphael.. dit heeft me ook heel veel steun gegeven.
het klinkt heel raar, maar ik vind het niet erg dat ik ziek ben geworden. Het heeft me zoveel goeds gebracht.... (als ik dit vertel kijken mensen ook heel raar).... ook weet ik nu zeker dat er heel veel engelen zijn die op ons passen en ons helpen.... gelukkig....
Het is een beetje een onsamenhangen verhaal geworden.. mijn excuses.... maar ben nogal wat chaotisch.. hoop dat dit ook weer wat bijtrekt.
Als ik dit verhaal op de verkeerde plek heb neergezet hoor ik het graag.

Warme groetjes Esther
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 30 '11

Wat mooi dat je dit verteld, en nee hoor het klinkt voor mij/ons helemaal niet gek ...de stemmen hoor ik ook soms in mijn hoofd en op de gekste plekken ..achterhoofd od soms in het midden van van mijn hoofd of zoms naast mijn hoofd ..dus heel verschillend. De engel Rafael is de engel van genezing, maar dat wist je misschien al...en de ogen die je zag kunnen er mee te maken hebben, ik zelf zie ook soms de prachtigste ogen zonder wenkbrauwen maar stralend mooi.

Wat fijn dat je dat gehoord heb dat je beter werd, hou je daar maar aan vast het sterkt je en reken maar dat het zo is.
Beschermengel
Beschermengel jan 30 '11


Ik heb het alleen verplaatst naar "Mijn verhaal" daar vond ik het beter passen. smile
Esther
Esther jan 31 '11
Hoi "beschermengel".. smile

Dank je voor je reactie.. fijn om te horen dat je dat ook meemaakt. Ik vond t zo raar... heb heel vaak gerdacht dat ik t zelf verzon... fijn om te lezen dat dat gewoon niet zo is....
Ja.. ik weet dat Raphael de engel van de genezing is.... ben altijd blij (en dankbaar) dat ik steeds zijn kaart trek. Ook hiervan dacht ik in het begin dat het toeval was... tot mijn oma tegen me zei... "toeval bestaat niet, toeval is een geschenk van God"...
Ariel
Ariel feb 2 '11
Nee helemaal niet raar.
Ik heb dit ook regelmatig gehad.
Zo laat ik me vaker leiden door dergelijke stemmen.
Je weet het direkt als het een stem is van een engel of niet.
Heel fijn dat je je weer steeds beter voelt
Esther
Esther feb 4 '11
Miriam,

bedankt voor je reactie..... ik ben blij om zeker te weten dat dit echt is.... ik heb er vaak aan getwijfeld.... dacht dat ik t verbeelde... maar weet nu beter...

Thanx
Ariel
Ariel feb 4 '11
Ja omdat veel mensen het niet kennen en de stem vaak heel zacht is en op fantasie kan lijken kun je het ook gaan denken.
Wacht maar tot je ineens telepathisch bent. laugh
Ik schrok me wild toen ik ineens mijn kat :dank je wel" hoorde zeggen nadat ik haar brokjes had gegeven.
Esther
Esther feb 5 '11
Haha... dan zou ik ook wel schrikken.... (of als je de kanarie t wilhelmus hoort zingen..)
Ariel
Ariel feb 5 '11
laughlaughlaughlaugh
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 7 '11
Wat een mooi en bijzonder verhaal! Geloof maar wat er gebeurt, vertrouw erop!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki