Hoi allemaal...
Ik wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen, vandaar deze plek....
Het klinkt misschien een beetje gek (voor jullie waarschijnlijk niet). Ik zal even in t kort vertellen wat er allemaal een beetje gebeurd in mn leven t laatste jaar. Ik ben in april ziek geworden (kanker) ik ben geopereerd en ben nu nog bezig met nabehandeling (chemo en bestraling al achter de rug.. gelukkig) Een week na mijn diagnose heb ik een stem in mijn hoofd gehoord, ik hoorde "je wordt beter" of "ik wordt beter", dat weet ik niet meer zeker. Ging zo snel. Het was precies in het midden van mn hoofd, achter mijn neus..... (ook als ik dit vertel kijken mensen me raar aan). Als ik dan bang was hield ik me daar aan vast. Ik voel me nu zo goed, gelukkig en ook heel blij... Het is heel fijn om het gevoel te hebben heel veel "goeds" om je heen te hebben. Door mijn ziekte ben ik erg "gevoelig" geworden ik moet hiermee nog wat leren omgaan.... Als ik naar een plek ga waar veel mensen zijn kan ik veel pijn krijgen aan mn arm.. dit vind ik heel vervelend, waardoor ik soms al minder zin krijg om bijv naar de stad te gaan.. omdat ik weet dat ik dan last zal krijgen. Weet misschien iemand wat ik hieraan kan doen? Ook heb ik soms vreemde dromen... vorige week heb ik in mn droom ogen van een engel gezien... het eerste waar ik aan dacht, toen ik wakker werd, waren die ogen.... soms denk ik dat ik t verzin, maar t lijkt allemaal zo echt.. (ze waren prachtig). Het liefs wil je het iedereen vertellen.. maar ben bang voor rare reacties... jammer.
Nou heeft me iemand verteld dat als ik de naam van mn beschermengel wil weten ik die gewoon moet vragen. Ik krijg dus op de gekste momenten een naam in mijn hoofd.... een mannennaam.... maar het is gewoon een Hollandse naam.. ik had dus een mooie engelennaam verwacht.... moet er soms wel om lachen.... Ik vertel niet de naam want ik zou zo hopen dat iemand me ooit die naam zou vertellen.. gewoon voor mezelf, dat ik niet steeds het idee houdt dat ik het zelf verzin.
Toen ik net ziek was heb ik van een vriendin engelenkaarten gekregen. Als ik denk dat het nodig is, trek ik zo`n kaart.... van de 10 keer trok ik zeker 7 keer de kaart van aartsengel Raphael.. dit heeft me ook heel veel steun gegeven.
het klinkt heel raar, maar ik vind het niet erg dat ik ziek ben geworden. Het heeft me zoveel goeds gebracht.... (als ik dit vertel kijken mensen ook heel raar).... ook weet ik nu zeker dat er heel veel engelen zijn die op ons passen en ons helpen.... gelukkig....
Het is een beetje een onsamenhangen verhaal geworden.. mijn excuses.... maar ben nogal wat chaotisch.. hoop dat dit ook weer wat bijtrekt.
Als ik dit verhaal op de verkeerde plek heb neergezet hoor ik het graag.
Warme groetjes Esther