ik ga even over naar de symbolieken van de eend , de 20 euro en het rood licht.
- oma die borden met eend-opdruk verkoopt;
(een klein stukje uit de symbolieken van de eend.)
de eend kan zeggen dat je iets in je leven moet laten, doe iets anders. volg deze signalen. niet te lang drukken, aandringen of proberen. jouw weg ligt verder. laat sneller los en ga door! vlieg op naar een volgende weg en laat het vorige zo snel mogelijk los. een eend kan aan jou vragen te stoppen met 'boter op de galg'te smeren, et zaken uit te proberen (te dwingen, geforceerd soms), los te laten en deze weg te nemen die sneller gaat, die je vlug naar een ander punt brengt. tempo kan slechts behouden worden wanneer snel wordt begrepen; 'hier hou ik nog iets vast wat geen zin heeft, iets dat ik beter onmiddelijk achter me laat in plaats van vooralsnog te proberen of te overtuigen of wat dan ook. ' laat vallen, ga door. dat voel je toch vrijwel onmiddelijk? geen koppge weerstand hierin. volg de taal van de dingen zelf, van het leven in de dingen. volg die signalen en kies de weg van de minste weerstand, snel en behendig als een eend in het water. laat je voeren door je gevoel.)
-de 20 euro zou ik op dit moment of in deze sfeer zien als, in dubio zijn nog...jij. die kant of die kant op. nog twijfels, zo ja, waarin, waarmee, waarom? de eendensymboliek zegt het zo mooi....laat je voeren door je gevoel.
de rode lamp;
het kan zijn dat je soms wat meer 'tegenkleur' nodig zou kunnen hebben. je schrijft al dat je kamer vele rode tinten heeft.
een tegenkleur van rood is blauw. kan energetisch heel belangrijk zijn , voor jou, op dit moment.
ojah en je hond die buiten aangelijnd moest blijven. je maatje neem ik aan ? die hoefde hier niet bij te zijn, je opa, oma en je broer was voor dat moment even genoeg.
kijk maar of je met deze uitleg wat kunt.anders hoor ik het wel.
groetjes xxx