Loading...
nl

Droom over mijn overleden oma

M1994
M1994 jan 30 '11
Hey,

Ik droomde overlaatst over mijn overleden oma.
Ze is ongeveer 2 maand geleden overleden aan kanker en ik had een heel sterke band met haar.
Ik droomde dat dokters haar weer levend konden maken en dat deden ze ook toen ze weer levend was droomde ik dat ik haar heel lang knuffelde en hadden we een gesprek maar ik weet niet meer waar het over ging... Ze kon wel niet lang levend blijven want in mijn droom was ze ook ziek en ging ze terug sterven... Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat deze droom betekent, ik mis haar egt heel erg.
Het is nogal vaag... het einde van de droom kan ik me ook niet meer zo goed herinneren.

xx
Delen:
Sundance
Sundance jan 30 '11
in de allereerste plaats gecondoleerd met het overgaan van je oma. Niet makkelijk als je zo,n sterke band met haar hebt gehad.
zoals ik het zou zien deze 'droom';
Ze was ook na het overgaan in een ziekenkamer(anderen kunnen dit weer anders benoemen)en de artsen daar hebben haar klaar gemaakt voor een volgende stap in haar verdere overgang oftewel een zogenaamde verder sterven/volgende fase.
naar mijn gevoel een wel mooie 'droom'. ze liet jou even meekijken waar ze nu is/staat.mss dat ze nu even geen contact met je neemt in deze overgang en zo gauw ze daarmee klaar is, zul je haar weer gauw ontmoeten in je 'dromen'. daar is naar mijn ervaringen geen tijd aan verbonden.

groetjes Sundance
M1994
M1994 jan 30 '11
Dankje Sundance, het heeft me echt geholpen...
Het geeft me het gevoel dat mijn oma toch nog bij me is en ze me steunt.
Ik had namelijk de dag voor ik deze droom had egt een hele moeilijke dag en dan doet het deugd om te weten dat mijn oma er 'is'.

Groetjes
Sundance
Sundance jan 30 '11
Graag gedaan M1994!
Fijn te horen dat het jou heeft geholpen. En mag ik jou wat meegeven? Twijfel hierin maar niet, ze is er en dat in nog geen gedachte ver. ze is er.

Liefs Sundance
M1994
M1994 feb 7 '11
Hey Sundance,

ik had deze nacht weer een droom over mijn oma. Ik denk niet echt dat het iets betekent, maar ik dacht dat jij mij er misschien duidelijkheid op kon geven.
Ik droomde dat ik samen met mijn oma, opa en broer naar een winkel gingen, mijn hond was ook mee maar die moest ik ergens vastmaken buiten de winkel. In de winkel wou mijn oma borden met eendjes op verkopen aan een man (ik veronderstel dat het een soort van 2e-handswinkel was) ze kreeg 20 euro voor deze borden van de eigenaar. Hierna gingen we zoeken naar een rood nachtlampje voor mij... ik denk dat het rood moest zijn omdat ik veel rode tinten in mijn kamer heb.
Ik denk niet echt dat deze droom iets betekent, maar wil het gewoon zeker weten.

Groetjes
Sundance
Sundance feb 7 '11
ik ga even over naar de symbolieken van de eend , de 20 euro en het rood licht.


- oma die borden met eend-opdruk verkoopt;
(een klein stukje uit de symbolieken van de eend.)
de eend kan zeggen dat je iets in je leven moet laten, doe iets anders. volg deze signalen. niet te lang drukken, aandringen of proberen. jouw weg ligt verder. laat sneller los en ga door! vlieg op naar een volgende weg en laat het vorige zo snel mogelijk los. een eend kan aan jou vragen te stoppen met 'boter op de galg'te smeren, et zaken uit te proberen (te dwingen, geforceerd soms), los te laten en deze weg te nemen die sneller gaat, die je vlug naar een ander punt brengt. tempo kan slechts behouden worden wanneer snel wordt begrepen; 'hier hou ik nog iets vast wat geen zin heeft, iets dat ik beter onmiddelijk achter me laat in plaats van vooralsnog te proberen of te overtuigen of wat dan ook. ' laat vallen, ga door. dat voel je toch vrijwel onmiddelijk? geen koppge weerstand hierin. volg de taal van de dingen zelf, van het leven in de dingen. volg die signalen en kies de weg van de minste weerstand, snel en behendig als een eend in het water. laat je voeren door je gevoel.)

-de 20 euro zou ik op dit moment of in deze sfeer zien als, in dubio zijn nog...jij. die kant of die kant op. nog twijfels, zo ja, waarin, waarmee, waarom? de eendensymboliek zegt het zo mooi....laat je voeren door je gevoel.

de rode lamp;

het kan zijn dat je soms wat meer 'tegenkleur' nodig zou kunnen hebben. je schrijft al dat je kamer vele rode tinten heeft.
een tegenkleur van rood is blauw. kan energetisch heel belangrijk zijn , voor jou, op dit moment.

ojah en je hond die buiten aangelijnd moest blijven. je maatje neem ik aan ? die hoefde hier niet bij te zijn, je opa, oma en je broer was voor dat moment even genoeg. smile
kijk maar of je met deze uitleg wat kunt.anders hoor ik het wel. smile

groetjes xxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki