Loading...
nl

enge droom

Charlie
Charlie jul 14 '06
Hallo, ik heb een hele heldere droom gehad, maar het blijft voor mij vaag. dus graag jullie reacties.

Ik heb dus een hele lieve partner met wie ik samenwoon.(dit is echt waar)! In die droom stond ik met een man op het balkon die zich voordeed als mijn partner, maar er heel anders uitzag. Hij had mij bij mijn keel vast gepakt en had een mes in zijn hand. ook probeerde hij mij van het balkon af te gooien. er hing ook was aan de waslijn. verder was er niemand aanwezig.

Toen ik wakker werd dacht ik nog steeds dat het mijn partner was geweest. In die droom was hij grijs/wittig. Dus wie helpt mij deze droom te verklaren?? B.v.D.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '06
Ok hierbij mijn gedachtes bij de droom, hij is vrij kort dus ik weet niet of ik er wat uit kan halen eigenlijk.

Je hebt het over een man die deed alsof hij je partner was, maar er anders uitzag. Ik krijg de indruk dat hij jaloers was, en je daarom bij de keel had. Hij bedreigt je ook dus misschien heb je hem heel erg pijn gedaan met iets.

Waarom je specifiek de was aan de waslijn opvalt, lijkt mij te maken hebben met de vuile was buitenhangen misschien? Ik neem aan dat de was buiten hing? Was de was schoon, of gewassen? Misschien heb je wel de vuile was buiten gehangen, en was hij daarom zo boos.

Je was boven aan een balkon en hij probeerde je te verlagen (naar beneden gooien), misschien ben je wel vernederd / naar beneden gehaald door hem?

De persoon was grijs / wittig. Ik krijg niet de indruk dat het een slechte man was. En dat de fysieke dreiging mss wel een teken was om je wakker te schudden, en even duidelijk een boodschap achter te laten. Als ik het samen moet vatten zou ik het volgende zeggen:

Laat je niet neerhalen, maar hang alleen de schone was buiten! En wees gerust, niet iedereen van wie jij denkt dat hij kwaad is, hoeft kwaad te zijn.
Charlie
Charlie jul 15 '06
hoi nims, de was hing te drogen en ik denk dat het schone was was. verder werd ik dus s ochtends naast mijn partner wakker en zei dus ook als eerste tegen hem toen ik mijn ogen open deed, dat hij mij geprobeerd had van het balkon af te gooien. toen ik dus eenmaal helemaal wakker was, heb ik ook tegen hem gezegd dat het dus iemand was die er heel anders uit zag.maar ik denk nu eigenlijk nog steeds dat het mijn partner was, ongeacht zijn uiterlijk in die droom. is dit niet iets wat in de toekomst zou kunnen gebeuren??
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '06
Nee dit is niet iets dat in de toekomst gaat gebeuren. Probeer de boodschap in de droom te vinden, ipv je angsten voor onbekende dingen te voeden. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk met dingen die misschien wel zouden kunnen gebeuren.

Zoals ik al eens eerder zei: De toekomst is een ilusie, net zoals het verleden. Ze bestaan niet als realiteit. Het enige dat echt is, is het NU.
Charlie
Charlie jul 15 '06
ik weet niet eens wie die was er gehangen heeft. hij,ik of mss wel iemand anders. verder kan het dus inderdaad wel eens een boodschap zijn voor het NU. maar dan nog kan een mens niet van de ene op de andere dag veranderen. duss.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Een mens is echt in staat om van de één op de andere dag te veranderen. Als de wil er maar is omdat te doen. Ben je echt bereid je verleden volledig los te laten, en je te focussen op het nu?
juppie
juppie jul 16 '06
kan het misschien zo zijn dat je in een vorig leven al een relatie met hem gehad hebt en dat dat toen niet zo goed verlopen is.

omdat je eigenlijk zeker weet dat hij je vriend is en er alleen anders uitziet. en ook nog grijs wittig.

misschien heb je een soort flashback gehad. en zijn jullie nu weer bij elkaar om het deze keer goed te doen.

ik ga wel even op internet kijken of ik iets kan vinden over die was.
juppie
juppie jul 16 '06
Wasgoed

Dromen dat u de was doet voorspelt tegenslagen op korte termijn maar uiteindelijk zal het geluk toch de overhand krijgen. Als het wasgoed schoon wordt zullen uw inspanningen goede resultaten opleveren; als u het wasgoed niet schoon krijgt juist het tegenovergestelde. Het zien van aantrekkelijke meisjes die de was doen geeft aan dat u het plezier zult opzoeken. Als een medewerker van een wasserij in een droom bij u aanbelt loopt u het gevaar ziek te worden of iets van waarde te verliezen. Het zien van wasmanden voorspelt rivaliteit en twisten.

dit is eigenlijk het enige wat ik heb kunnen vinden. nou je was is wel schoon geworden.

en in italie laten ze vaak de schone was buiten hangen.
misschien geeft het wel aan dat jullie toen in italie woonden.

of die was moet jouw iets zeggen wat jij wel weet maar waar een ander zo snel niet een link naar kan leggen.
Charlie
Charlie jul 16 '06
ja, maar het rare is dat mijn partner de was doet, niet ik. toch bedankt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki