Loading...
nl

De zielenreizen van Annelies Hoornik

admin
admin jan 24 '11
Wie kent deze cd?
En Auteur van verschillende boeken.
Delen:
Cialara
Cialara jan 25 '11
Annelies Hoornik is iemand die met Engelen werkt, volgens mij heeft ze dat via Doreen Virtue die haar ondersteunt.

Ik ken haar cd 's niet maar heb wel eens contact met haar gezocht. Ik vond haar te commercieel, daar heb ik niets mee en daarom kan ik er verder niet veel over zeggen smileze is wel een bekende in de wereld van cursussen enzo en heeft ook inderdaad boeken geschreven. Maar over zielenreizen heb ik haar nog nooit gehoord.
admin
admin jan 25 '11
Ik kwam toevallig een cd van haar tegen op hyves, maar idd commercieel daar heb ook ook niets mee absoluut niet zelfs.
Ik zal eens kijken of ik hem kan downloaden op internet.
Ik dacht dat het een begeleide meditatie is maar weet het niet zeker.

Ik weet niet hoor ik heb ook niets met cursussen ik wacht liever gewoon af wat de spirits doen.
Het gaat eigenlijk mooi zo ook zonder dure cursussen.
Dan kun je het ook weer gratis doorgeven heh Cialara zo voorziet de kosmos in alles
Cialara
Cialara jan 25 '11
ja , ik geef heel veel door gratis winkmaar ik volg op dit moment wel zelf een cursus, tot medium. Of ik daar ook iets mee ga doen weet ik nog niet...
admin
admin jan 26 '11
Bij wie volg je de cursus Cialara, ik ben namelijk al weleens wezen kijken daarnaar
Cialara
Cialara jan 26 '11
Ik volg een cursus bij Ilona Roem, in Leiderdorp.

Het is echt een lieverd en een hele goede. Ik geniet er van, maar ze is ook wel streng winken dat mag ook zo zijn. We mogen leren bij haar, dus het is niet erg als je mis zit met wat je waarneemt, maar het fijne is dat zij steeds zegt: het is wat JIJ waarneemt, je moet vertrouwen op je Eigen waarneming.

Maar tegelijk moeten we ook wel onze eigen shit opruimen van haar, want anders kunnen we niet goed werken zegt ze en daar heeft ze gelijk in. Dus daar ben ik ook hard mee bezig, er komt heel wat los.

De Blauwe Lotus is haar website. ik zal hier even het adres neerzetten:

http://www.deblauwelotus.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
admin
admin jan 26 '11
dank Cialara,

Kan ze jouw meer leren dan dat je al wist?
Ik zal even op de site gaan kijken.
Ik was van de week in harderwijk ik woon daar vlakbij sinds kort, en kwam een spiritueel centrum tegen, daar werden ook deze Cursussen gegeven vreselijk duur.
Ariel
Ariel dec 5 '11
ik had het mp3 van haar gedownload over blokkades en loslaten.
Nou echt zonde van die 5 euro.
Ik zie nu ineens deze topic en wilde dat ik het eerder had gezien.
Nou ja uiteindelijk ,maar 5 euro maar toch.
De stem die spreekt vindt ik vreselijk.
En waarom begeleiding met spreken muziek kan zoveel doen.
Ik ergerde me rot aan die stem en ben niet eens tot een kwart van de meditatie gekomen.
Dat er niet een fatsoenlijke spreek stem is gebruikt.
Erg jammer.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki