Ik was bij Nancy thuis om de TV aan te sluiten die ik voor haar gekocht had. Hij stond daar al wel, maar ik moest hem alleen nog maar aansluiten. Ik haalde de TV uit de doos en zette hem klaar in de huiskamer.
Ik vond het jammer dat Nancy er niet was en begreep dat ook niet zo goed. De TV stond daar uitgepakt, dus leek het me wel handig om hem ook maar gewoon aan te sluiten. Ik moest dat eerst aan nancy haar ouders vragen, en die waren boven. Ik deed mijn shirt uit(?), en liep in mijn blote bast naar de slaapkamer van haar ouders. Ze lagen naakt(?) op Bed naar Duits voetbal(?) te kijken. Ze vonden het wel OK dat ik hem ging aansluiten.
Ik ging hem dus maar aansluiten en deed dat in een voorraad kast(?). Ik was aan het aansluiten maar het lukte niet echt. Ik moest nog de antenne kabel aansluiten maar hiervan vonkte de draadjes en ik voelde zelfs kleine schokjes.
Nancy kwam toen wel binnen alleen was ze totaal afwezig, en ik kon haar dus niet bereiken. Ik kon wel tegen haar aanpraten, maar ik kreeg totaal geen reactie. Ik was zelfs een beetje teleurgesteld dat ze niet zag wat ik allemaal voor haar had gedaan. Ik kon haar ook niet bereiken (geestelijk). Toen ging haar telefoon, en voor ik het wist was ze alweer weg.
Ik was ineens in de gang en zag daar een kast. Ik schoof deze open en er lag oude post. Het was nat, en ik moest deze post uitzoeken. Ik zocht ze uit door ze op de spiegel te plakken(?). Het leek erop dat we bijna klaar waren, en dat het niet zo laat zou worden. Ik zei tegen mijn broertje dat ze mijn oma wel kon afbellen, zodat die geen eten voor ons hoefde te maken en te brengen. Mijn broertje geloofde niet dat ik er was voor de post, dus liet ik hem alle brieven zien. Toen vroeg hij nog, maar hoe oud is deze post dan?