Beste mensen,
onze middelste zoon van 6 jaar is altijd al een heel gevoelig kind geweest. Hij kan zich heel goed in anderen inleven en voelt bijvoorbeeld dingen als een zwangerschap feilloos aan. Mijn man en ik hebben diezelfde gevoeligheid niet en kunnen hem dus moeilijk begeleiden bij de lastige kanten. Hij is een vrolijk kind maar ook vaak angstig. Hij slaapt bij zijn broer op de kamer omdat hij niet alleen in een ruimte durft te zijn. Hij zegt dat hij engelen en geesten ziet maar daar niet specifiek bang voor is. Het enige dat hij kan aangeven is dat hij bang is voor zijn gedachten. Wij hebben het vermoeden dat hij zich moeilijk kan afsluiten voor energieën, zowel positieve als negatieve. Hij heeft ook diverse gezondheidsklachten. Ik heb hem een stenen beschermengeltje gegeven en hij heeft engelenkaarten bij zijn bed staan, die hij vaak om hulp vraagt. Ook probeert hij een schil van licht om zich heen te trekken, zodat hij niet geraakt wordt door vervelende invloeden. Maar zijn angsten nemen toch niet af, wie weet raad? Alvast bedankt!