Loading...
nl

Hulp voor zoontje van 6

Helene
Helene jan 22 '11
Beste mensen,
onze middelste zoon van 6 jaar is altijd al een heel gevoelig kind geweest. Hij kan zich heel goed in anderen inleven en voelt bijvoorbeeld dingen als een zwangerschap feilloos aan. Mijn man en ik hebben diezelfde gevoeligheid niet en kunnen hem dus moeilijk begeleiden bij de lastige kanten. Hij is een vrolijk kind maar ook vaak angstig. Hij slaapt bij zijn broer op de kamer omdat hij niet alleen in een ruimte durft te zijn. Hij zegt dat hij engelen en geesten ziet maar daar niet specifiek bang voor is. Het enige dat hij kan aangeven is dat hij bang is voor zijn gedachten. Wij hebben het vermoeden dat hij zich moeilijk kan afsluiten voor energieën, zowel positieve als negatieve. Hij heeft ook diverse gezondheidsklachten. Ik heb hem een stenen beschermengeltje gegeven en hij heeft engelenkaarten bij zijn bed staan, die hij vaak om hulp vraagt. Ook probeert hij een schil van licht om zich heen te trekken, zodat hij niet geraakt wordt door vervelende invloeden. Maar zijn angsten nemen toch niet af, wie weet raad? Alvast bedankt!
Delen:
admin
admin jan 22 '11
Ga met je zoontje naar iemand die net als hij kan zien wat hij ziet.
Het zal voor hem beslist minder angstig zijn als hij zich realiseert niet de enige en ook geen *rare* te zijn.
Fijn dat hij zich bij zijn broertje op zijn gemak voelt, dat scheelt al veel stress voor zo'n jong manneke.
Wat je hem ook kunt vertellen is dat als er dingen gebeuren die hij niet fijn vind of niet wil meemaken dat hij dat ook gewoon mag zeggen, niet boos maar wel duidelijk.
admin
admin jan 22 '11
Je kunt ook zijn kamertje reinigen met witte salie.
je kunt hem kristallen geven die hem kunnen afschermen, maar dat witte licht zou hem al heel goed moeten helpen.
Misschien heeft hij het nodig dat je hem daarbij helpt, ik kan me voorstellen dat een jochie van 6 niet steeds bezig is met afschermen, jij kunt dat ook voor hem doen.
Zet hem maar in het witte licht in je gedachten en vraag zijn beschermers om hem bij te staan mocht hij het moeilijk hebben.
admin
admin jan 25 '11
Graag gedaan....
Helene
Helene jan 26 '11
Dankjewel!
Ik ga je tips uitproberen maar ik ben ook blij dat we volgens jou al op de goede weg zitten.
Raida
Raida feb 1 '11
Misschien kan hij Aartsengel Michaël vragen om zijn angsten te verminderen en om hem te leren zichzelf beter af te sluiten voor indrukken van buitenaf...
Helene
Helene feb 2 '11
Bedankt voor je reactie.
Hij heeft nu een kaart van Michaël bij zijn bed staan en het gaf hem direct een fijn gevoel.
Hartelijke groet,
Helene
Raida
Raida feb 2 '11
Graag gedaan Helene, laat je zoon maar tegen hem praten, Michaël zal het immers zeker horen...

Liefs,

Raida

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske