Loading...
nl

Lieve fotolezers. Wie wil mijn foto's lezen?

Soenarjo
Soenarjo jan 23 '11
Beste Maryssa, nog even inhakend op je laatste opmerking m.b.t. het spirituele waar je naar verwijst. Ik dacht meteen aan: Ayahuasca...

Groetjes,

Jelle

PS: Moderator? Mag ik dit noemen binnen dit forum?
admin
admin jan 23 '11
Beste Jelle,

N.a.v. de uitleg van Ayahuasca onderstaande link naar Wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca
Soenarjo
Soenarjo jan 23 '11
Beste Bart,

Hartelijk bedankt voor de link. Had het een tijdje terug al gelezen.

Groetjes!
admin
admin jan 23 '11
Graag gedaan Soenarjo!
Groetjes,
Bart
Maryssa
Maryssa jan 24 '11
Hallo Maryssa,

Ik wil je in eerste instantie danken voor de energie en openheid die je in deze lezing hebt gelegd, dat is aan deze kant van het scherm dan ook voelbaar. De indrukken die je van me kreeg en waarover je schreef en deze hier en daar zo gedetailleerd benoemde; dat doet me wel iets. de lezing is graag voor je gedaan en ik ben blij dat je er wt mee kunt Graag zou ik na aanleiding van je lezing graag het een en ander toelichten.

*Wat ik als eerste bij je doorkrijg is dat je een bewogen verleden hebt gehad. Je bent bezig geweest met zaken waar je op jouw jonge leeftijd van toen niet mee bezig hoorde te zijn. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het zo expliciet benoem maar ik heb hierbij het idee dat je van het rechte pad bent afgeweken in die tijd en mogelijk in aanraking bent gekomen met justitie.
Lieve Maryssa. Dat ik een bewogen leven hebt gehad daar dat heb je goed aangevoeld. Dat ik een andere start heb gehad in mijn leven dan de meeste mensen in mijn omgeving heeft al te maken met het feit dat ik drie maanden na mijn geboorte ben afgestaan door mijn moeder(?) en terecht ben gekomen in een Nederlands adoptiegezin. Mijn vader een moeder (de term adoptievader/moeder gebruik ik zelden - liever heit en mem) hebben mij vanaf de eerste dagen ontzettend veel warmte, geborgenheid en liefde gegeven. Nu nog steeds trouwens, alhoewel ik pas onlangs heb ingezien hoe belangrijk ze nog steeds in mijn leven zijn. Daaruit valt al te proeven dat het contact wat we samen hebben gehad de afgelopen jaren ontzettend wisselend is geweest; gelukkig heb ik nu het gevoel dat ik daarmee voor mezelf in het reine ben gekomen en dat onze relatie voor mijn gevoel nog nooit zo goed is geweest. Je hebt volgens mij een hele mooie reis gemaakt in jezelf, niet altijd even makkelijk maar met bijzondere inzichten en een "hier hoor ik thuis gevoel"
Op jonge leeftijd had ik al veel vragen over zaken als leven en dood en in mijn jongere jaren speelde het geloof daar ook een ontzettend belangrijke rol in.
Ik ben van nature alijd vrij nieuwsgierig geweest naar vele facetten van het leven. Altijd heb ik moeite gehad om een grens te bepalen in mijn gevoel en in mijn gedrag. Enerzijds ben ik altijd op zoek geweest naar mijn innerlijke zelf en heb geprobeerd te confrontatie daarin in met mezelf en anderen op te zoeken en anderzijds was ik vooral in mijn handelingen en in mijn gedrag grenzeloos en ondoordacht. Het expirimenteren met drugs hoorde daar ook bij; het zal je niet verbazen. Daarnaast heb ik altijd ontzettend veel woede in me gehad en soms sloeg dat naar binnen in de vorm van een depressie, maar vaak uitte zich dat ook in buien van agressie en extreme woede. Hoewel ik veel dingen heb gedaan waarbij jij en ik vraagstekens bij zouden ' moeten' zetten, heb zelden het gevoel gehad, wellicht speelt dat me nu parten, dat ik iets volstrekt crimineels heb gedaan, omdat ik me zelfs dan in mindere mate bewust was een gevoel van liefde. Toch heb ik inderdaad van een aantal zaken in het leven spijt en ben ik blij dat ik zoveel liefde heb gekregen, omdat ik altijd mijn schaduwzijde heb gekend en weet dat het een andere kant met mij uit had kunnen gaan. ik vind dat je dat heel goed verwoordt; je hebt de voor jou juiste weg gekozen en hebt een weloverwogen keuze gemaakt.Het zegt veel over hoe je in het leven staat. Mooi om te lezen Vorig jaar ben ik voor het eerst in aanraking geweest met justitie en dat was erg traumatisch voor alle betrokkenen. Wel heb ik het gevoel dat er vergeving is geweest van beide kanten en dat het contact nu ontzettend warm en dierbaar is. Pas nu snap ik dat.
*Er zit een hele gevoelige artistieke kant in jou. Die langzaam aan wat meer te voorschijn komt. Tekenen, schilderen dat past bij je.
Zo voelt dat ook ontzettende de laatste tijd, hoewel ik me misschien altijd wel bewust geweest van dat ik een artistieke kant (theater?/toneel?) heb gehad. Ik weet ook dat ik daar in zeer nabije toekomst iets mee ga doen, maar in welke vorm, dat mag ik allemaal nog gaan ontdekken. De mens dan wel als inspiratiebron. Het past erg goed bij je en ik denk dat je er veel van jezelf in kwijt kunt. Op een indirecte manier heb ik het idee dat je ook aan verwerken toe kunt komen als je hiermee gaat werken in welke vorm dan ook.
*Ik heb me ingevoeld op klachten /pijntjes e.d en kreeg een tinteling bij mijn rechter elleboog te voelen en wat zeurend gevoel bij mijn linkerbeen. Mogelijk veneuze problemen (last van je aderen/doorbloeding in je been?) Wat benauwdheid; astmatische klachten?
De klachten of pijntjes bij mijn elllebog en het zeurend gevoel daar vraag ik me af wat je daar eigenlijk mee bedoelt. het voelde een beetje alsof je je elleboog had gestoten je kent dat wel dat "telefoon" botje.Als je het niet herkent dan hoef je er niets mee hoor Zou dat op langere termijn zijn, dan ben ik bang dat ik daar tot nu aan toe aan voorbij ben gegaan. Afgelopen week ben ik wel begonnen met (hard)lopen en gisteren heb ik een poosje gitaar gespeeld: zou dat het kunnen zijn? De benauwdheid is een belangrijk aandachtspunt de afgelopen tijd en zal in de toekomst nog veel bijzonder aandacht nodig hebben. Vroeger had ik ook last van (jeugd)astma, wellicht dat het daar mee te maken heeft? Soms bekruipt me het gevoelk dat het benauwde gevoel iets te maken heeft met mensen in mijn naaste omgeving (of Indonesië?), maar daar zou ik je nog geen antwoord op kunnen geven. Of dat iets te maken heeft met mensen in je naaste omgeving of Indonesië daar krijg ik helaas niets over door
*Ik krijg steeds een tijger te zien als ik naar je kijk. Heb je daar wat mee?
Nee, niet dat ik me er bewust van ben.
*Ik krijg een verslavingsgevoeligheid te voelen voor tabak en alcohol. In het verleden speelde dit een grotere rol in jouw leven dan nu. Ik krijg het gevoel dat je in het verleden bezig was met doen waar je zin in had en geen zin had om na te denken wat de eventuele consequenties zouden kunnen zijn..
*De verslavingsgevoeligheid voor tabak is er zeker, misschien de verslavingsgevoeligheid voor alcohol ook, maar dat is nooit een probleem geweest. De laatste tijd drink ik matig. Sinds vorige week ben ik gaan hardlopen en na dit weekend ga ik daarmee weer verder; bij dit proces hoort ook het stoppen met roken! Het klopt als je zegt dat ik vroeger nauwelijks stilstond bij de consequenties van mijn (uitbundige) gedrag. Dat is nu anders.
*Wat bindingsangst krijg ik te voelen. Alsof er wat moeite is om je helemaal te geven aan iemand waar je van houdt. Is een relatie geëindigd hierdoor en zijn er nog teveel dingen niet uitgesproken?
De eerste band die vroegtijdig is verbroken is natuurlijk met die van mijn moeder en met die van mijn familie. Pas later door vele gesprekken, heb ik inzicht gekregen welke gevolgen dat heeft gehad voor mijn gedrag en ontwikkeling. Het klopt dat het altijd moeilijk blijft om mezelf helemaal aan iemand te geven. Toch weet ik dat er mensen zijn van wie ik ontzettend veel houdt en aan wie ik me volledig zou kunnen geven. Er is ook vriend van vroeger die ik nooit meer zie. Ik zou hem in de nabije toekomst graag weer een keer ontmoeten.
*Je bent een charismatisch persoon en je hebt geen moeite hoeven doen (en nog steeds niet) op liefdesvlak. Veel ontmoetingen in het verleden met mogelijke partners maar je mistte daarin iets en wist niet wat..en dan verbrak je de relatie en bleef je verdrietig achter omdat je niet kon benoemen wat je zocht en of het wel echt bestond. Wat ongeduld voel ik hierin ook. Het niet de tijd kunnen geven om een relatie volledig tot bloei te laten komen.
Op liefdesvlak weet ik niet waarnaar ik op zoek ben (niet dat ik werkelijk zoekende ben) en dat heeft aan de ene kant te maken met het gegeven dat ik op dit moment voornamelijk aan het zoeken ben naar mezelf en dat het moment daar nog niet is. Anderzijds weet ik dat er zoiets moois als liefde tussen twee of meerder mensen kan bestaan en dat heeft me toch wel rust gegeven. Ik voel dat ik eerst verbinding moet maken met mijn aardse wortels... Je gaat er heel bewust mee om met jouw proces hierin en ik denk dat het je zeker nog meer innerlijke rust zal gaan geven en dat ga je dan uitstralen waardoor er nieuwe mensen op je pad komen
*Als ik me invoel op jou toen je jonger was krijg ik een hele drukke energie te voelen..tegen het ADHD-erige aan zeg maar. Zoals je nu op de foto over komt heb je meer je rust gevonden. Je hebt een keerpunt gehad en bent terug gaan kijken naar hoe je leven is gelopen en hebt besloten dat je dat niet meer wilt. Het lijkt erop dat je leven nu weer nieuwe vorm moet gaan krijgen. Je hebt nieuwe invulling nodig en andere mensen om je heen. Ik heb het gevoel dat dit vanzelf komt als je jezelf de tijd en de rust geeft.
Het voelt inderdaad alsof dit vanzelf wel goed komt en daar vertrouw ik ook op. Er komen steeds meer mensen in mij leven die me inspireren.
* Ik krijg een sportzaal te zien met strepen op de vloer ik neig naar zaalvoetbal maar ook badminton komt in me op. Doe jij deze sport(en)? Ineens zie ik ook bokshandschoenen..
Zodra mijn conditie weer acceptabel is en mijn ademhaling beter dan zou ik graag weer willen gaan sporten. Welke sport dat precies zal zijn, daar ben ik op dit moment nog niet uit. Muay Thai behoort ook zeker tot een van de mogelijkheden.

Dit was mijn lezing vor jou Soenarjo. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat het maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa

P.s: Er komt nog wat door...pas om met experimenteren met het spirituele. Lees je goed in en weet waarmee je bezig bent. Beide voetjes op de grond.

Lieve Maryssa, dankjewel voor je lezing. Je hebt me er ontzettend me geholpen en ik voel dat je nog vele mensen op dit forum verder zou kunnen helpen. dank je wel Soenarjo, wat een mooi compliment. Sinds ik op Merudi.net zit vallen dingen langzamerhand op zijn plaats en weet ik dat ik ontzettend voorichtig moet zijn, omdat het gevoel zo ontzettend intens is en dat ik soms inderdaad alle zeilen moet bijzetten om op de grond te blijven.

wat je schrijft over Ayuahuasco (schrijf je dat zo?) Dat valt inderdaad onder het expermimenteren maar ik krijg ook het gevoel van geesten oproepen /glaasje draaien hierbij. Wees voorzichtig hiermee.

Warme groet en complimenten voor hoe je bezig bent met je levensreis en je bewustwording.

Maryssa
Lin
Lin jan 24 '11
Soenarjo,
toen ik je foto zag heb ik eerlijk gezegd heel lang getwijfeld om er op in te gaan, had je de foto nog geen minuut er staan.
Normaal gesproken lees ik nooit anderen hun lezingen maar heb het nu wel gedaan omdat ik iets voel wat deels wel bij anderen terug komt maar anderzijds niet...heb ook getwijfeld of het gevoel bij mij weg komt(voel me op het moment wat onrustig), maar na het wederom zien van je foto voel ik precies het zelfde als de 1e keer.

De rest wat m'n voorgangers al hebben genoemd ga ik niet weer op in, maar er waren 2 dingen die bij mij heel erg naar boven kwamen
is een woekering van boosheid/frustratie dat heel diep onder je huid ligt. Onverwekt, onaangetast, waardoor bepaalde wegen die je inslaat zwaarder kunnen zijn omdat je het nog niet heb kunnen loslaten.Wees niet bang om van jezelf te leren, je zelf te vergeven, maar vergeet vooral niet dat je ook maar mens bent.

Het 2e wat me ook opviel is een pijnlijke steek in mijn rechterhand net tussen de middelvinger en wijsvinger in op mijn hand iets onder de knokkels....heb het gevoel daar littekenweefsel zit van naalden (infuus ??).

Ik wil het hier even bij laten afwachtend op je antwoord.
Soenarjo
Soenarjo jan 25 '11
Beste Lin,

Dankbaar dat je toch een lezing hebt gedaan. Om verder te gaan zal ik een pad moeten bewandelen die uiteindelijk naar vergeving leidt. Daar ben ik me ten diepste van bewust, maar daarin zal ik langzamerhand in moeten groeien door het onder ogen komen en te accepteren. Dat is ook wat nu speelt.

De pijnlijke steek die je om mijn rechterhand voelt daar ben ik me niet van bewust. Ik zie ook geen littekens. Zou dat misschien vlak na mijn geboorte zijn geweest?

Ik hoop dat dit antwoord geeft op wat je voelt. Ik voel bezorgdheid. Ben je geschrokken?

In Liefde,

Soenarjo
Soenarjo
Soenarjo jan 25 '11
Aan alle fotolezers,

Bedankt voor jullie toewijding en openheid tot nu toe. Het heeft ontzettend veel in gang gezet. Dat had ik nooit kunnen voorzien.

Wees geen vreemdeling.

In liefde en overgave,

Soenarjo
Lin
Lin jan 25 '11
Origineel bericht van: Soenarjo
Beste Lin,

Dankbaar dat je toch een lezing hebt gedaan. Om verder te gaan zal ik een pad moeten bewandelen die uiteindelijk naar vergeving leidt. Daar ben ik me ten diepste van bewust, maar daarin zal ik langzamerhand in moeten groeien door het onder ogen komen en te accepteren. Dat is ook wat nu speelt.

De pijnlijke steek die je om mijn rechterhand voelt daar ben ik me niet van bewust. Ik zie ook geen littekens. Zou dat misschien vlak na mijn geboorte zijn geweest? Met de littekens die ik bedoel zijn onderhuidse littekens door dat de ader op een gegeven moment harder word (als gevolg van een naald van (oa)infuus..heb het gevoel dat diezelfde plek er met een naald is gestoken.

Ik hoop dat dit antwoord geeft op wat je voelt. Ik voel bezorgdheid. Ben je geschrokken? :$, ja om eerlijk te zijn,ben extreem gevoelig voor boosheid in iemands ogen. Dat maakt mij allert(oude gewoonte)

In Liefde,

Soenarjo


Bedankt voor je terugkoppeling
Liefs Linda
Soenarjo
Soenarjo jan 25 '11
Fijn dat je er bent...

Lieve groet,

Soenarjo
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki