Loading...
nl

Mijn eerste reis samen met een hyves vriend

admin
admin jan 20 '11
Mijn eerste reis samen met een hyves vriend,

Yehhh was geweldige ervaring voor ons allebeide.
Het volgende heeft plaats gevonden, een hyves vriend gaf deze week s,avonds gratis healingen, en had mij er ook voor uitgenodigd.

Het volgende gebeurde, hij kreeg vaan zijn hogerzelf te zien dat we samen op reis zouden gaan.
Dus geen healing
Geheel onverwachts gebeurde het.

Ik was meteen in een super wwow gevoel en wachtte netjes af wat er ging gebeuren, hij nam me mee naar een meer met veel rotsen, en vroeg me daar in het water te gaan.
Ik gleed in het water en hij moest lachen om mijn speelsheid net zoals een kind vertelde hij.

Toen hij opkeek zag hij een witte tijger heel liefdevol naar me kijken, ik voelde het gevoel om met de tijger te knuffelen, hij vertelde dat hij een deel van mij was.

Daarna gingen we verder en we kwamen bij een stam in afrika, daar danste ik om het vuur en hij noemde mijn naam daar pigowawa, men aanbidde mij, ik voelde me daar een beetje verlegen mee, en dit vertelde ik hem, hij zag dat ik daar bepaalde geschriften moest bewaren en dat ik ze niet wilde afgeven, om die reden ben ik daar een beetje vreemd aan mijn einde gekomen, maar de geschriften heb ik niet afgegeven en ze hebben ze ook niet gekregen.

we vlogen verder en kwamen bij de eskimo,s daar zag hij een heel gelukkig leven van mij...
Daarna kwamen we een tweehonderd jaar geleden in duitsland, en hij zag een leven als bakkerskind en ik was daar wees geworden op 12 jarige leeftijd, verder niet getrouwd daar maar voor mijn zusje gezorgd met behulp van de dorpsgenoten...

Aparte belevenis temeer omdat ik er zelf bij was en ook dingen zag, nu ben ik heel benieuwd wat er in die geschriften stond, wil weer op reis naar dat stukje om te weten wat er geheim moest blijven.
En waar ze zijn gebleven...
Delen:
Emuca
Emuca jan 20 '11
Denk je dat die tijger je totemdier is? smile
admin
admin jan 20 '11
Ja dat denk ik wel witte maan
Cialara
Cialara jan 21 '11
Wauw, gave reis, veel vorige levens, dat is altijd zo mooi. Maar heeft vaak ook te maken met iets dat je nu moet verwerken. Klopt dat? Er zit dan meestal een samenhang in de drie levens die je terug krijgt te zien. Ik heb dit ook een aantal malen gehad. Dat ik er ergens mee zat en dat via een reis met twee of drie vorige levens naar voren kwam wat ik kon opruimen op dat moment.

Liefs Cialara
admin
admin jan 21 '11
Dit is helemaal waar en ik heb het al herkent Cialara, alles sluit aan bij dit leven.
Dus werk aan de winkel hoewel het eigenlijk vanzelf gaat.
Ik merk dat de energieen vanzelf loskomen, en de emoties en gevoelens komen er vanzelf uit...
Zo mooi dit allemaal ik ben erg dankbaar, volgende week krijg ik mijn eerste inwijdingen en dan zal er nog wel meer loskomen.
Mooi opruimen en healen...

liefs Ajada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki