Loading...
nl

Tweelingzielen en zielsfamilies

Raida
Raida jan 25 '11
Een versmelting is nog net een tikkeltje anders, wist dat er weinigen zouden zijn die dit zouden begrijpen en daarom ga ik er denk ik ook over zwijgen, heb het hier heel eerlijk neergepend en liegen of iemand iets anders wijsmaken is voor mij niet meer aan de orde..
admin
admin jan 25 '11
Lieve Carrie, ik ben open en zonder oordeel, wil alleen maar van je leren....Vergeef me als ik me verkeerd uit druk wees vooral vrij en ben jezelf

liefs Ajada
admin
admin jan 25 '11
Origineel bericht van: Carrie/ Raida
en of iemand het nu gelooft of niet, daar maak ik mezelf niet druk om, het is wat ik voel en meemaak en ik ga hier niet over twijfelen, althans niet meer...


Je snapt het niet Carrie.
Het is geen aanval of een welles nietes spelletje.
Ik geef alleen aan dat het er bij mij niet in gaat, en net als iedereen mag ik toch ook mijn mening geven?
Jij geeft toch ook aan wat en waar jij in gelooft of denkt te weten?
Het is helemaal niet de bedoeling dat jij je daar druk om maakt, tenminste niet de mijne in ieder geval.
admin
admin jan 25 '11
Origineel bericht van: Carrie/ Raida
Een versmelting is nog net een tikkeltje anders, wist dat er weinigen zouden zijn die dit zouden begrijpen en daarom ga ik er denk ik ook over zwijgen, heb het hier heel eerlijk neergepend en liegen of iemand iets anders wijsmaken is voor mij niet meer aan de orde..


Waarom voel je je zo aangevallen Carrie?
Iedereen is hier open en eerlijk het verhaal aangegaan, er zijn geen verwijten alleen verschillen van mening.
Niemand zegt dat je liegt, ik zeg alleen dat mijn waarheid anders is, en misschien heb ik het wel mis, maar daar kom ik dan later wel achter.
Raida
Raida jan 25 '11
oh sorry ik kan nogal kort zijn in schrift maar voel me eigenlijk niet aangevallen, wil alleen maar duiden dt ik begrijp dat niet iedereen dit kan geloven, maar dat ik het maar kan meegeven...
Raida
Raida jan 25 '11
en zou ik in jullie plaats staan en jullie zouden mij dit vertellen dan zou ik er net zo over denken hoor zoals jullie, omdat ik het dan ook niet zou kennen dus het is helemaal niet zo bedoeld zoals het overkomt...
Cialara
Cialara jan 25 '11
Het is geen aardse sex, ik denk dat ze ons een beetje die richting op laten denken zodat wij het enigszins begrijpen, maar sex in de zin zoals het hier op aarde soms wordt beleefd is totaal anders. Het is hier op aarde een schril aftreksel van de liefde die je daar kunt voelen en beleven. En dan letterlijk voelen. Zals Marenubium het beschreef, die komt echt heel dicht in de buurt.

Ik vind het ook lastig om over te praten, het was en is een unieke beleving en wij zijn mogelijk de enige twee die het op deze manier beleefd hebben en nog steeds beleven. Ik vind de term sex dan ook een beetje eehhh... plat. Te plat voor wat ik beleef.

Het is liefde op alle niveaus, op alle levels van je bewust zijn. Ik kan het absoluut niet vergelijken met ook maar iets dat ik ooit op aarde heb kunnen of mogen beleven. En ik ben toch echt nog steeds een gelukkig getrouwde vrouw, die ook nog steeds heel veel van haar man houdt.

De liefde van je tweelingziel is de liefde voor je zelf, voor je andere helft, de andere jij. Geen enkele liefde is groter.
Marenubium
Marenubium jan 25 '11
Yuh...ik zou het zelf en persoonlijk ook geen 'sex' willen noemen, want dat is echt maar een tipje van de sluier... Dus nee, Groene Heks, dat is het ook totaal niet in mijn beleving smile
Kan me ook heel goed vinden in Jorine haar beschrijving hierboven:
Wij zijn gewoon niet in staat om het echt 100% te voelen op dat niveau, dat is ook onmogelijk omdat ons lichaam en geest in de weg zit. En wellicht mengt zich dat met wat wij in een lichaam ervaren, want een andere ervaring kennen we gewoon niet (euh, jawel, maar dan heul erg onbewust, hihi). Dan lijkt het m.i. logisch dat het onder het kopje 'sex' geschaard wordt, omdat we iets anders niet gewend (!!) zijn.

Ik ben wel heel erg blij dat hier zo openlijk en eerlijk over gesproken wordt, en de ervaringen zo gedeeld kunnen worden smile
Raida
Raida jan 25 '11
ik wil hier nog even aan toevoegen, dat ik dan wel het woord SEX mag gebruikt hebben het voor mij lijkt om het voor iedereen een andere betekenis heeft, voor mij is sex hetzelfde als iemand die je héél graag ziet lichamelijk laten zien dat je hem graag ziet, ik gebruikte dat woord ook om het een beetje makkelijk uit te leggen, had er ook niet bij stilgestaan dat voor sommige het woord sex niet meer betekend dan eens goed euhhh ja je weet wel...
Cialara
Cialara jan 25 '11
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Origineel bericht van: Carrie/ Raida
ja ik gebruik het woord sex eigenlijk ook om aan te duiden dat datgene wat je hier doet dat dat daar ook kan, het is meer de liefde bedrijven dat ik het moet noemen want dat is het ook echt... ;-)en je voelt het in elk deeltje van je lichaam, het gaat veel dieper en het duurt euh heel lang grin


voel je die ander dan ook als "in" je lichaam ? Niet als zijnde lichaamsdeel, maar als ziel in jou ?


ja, je voelt hem in je lichaam, hij kan het totaal overnemen, maar alleen vanuit liefde, pure liefde, onvoorwaardelijke liefde.

er is nog iets anders ook, ieder verdriet dat ik voel, iedere twijfel die ik heb, daarmee doe ik hem pijn. maar doe ik ook mezelf pijn mee op die manier. Het komt op dit moment dubbel hard aan als ik niet in hem of mezelf geloof.

Het is ongelofelijk hoe veel liefde er mogelijk is.

Er zijn geen woorden voor de belevingen, ze zijn divers, en lopen uiteen van uittredingen tot zielenreizen, tot totale overgave en totale liefdesdouches. Ik mag van Hermes er niet meer over zwijgen. De liefde daar is alles omvattend, alles, alles en dan nog veeeeel meer. Zij zijn liefde, de spirits zijn liefde, maar de liefde voor je tweelingziel is alles omvattend. Dat is waar een ziel zijn gehele leven naar zoekt, zijn eeuwige leven wel te verstaan.

En zoals Carrie zegt, als je hier de liefde kunt bedrijven op aarde, dan kun je dat daar ook en nog meer en nog verder en nog inniger, en op alle mogelijke niveaus, die niet aards te beschrijven zijn.

Ik heb een belofte aan Michael en aan Hermes moeten doen om eerlijk te zijn en dus ben ik het nu. Het is geweldig, de liefde is geweldig. En ja, mijn hart is groot genoeg om ook hier beneden gewoon van iedereen te houden. Misschien nog wel meer dan voorheen wink

Liefs Cialara.
Tatora
Tatora aug 2 '11
Ik heb een vraag..
Ik weet dat mijn tweelingziel/straal niet op aarde is,en dat wij in de periode van 2003 tot 2007 ons innerlijk huwelijk gesloten hebben.
hij geeft mij veel informatie en inzichten door.
Ik ben een engel,terug gekomen naar aarde in deze tijd speciaal,voor een taak te doen,wat te maken heeft met het sacrale vrouwelijke,het herstellen daarvan.
Nu..Ik heb sinds bijna twee jaar een "relatie" met een zielsverwant...(dat is de term die nu binnenkomt bij me).
onze band is ook al oeroud..
nu het punt is,dat vrijwel alles Goed gaat..sterke transformaties samen,inzichten die we delen,verwerkingen etc etc..teveel om op te noemen;.
Maar..we slapen apart,(hij slaapt liever alleen),en we hebben wel een paar keer poging gedaan tot intiem zijn,maar dat lukte dus ni echt goed..
ik ben ouder dan hem..dat is een feit..maar heb vroger ook vriendjes gehad,die jonger waren,en daar was geen vuilte aan de lucht wat dat aangaat.
mijn huidige partner en ik..(is dit een relatie?);komen precies niet verder dan het ,wel op diep nivo,uitwisselen van de diepere spirituele zaken.maar het Ons aspect komt niet op gang..
we hebben het moeilijk elkaar Echt los te laten ..aangezien we wel bij elkaar de rust vinden ,en het vertrouwen ,en de veiligheid,het lachen samen,naar krachtplaatsen gaan,eten,drinken,muziek maken,huilen,ikke dan het meeste..en elkaar de ruimte laten voor het verlichtingsproces van een ieder.
Maar ik mis zoooooo enorm de knuffel,de arm rond mij,het samen in 1 bed slapen..
Als we ,door omstandigheden niet anders kunne,slaap ik veel beter en rustiger.en hem lukt hjet dan ook wel.
hij zegt al een poosje dat de rest ook goed komt,maar,op zijn nivo zijnde..staat zijn veld wel nog open voor andere dames.
hij doet er absoluut niks mee..en wilt dat ook niet..want hij vind onze band belangrijker en dieper gaan dan dat..
ik ook..absoluut..maar ik Voel het elke keer als zijn energie naar een andere dame gaat.
en het doet Pijn.waarom, ..niet omdat hij een mooie vrouw ziet..moet kunnen!,maar gewoon om het feit dat wij het intiemere niet delen met elkaar..
in feite maakt het me kapot...maar ALs we erover praten ,en dat hebben we veel gedaan..zegt hij dat hij door wilt gaan samen..en dat hij me al meer aanraakt..etc..en dat is zo..en heel lief en zacht ook..hij koopt de liefste dingetjes voor me..noemt me Popje elfje..stelt me gerust..en zegt ook eerljk dat hij van thuis uit dat intieme nooit gezien heeft tussen zijn ouders...en zijn vader kennede geloof ik dat meteen..
nu de vraag is ..Wat moeten wij doen?..
dien ik alleen verder te gaan..en het los te laten ..dienen we het tijd te geven ....
We wonen samen..en per okt is het 1 jarig kontrakt gedaan..de vraag is dus ook..wat Nu?;.....wij..en ik...komen er niet uit...
ik hoop dat er iemand een neutrale visie heeft..en overzicht en dat wilt delen ..
want er zijn geen fouten ..van beide niet..alleen wijze lessen..
maar mijn hart breekt als ik denk aan het "alleen" verder te moeten..
hij is de enige die ik tot nu toe ken,en ik ben 50!..die mij begrijpt,mij voelt,en mijn zachte kant de ruimte geeft..en mij laat dromen..en doen..
enfin..
help dus...
veel liefs en een warme knuffel
Cialara
Cialara aug 10 '11
Hoi Tatora, ik moet je verhaal even laten downloaden hoor, het is nogal wat smileik zou misschien iets kunnen vragen aan de gidsen, maar dat zou je zelf natuurlijk ook kunnen doen. Tenslotte is het jouw leven en jouw beslissing wat je ook zou doen.

Ik weet van mijn gids, dat het intieme er wel degelijk mag zijn, en ikzelf ervaar het graag met zowel mijn man, als met mijn gids winkwant het delen van liefde en intimiteit is belangrijk voor iedere ziel.

Wat ik wel weet, is dat er in geval van zielsrelaties vaak veel karma meespeelt, karma uit zowel dit leven als uit vorige levens. Misschien als je daar iets van te weten zou kunnen komen, hoe jullie vorige relaties waren, dat je daar een deel van het antwoord kunt vinden.

Als je wil kan ik het orakel nog eens voor je raadplegen specifiek betreffende dit probleem, of misschien een zielentekening maken voor je, een symbolische tekening waarin vaak wat items naar voren komen die spelen of waar je op kunt letten...

Maar bovenal, de vraag is of je van hem houdt en of je bij hem wil zijn. Daarnaast mag je je afvragen of het intieme voor jou belangrijk is, waarom het met hem niet lukt om dat stukje erbij te krijgen. Leeftijd mag in principe geen rol spelen winkEn na een jaar samen, zou het er intussen wel mogen zijn... maar dat wil niet zeggen dat hij het niet wil denk ik, misschien spelen er nog andere zaken mee.... ik weet uit ervaring dat ik zelf een tijd lang moeite had met intimiteit, omdat ik niet goed in mijn vel zat, er veel veranderde in mijn situatie en ik me niet goed genoeg voelde, daarnaast nog een stukje dogma wat ik weg diende te werken enzovoort.

Er is natuurlijk ook de mogelijkheid om via een zielenreis of een meditatie via het hart tot antwoorden te komen.

Veel sterkte lieve Tatora.
Tatora
Tatora aug 19 '11
hey Cialara..
dank je voor je antwoord..want het blijft een toppic voor mij..
hij blijft "op slot" wat het intieme aangaat..
en ik kom niet verder..
ja ik houdt van hem.zeker..en het schijnt dat onze band al oeroud is;.maar ja..in welke zin vraag ik me dan af?
En ja;.het " laatste stukje" wilt ook beleefd worden ..tjonge pfff..
hij heeft af en toe last van "buien"..en ik trek me dan terug in mijn kamer..
hij wilt doorgaan.maar ja;.ik twijfel steeds meer..
lieverd..zou je /kan je/mag je mischien voor mij daar met behulp van het orakel of ziele tekening meer duidelijkheid over krijgen? het zou mij zo enorm helpen!
is er iets wat ik over het hoofd ,en hart,zie?;..
alvast heel erg bedankt!
veel liefs en knufffs X
Cialara
Cialara aug 23 '11
Ik heb even in pb gereageerd wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki