Ik was met een vriend van me. We zaten in een taxi waarin we getest zouden worden. De chauffeur begon te rijden en reed een rondje. Het was een enquete die hij aflegde. We reden rond en ineens was de chauffeur het zat en reed terug. We kwamen op een soort boerderij en daar stopte hij. Dus ik vroeg waarom hij ons niet gewoon thuis afzette. Hij antwoorde dat we veel te bij de hand waren. We stapen uit en toen deed ik iets (weet niet wat) waardoor de chauffeur boos werd. We begonnen te rennen en ik liep naar een hek en ging samen met die vriend van me erdoorheen.
Ik wist dat de chauffeur achter ons aan zou komen. Ik probeerde dat hek op slot te doen. Er hingen wel sloten aan, maar deze waren dicht. Toch vond ik een soort constructie uit, waarmee het hek dicht kon blijven. De chauffeur kwam met de auto naar ons toe, en we begonnen met rennen. Het was pikke donker buiten dat hek. We konden helemaal niets zien. Ik zei tegen mijn vrien dat we nog moesten wennen aan het donker, en dat het vanzelf beter zal worden. Ik begon inderdaad langzaam het pad en de bomen te zien. Ik pakte mijn vriend bij de hand beet en leidde de weg.
We renden en renden een heel eind. We kwamen in een soort stad uit. We keken en liepen daar rond. Er reden verschillende bussen langs de straat, dus wij wilden de bus nemen om terug te komen. Deze bussen gingen echter naar (voor mij) onbekende plaatsen.
We liepen de halte voorbij en kwamen in een soort straatje. Ik herkende dit straatje alsof het utrecht of amersfoort was. Ik had het idee de weg te kennen maar dat bleek niet zo te zijn. Mijn vriend herkende echter wel dingen, en leidde ons een bepaalde route. We kwamen op een pleintje waar een groot zilveren kermis attractie stond. Ik herkende dat, en toen ik er langs wilde werd ik wakker.