Loading...
nl

Geen controle over mijn lichaam

Jan Albert
Jan Albert jan 17 '05
hallo,ik ben nieuw hier, en las dit forum, ik vindt het erg interressant al die dingen, ik las zonet een bericht over iemand die "droomde" dat hij wakker was en iets op zich voelde hij voelde verstijfd en kon zich niet bewegen, ik heb dit vroeger ook gehad toen ik klein was, dan wist ik dat ik aan het dromen was, maar toch was ik wakker, op het begin kon ik wel bewegen, maar heeeeeeel langzaam, dan moest ik echt heeel veel energie geven om dat te doen, ik weet nog toen ik heel klein was dat ik hele rare kabouters zag (echt waar!) op mijn kamer, en toen wou ik keihard schreeuwen, maar er kwam geen geluid uit mijn keel, ook wou ik het licht aan doen van de kamer, maar die was stuk, en de deur wou niet open, even later werd ik dan wakker, deze dromen waren altijd hetzelfde,ik weet nog dat er op de kamers van mijn zussen andere waren, maar wat kan ik niet meer herrineren, ik heb ook regelmatig toen midden in de nacht hun wakker gemaakt, om te vragen of hun dat ook zagen of hoorden, en dat zagen ze natuurlijk niet, ik moest ook tot mijn 14/15 jaar altijd het overloop licht aan hebben omdat ik dan bang was dat ik die droom weer zou krijgen, de laatste jaren droom ik nog heel sporadisch dat ik gewoon wakker lig in mijn droom, dit is altijd op mijn rug dan kijk ik naar het plafond maar ik kan niks bewegen, en dan soms voel ik een koude windvlaag over mij heen terwijl alles dicht zit, de laatste keer was een paar maand terug, ik vind dit altijd best eng, en gebruik altijd heeel veel energie om uit die droom te komen, ook kan ik vaak bepalen wat ik droom, zo maak ik wel eens misbruik van mijn dromen :omaar ook om uit een nachtmerrie te komen, pleeg ik zelfmoord en dan word ik wakker, daarom lijkt mij het ook eng om in de toekomst onder narcose te komen, want ik ben bang dat ik dan niet meer wakker word omdat ik dan niet wakker word als ik dat wil, of tijdens de operatie, ik heb hier ook veel verhalen over gehoord over dat mensen zichzelf op de operatietafel zagen liggen....
dit is best een vaag verhaal allemaal, ik weet niet of iemand iets kan uitleggen, of hetzelfde heeft meegemaakt?
groeten j-A
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 9 '05
Een beetje late reactie, maar goed. Beter laat dan nooit.

Ben je niet bang voor narcose omdat je dan de volledige controle kwijt bent?
Jan Albert
Jan Albert jul 17 '06
dat is inderdaad een van de dingen waar ik altijd bang voor ben geweest, hoop het ook nooit mee te maken...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '06
Over late reacties gesproken haha, dit is alweer een jaar geleden :). Heb je ondertussen wat meer duidelijkheid gekregen over je dromen of juist niet?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki