Loading...
nl

regendag

nibel
nibel jan 12 '11
ik weet niet waar
ik weet dat ik me slecht voel ,er is zo veel stress in mij dat ik het niet kan plaatsen , in vakjes doen maar nu lukt het niet , prive ,werk ,dat is net iets te veel ,als ik buiten kijk zie ik de regen maar heb de moed niet om er in te lopen , maar ook geen zin om hier te zitten ,dus voor niets zin , ik wou een licht punt zien maar sta tegen een muur , alleen , pijn voel je ook niet voor een ander al zou je dat willen ik wou dat ik het wist wat moet ik doen , daar heeft niemand iets aan als je niet weet over wat het gaat juist, maar ik deed al iets ik schreef mijn gedachten van me af wat is alleen zijn soms mottig
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 14 '11
Lve Nibel,

Misschien dat lichaamsgerichte therapie of een regressie therpeut je zou kunnen helpen om erachter te komen waar je op dit moment tegen aan loopt. Heb het gevoel dat je dat veel goed zou doen, omdat het enorm veel inzicht geeft in wat er 'in jou speelt' op dit moment ookal denk je dat je daar niet bij kan komen, in begeleiding lukt dat denk ik wel. Denk dat je met diepere dingen dus vastloopt, waarin ik jou niet genoeg kan helpen op dit moment..

Lfs!
Mimosa
Mimosa jan 14 '11
Lieve Nibel,

Ik denk dat er momenteel heel veel mensen zijn met deze ervaringen. Er is zoveel aan het veranderen, de energie wordt opgevoerd en ons lichaam moet daar aan wennen.
Zie het als een soort van tril machine, alles wat niet vast zit, alles wat niet bij hoort wordt los getrild. Dus alles wat niet bij ons hoort, alles wat niet bij de hogere trillingen van ons hogere zelf hoort, wordt losgeweekt. Komt naar boven om vervolgens losgelaten te kunnen worden. Dat is allemaal ballast wat niet meer bij ons hoort.
Het zal voorbij gaan, al maakt dat het er niet makkelijker op. Probeer afstand te scheppen tussen jezelf en al die stressgevoelens. Stuur er je liefde naar toe, omarm het, maar laat het ook weer los. Het hoort niet meer bij je.
Dat lichtpuntje is er, ook al zie je het niet. Vergelijk het maar met weer als vandaag. De hemel is helemaal grijs van de wolken, maar we weten dat de zon erachter straalt en dat we de zon uiteindelijk weer zullen mogen bewonderen. Soms is dat al snel, soms duurt het even. Maar het licht is er, in jou, in alles om je heen.
Lena
Lena jan 14 '11
mooi verwoord mimosa ...vertrouwen... smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 14 '11
Ik sluit me ook aan bij de mening van Lena, Mimosa;-).
Zo kan je het inderdaad ook zien;-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki