Loading...
nl

Dromen over mijn vader

sammieee
sammieee jan 11 '11
Hallo,

Ik droom vaak over mijn pas overleden vader.
Mijn 1e droom was dat de fam. en ik naast zijn kist stonden en dat mijn vader ineens wakker werd en dat we allemaal heel blij waren dat het niet echt was.

Mijn 2e droom was dat mijn vader ergens lag weet niet meer waar het leek een soort gymzaal hij werd ineens wakker en het was heel eng net aslof hij slaapwandelde.

Mijn 3e droom was dat hij ineens van de zolder af kwam lopen...

Mijn 4e droom was 3 dagen geleden mijn moeder en ik waren in het ziekenhuis en moesten afscheid nemen van mijn vader hij vertelde dat hij heel erg veel van ons houd en dat hij het deed voor mij en mijn moeder en voor zichzelf.. hij gaf ons bloemen en ik kreeg foto's van mijn vader waar mijn vader en ik op stonden het waren foto's die ik nog nooit had gezien?..

Wat zouden deze dromen toch allemaal betekenen?
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '11
Hoi Sammiee,

allereerst gecondoleerd met jouw verlies..

ik denk dat die laatste droom wel zegt waarvoor hij wakker wilde worden: om tegen jullie te zeggen: dat hij veel van jullie houdt en dat hij naar het licht gegaan is omdat dat goed voor hem was en uiteindelijk ook goed voor jullie..

Misschien dat die andere dromen betekenen dat hij af en toe nog bij jullie is...

Of een andere ingeving van mij: heeft hij wel door dat hij er niet meer is? er zijn af en toe ook entiteiten, die niet weten dat ze overleden zijn en daardoor rond blijven hangen..of die rond blijven hangen omdat ze zich nog verbonden voelen met het leven dat ze achterlaten...

Daar wil ik het bij laten.
sammieee
sammieee jan 11 '11
Hartstikke bedankt!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '11
graag gedaan...ik hoop dat je er iets mee kan... en dat je gewoon weer goed kunt slapen;-)
sammieee
sammieee jan 12 '11
Ja, Ik vind het juist fijn dat ik over mijn vader droom..
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 13 '11
Uhmm.. Nieuwe ingeving:

Het kan ook zijn, dat juist omdat je zoveel van je vader houdt, je hem niet kan loslaten en daarmee ook 'hier' houdt.. terwijl hij naar het licht moet om verder te kunnen..en dat hij daarom zo vaak in je dromen verschijnt om te laten merken dat het tijd is om afscheid te nemen...
Wat voor gevoel heb je daar bij?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki