Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen aub?

sammieee
sammieee jan 10 '11
Hallo mijn naam is Samantha ben 19 jaar oud en woon in Rotterdam.



& deze is de laatste foto die van mij gemaakt is


Ik hoop dat iemand mijn foto kan lezen Alvast bedankt
Delen:
Serenity
Serenity jan 11 '11
Hoi Hoi Samantha
Ik lees geen foto's maar dit is mijn indruk en wat er in me opkwam toen ik aan het tikken was, het klinkt een beetje algemeen omdat 'de mens' nu eenmaal dezelfde emoties en gevoelens heeft.

leuke foto's zo zie je maar weer een mens heeft verschillende kanten .
Net zo goed dat de wereld verschillende kanten heeft.
Leuk en ook goed voor jezelf dat je openminded bent anders was je nu niet op dit forum terecht gekomen. ^^
Je bent 19 dus nog net geen volwaardige volwassenen en zeker geen 100% kind meer, erg verwarrend lijkt mij.
En dan ook nog die gierende hormonen die door je lijf gaan, pfffff ben ik even blij dat ik daar overheen ben. ^^
Je straalt net zoals meer leeftijdgenoten een beetje onzekerheid uit en je gezicht verteld mij dat je niet tevreden met jezelf bent en je jezelf erg stom en walgelijk op sommige momenten/vlakken vind.
En dat heeft iedereen wel een beetje, nu is de vraag meer 'hoe ga jij ermee om?'

Verhul jij jezelf in een coconnetje met een aangemeten persoonlijkheid?!

Probeer niet te veel op anderen oordelen af te gaan want hun zijn eigenlijk niet zo belangrijk, waneer je dit beseft en ook voelt vanbinnen dan pas ben je weer een stukje volwassener geworden.

Wees niet zo streng voor jezelf maar ook zeker niet naar andere toe, jij vind het toch ook niet leuk waneer iemand negatief over jouw lult?!

Schoonheid zit van binnen, als je niet weet wat jouw schoonheden zijn ga ze dan ontdekken.
Door verschillende soorten muziek te luisteren leer je welke jouw aanspreken.
Door verschillende soorten mensen te ontmoeten en afzonderlijk mee om te gaan leer je jezelf op andere manieren kennen ; en welke manier staat jouw aan?

Soms zijn er mensen in je omgeving waarvan je denkt, jouw energie heeft eigenlijk negatieve effect op mij.
Dan wanneer je dat beseft ben je weer een stukje verder want dan kan je ernaar handelen, je kan bijvoorbeeld afstand gaan nemen.
En meer en meer creer je mensen om je heen die jouw naar je hart staan, en dat voelt geweldig aan want jij mag gewoon jezelf zijn en hun delen wat jij ook leuk vind.

wat voor soort kleding, sieraden, make-up, vrienden, discotheken, cafés, snacks, koffie, thee, koek, eten, boek, film je ook kies,
jij kan zelf kiezen welke bij je past en daarmee een stuk meer jezelf zijn.
En de mensen die om je geven, geven jouw de ruimte om jezelf te laten zijn, ze oordelen niet!

Oordeel jij over anderen?
Iets anders wil niet zeggen dat het stom is, het is gewoon iets anders en meer ook niet. ^^

Wees lief voor elkaar en je zult het zelfde ontvangen....ja echt waar IK spreek uit ervaring.
admin
admin jan 11 '11
hoi Samantha,

Wat een lieve meid ben je, erg open en zacht van binnen.
en je hebt prachtig haar, je straalt een bepaalde sereniteit uit.
Ik denk dat je wel eens moeite hebt met de hardheid van veel mensen op dit moment, ook onder jonge mensen is het soms een heel andere wereld als waar jij eigenlijk in thuis voelt/hoort.
Ik ben blij dat je spiritueel bewust bent.
Er zal je veel duidelijk worden.
ik ben nu niet aan het lezen dit is zomaar even een hart onder de riem.
Mischien ga ik later even kijken voor je wat er binnenkomt, ik ben eerst nog even druk met huishoudelijke zaken.

liefs Ajada
sammieee
sammieee jan 11 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
hoi Samantha,

Wat een lieve meid ben je, erg open en zacht van binnen. Klopt
en je hebt prachtig haar, je straalt een bepaalde sereniteit uit.
Ik denk dat je wel eens moeite hebt met de hardheid van veel mensen Klopt helemaal op dit moment, ook onder jonge mensen is het soms een heel andere wereld als waar jij eigenlijk in thuis voelt/hoort. Niet dat ik weet?
Ik ben blij dat je spiritueel bewust bent.
Ik dacht dat ik het nooit was, was er altijd een beetje bang voor maar sinds mijn vader is overleden niet meer..
Er zal je veel duidelijk worden. Ik hoop het
ik ben nu niet aan het lezen dit is zomaar even een hart onder de riem.
Mischien ga ik later even kijken voor je wat er binnenkomt, ik ben eerst nog even druk met huishoudelijke zaken.
Ik hoop dat u mijn foto wilt lezen Alvast bedankt!

liefs Ajada
sammieee
sammieee jan 11 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Hoi Hoi Samantha
Ik lees geen foto's maar dit is mijn indruk en wat er in me opkwam toen ik aan het tikken was, het klinkt een beetje algemeen omdat 'de mens' nu eenmaal dezelfde emoties en gevoelens heeft.

leuke foto's zo zie je maar weer een mens heeft verschillende kanten .
Net zo goed dat de wereld verschillende kanten heeft.
Leuk en ook goed voor jezelf dat je openminded bent anders was je nu niet op dit forum terecht gekomen. ^^
Je bent 19 dus nog net geen volwaardige volwassenen en zeker geen 100% kind meer, erg verwarrend lijkt mij.
En dan ook nog die gierende hormonen die door je lijf gaan, pfffff ben ik even blij dat ik daar overheen ben. ^^ Hahahah
Je straalt net zoals meer leeftijdgenoten een beetje onzekerheid uit en je gezicht verteld mij dat je niet tevreden met jezelf bent en je jezelf erg stom en walgelijk op sommige momenten/vlakken vind. Klopt helemaal!
En dat heeft iedereen wel een beetje, nu is de vraag meer 'hoe ga jij ermee om?'

Verhul jij jezelf in een coconnetje met een aangemeten persoonlijkheid?! Niet dat ik weet?

Probeer niet te veel op anderen oordelen af te gaan want hun zijn eigenlijk niet zo belangrijk, waneer je dit beseft en ook voelt vanbinnen dan pas ben je weer een stukje volwassener geworden.

Wees niet zo streng voor jezelf maar ook zeker niet naar andere toe, jij vind het toch ook niet leuk waneer iemand negatief over jouw lult?! Klopt

Schoonheid zit van binnen, als je niet weet wat jouw schoonheden zijn ga ze dan ontdekken.
Door verschillende soorten muziek te luisteren leer je welke jouw aanspreken.
Door verschillende soorten mensen te ontmoeten en afzonderlijk mee om te gaan leer je jezelf op andere manieren kennen ; en welke manier staat jouw aan?

Soms zijn er mensen in je omgeving waarvan je denkt, jouw energie heeft eigenlijk negatieve effect op mij.
Dan wanneer je dat beseft ben je weer een stukje verder want dan kan je ernaar handelen, je kan bijvoorbeeld afstand gaan nemen.
En meer en meer creer je mensen om je heen die jouw naar je hart staan, en dat voelt geweldig aan want jij mag gewoon jezelf zijn en hun delen wat jij ook leuk vind.

wat voor soort kleding, sieraden, make-up, vrienden, discotheken, cafés, snacks, koffie, thee, koek, eten, boek, film je ook kies,
jij kan zelf kiezen welke bij je past en daarmee een stuk meer jezelf zijn.
En de mensen die om je geven, geven jouw de ruimte om jezelf te laten zijn, ze oordelen niet!

Oordeel jij over anderen?
Iets anders wil niet zeggen dat het stom is, het is gewoon iets anders en meer ook niet. ^^

Wees lief voor elkaar en je zult het zelfde ontvangen....ja echt waar IK spreek uit ervaring.


Hartstikke bedankt!
Serenity
Serenity jan 11 '11
Graag gedaan, en lees en leer lekker op dit forum.....


Ik zie je graag terug bij en ander onderwerp!!
admin
admin jan 12 '11
Hallo Samantha,

Ik ga even kijken wat er binnen komt ik kan er naast zitten hoor ik ben nog aan het leren.

Allereerst komt de kleur oranje, dit zegt me dat je creatief bent en mooie dingen kunt maken of kunt zeggen.
kan in elke vorm zijn.

Je bent ook optimistisch ingesteld en sportief, hoewel je daar nu niet direkt veel mee doet, mischien een teamsport.
Je houd van dieren en kinderen.
En voelt stemmingen van je omgeving aan, soms wil je even alleen gelaten worden.
Wanneer iemand je pijn doet dan trek je je terug en zwijgt je word stiller.
Ik zie dat er wel jongens in je geintresseerd zijn maar jij houd de boot een beetje af en wil je vrijheid nog niet kwijt.
Je bent ook iemand die best wel van zich af bijt wanneer het echt nodig is.
Is je oma overleden en was dat een vrouw niet zo groot en een beetje krom gegroeid herken je haar of is het iemand anders uit je omgeving, ze is de persoon die bij je is en je helpt.
Ik hoor de naam marrianne of marianna maria kan ook nog.
Het is al een tijdje geleden want ze is ver weg.
Je hoeft niet bang te zijn zegt ze want dat word je nu zie ik.
Ze zegt ook dat ze genoeg afstand houd en je respecteert hoever jij wil dat ze dichterbij mag komen.
Vraag het eens aan familie wie dat kan zijn, ze verteld ook dat ze bij een ander familieid is en die persoon helpt.


dit is het even voor dit moment ik hoop dat je er iets aan hebt.

liefs Ajada
sammieee
sammieee jan 12 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Hallo Samantha,

Ik ga even kijken wat er binnen komt ik kan er naast zitten hoor ik ben nog aan het leren.

Allereerst komt de kleur oranje, dit zegt me dat je creatief bent en mooie dingen kunt maken of kunt zeggen.
kan in elke vorm zijn. Ja best wel

Je bent ook optimistisch ingesteld en sportief, hoewel je daar nu niet direkt veel mee doet, mischien een teamsport. Optimistisch ben ik wel maar totaal niet sportief
Je houd van dieren en kinderen. Dieren wel maar kinderen niet
En voelt stemmingen van je omgeving aan, soms wil je even alleen gelaten worden. Klopt
Wanneer iemand je pijn doet dan trek je je terug en zwijgt je word stiller. Klopt helemaal
Ik zie dat er wel jongens in je geintresseerd zijn maar jij houd de boot een beetje af en wil je vrijheid nog niet kwijt. Niet dat ik weet??
Je bent ook iemand die best wel van zich af bijt wanneer het echt nodig is. Klopt
Is je oma overleden en was dat een vrouw niet zo groot en een beetje krom gegroeid herken je haar of is het iemand anders uit je omgeving, ze is de persoon die bij je is en je helpt. Mijn oma's leven nog ik zou niet weten wie?
Ik hoor de naam marrianne of marianna maria kan ook nog. Ik heb geen idee ik zelf ken die namen niet
Het is al een tijdje geleden want ze is ver weg.
Je hoeft niet bang te zijn zegt ze want dat word je nu zie ik.
Ze zegt ook dat ze genoeg afstand houd en je respecteert hoever jij wil dat ze dichterbij mag komen.
Vraag het eens aan familie wie dat kan zijn, ze verteld ook dat ze bij een ander familieid is en die persoon helpt.
Ik zal het vanmiddag vragen aan mijn familie dan hoort u het vanmiddag


dit is het even voor dit moment ik hoop dat je er iets aan hebt.

liefs Ajada
Hartstikke bedankt!
sammieee
sammieee jan 12 '11
Ajada,

Ik heb vandaag aan mijn familie gevraagt of zij iemand kenden van die namen maar niemand kent ze dus ik zou het echt niet weten?

Gr. Samantha
Azzy29
Azzy29 jan 22 '11
Hallo Samantha,

Ik wil ook een poging doen, al heb ik niet echt veel ervaring in foto's lezen, maar ik wil het wel proberen te ontwikkelen. Ik heb de voorgaande berichten exprrs niet gelezen om niet beinvloed te worden..

Je bent een lieve meid. Al kunnen mensen die je niet kennen daar anders over denken omdat je een flap-uit bent. Je bent altijd in voor ' gekke' dingen, houd van lol en actie en dat maakt je erg geliefd onder je vrienden. Je hebt een sterke band met je famillie, vooral de oudere generatie.

Je bent erg bezig met uiterlijkheden, probeer je daar een onzekerheid mee te verbergen? Eet je wel gezond ook? Ik heb het idee dat je te gemakkelijk vette dingen eet. Ook al wordt je niet dik het is niet gezond voor je.. Door de manier hoe je je gedraagt naar de buitenwereld (en dan bedoel ik niet de mensen die het dichtst bij je staan) komt je ware persoontje niet goed naar buiten. Ik denk dat je jezelf onbewust een houding hebt aangemeten waar je jezelf eigenlijk tekort mee doet. Volgens mij ben je je daar nog niet echt bewust van.

Je moet jezelf niet zo laag inschatten. En dat vooral niet projecteren op anderen. Je beoordeelt anderen vaak op de buitenkant. Vooral als ze ' anders' zijn dan jij. Terwijl je er zelf juist van kan balen als mensen dat bij jou doen.

Je moet jezelf niet de schuld geven van dingen waar je niks aan kan doen. Je bent ook aan het veranderen. Je bent een warme en liefdevolle vrouw. Je hebt veel liefde die je wilt geven. Klopt het dat je dit een tijd een beetje hebt ingehouden? Ben je gekwetst op dit gebied?

Probeer respect te hebben voor jezelf. Dit op het gebied van voor jezelf zorgen. Je lichaam en hoe jij (of anderen) er mee om gaan.

Je hebt best een ' kring' om je heen. Een groep met mensen met een bepaalde manier van denken en doen waar jij je vertrouwd bij voelt. Toch krijg je de laatste tijd steeds meer de behoefte om je wereld te verbreden. Begin je interesses te voelen voor dingen die buiten je vertrouwde wereld afspelen.

Er zouden best nieuwe mensen in je leven kunnen komen die je op een andere manier naar dingen laten kijken. Probeer de angst voor het 'onbekende' los te laten.

Het zal je heel erg goed doen om je buiten je ' kasteel' te begeven. Daar veilig als prinsesje is fijn, maar je zal je zoveel sterker voelen als je de wereld gaat verkennen (niet perse letterlijk).

Nog een tip. Probeer de gevoelens waar je soms door overstroomt wordt te benoemen en de jouwe te herkennen. Je neemt te gemakkelijk emoties va anderen op. Vooral als je niet zo sterk in je schoenen staat. Dit werkt verwarrend voor je.

Misschien een idee om een activiteit te gaan doen wat je nog helemaal niet doet.. Ok misschien raar, maar polefitness. wat voor jou? Ik denk dat je wel wat aan sport kan gaan doen, maar het moet niet zo aanvoelen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat mijn gevoel een beetje klopt :-)

Veel liefs Azzy
admin
admin jan 22 '11
Heel goed verwoord Azzy, mijn complimenten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki