Loading...
nl

vreemde droom

juppie
juppie jul 6 '06
ik heb al een hele tijd geen droom gehad die ik me zo goed kan herinneren als de droom van gisternacht.
ik weet niet waar ik was maar het leek op een gigantisch pakhuis in de vorm van een trein. eerst was ik alleen en rende door de trein/pakhuis heen op zoek naar iets maar wat weet ik niet. later was er nog iemand bij me geen idee wie maar het was een jongetje van een jar of 8. samen gingen we snel op zoek naar datgene wat ik zocht. we hadden haast want we renden door het pakhuis/treinding heen. er waren een heleboel deuren en die gooieden we allemaal open vlogen door de kamers en schoten weer terug de hoofdgang in op zoek naar de volgende deur.
het was hier vrij donker en er was niuet veel te zien. plots van het ene op het andere moment stond ik ergens buiten bij een oudere vrouw die wat gezet was en grijs haar had. een hele norse vrouw. zij was de tante van mijn moeder (ik ken verder geen tantes van mn moeder) zij had mn moeder ooit iets aangedaan en dara nooit haar excuses voor aangeboden. wat het is weet ik niet. ik heb met haar gepraat en tegen haar gezecht dat ze fout had gezeten en dat hetnu tijd werd om haar excuses te gaan maken want dat was wel zo eerlijk tegenover mijn moeder.
dat deed ze we zaten aan een lange tafel ergens buiten in de zon. ze liep naar mijn moeder en bood haar excuses aan en haalde uit het niets een giga mooi bos bloemen tevoorschijn. het had knalrode rozen en knalpaarse andere bloemen. (het was eerder een heel bloemstuk voor op de auto ofzo). het was het mooiste boeket/bloemstuk wat ik ooit gezien had. (kan me herinneren dat ik dat zei) mn moeder was blij dat alles nu klaar was en dat ze haar excuses had aangeboden en ik zei tegen de tante van mijn moeder dat dat toch best mee viel.
toen stond ik op het station van een plaats waar ik wel vaker op het station sta. iok zou naar huis maar kwam erachter dat ik mn fietssleutel kwijt was. die lag nog in het pakhuis treinding. het was een groot drama dat die weg was.

en toen maakte mn man me wakker. heb een dik kwartier nodig gehad om uit die droom weg te komen ik was al van bed af en had tegen mn man gevraagd hoe hij naar zn werk ging en hij zei met de auto. ik zei toen dat dat niet kon omdat ik mn fietssleutel kwijt was. (dat vertelde hij mij kan het me niet herinneren)

voor mij was dit heel vreemd meestal zit er wel enige logika in mn dromen zeker omdat het van het ene naar het andere vloog.
en soms ben ik er gewoon echt bij en kan ik dan zelf beslissen wat ik doe in mn dromen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '06
Hoi, het gevoel dat ik hierbij krijg is dat je je tante hebt geholpen bij iets af te sluiten dat er nog was met je moeder. Blijkbaar ben je de enige waarbij ze contact kon krijgen. Als ik het juist heb wil ze heel graag dat je contact opneemt met je moeder (ik weet niet of je dit al gedaan hebt eigenlijk) en haar deze droom verteld. Het zal je tante veel meer rust geven, en wss ook je moeder. Vertel het precies zoals het hier staat. De ongeloofelijke mooie bos bloemen.

Het feit dat je je fietssleuter kwijt bent lijkt me dat je na de droom nog niet klaar ermee bent (je kon immers niet weg). Ik denk dat ermee bedoeld word dat als je het nog niet gedaan hebt, je je moeder dit moet vertellen.
juppie
juppie jul 7 '06
ik heb het gister tegen mn moeder gezegd. we zaten in de auto en zij zat achterin (ik reed) toen zei ik tegen haar dat ik over haar tante had gedroomd.
ze zei mijn tante??
en vroeg welke. ik zei dat ik dat niet wist.
maar dat die tante iets goed te maken had en dat dat van mij moest. en dat ze toen dus een heel mooi bos bloemen kreeg.
heb even gekeken in mn spiegel hoe ze reageerde maar weet niet zeker of ze er iets mee kon..


maar toch op het moment dat ik dit typvliegt het ineens door mn hoofd dat het tante tineke zou kunnen zijn. (daar leek de vrouw uit mn droom op alleen dan ouder) dat is een tante van mn moeder waar we al heel lang geen contact meer mee hebben. weet dus ook niet of ze nog leeft of wat dan ook.
denk dat zij het misschien wel geweest zou kunnen zijn want heb de tranen in mn ogen staan.
echt heel raar dit
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Mss heeft de reden waarom jullie heel lang geen contact meer hebben hier ook wel iets mee te maken misschien?
juppie
juppie jul 9 '06
ja dat dacht ik zelf ook.
ben niet altijd even handig in het uitdrukken van mn gedachten
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
Heb je alweer contact gehad met je moeder, nu je deze extra informatie hebt gekregen? Ben wel benieuwd of er ergens een kwartje is gevallen.
juppie
juppie jul 11 '06
nee nog niet. ik zie haar zowiezo volgende week zaterdag. ga het haar dan zeker vragen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
Dan horen wij vast wel hoe het is afgelopen ;).
juppie
juppie jul 14 '06
ik ben gister even langs mn moeder gereden.
was toch wel nieuwdsschierig.
ze heeft idd een tante die iets goed te maken heeft waar ze al heel lang geen contact meer mee heeft. eigenlijk heeft niemnd van de familie daar nog contct mee en er is dan ook nieman die weet of ze nog leeft.
verder zegt ze zelf dat ze het anders niet zou weten. want het ging echt om een tante van mn moeder.
misschien dat haar binnenkort nog iets te binnen schiet maar zo op het eerste moment had ze geen idee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '06
Probeer eens te achterhalen of je die tante nog kunt vinden? Misschien dat google weet waar ze is? Ik zou er persoonlijk niet van staan te kijken als ze overleden is eigenljk.
juppie
juppie jul 14 '06
nou heb net even een uurtje op het internet gespeurd of ik iets kon vinden.
helaas was het wel wat moeilijk om dat ik de achternaam van de man waar ze toen bij was niet heb kunnen achterhalen. (wisten mn ouders ook niet namelijk moet je nagaan hoe lang er al geen contact is!!)
weet ook niet of die twee ooit getrouwd zijn.
er is een heleboel info over haar meisjesnaam (dezelfde als mn beppe) maar hun tak staat er niet tussen.

dat komt dan waarschijnlijk weer doordat mn beppe en haar zus (en geloof nog meer broers en zussen) heel jong ter adoptie zijn afgestaan.

ze zijn toen in een pleeggezin gekomen maar hebben wel hun eigen familienaam gehouden.
maar namen van de ouders zijn er dus niet. (en ik heb niet zulk goed contact met mn beppe dat ik haar dat vraag)

ik heb dus eigenlijk helemaal niks kunnen vinden. ben de grafregisters en alles afgeweest maar ze staan er niet tussen ( wel die pake en beppe van mn moeder dus de pleegouders van mijn beppe en die tante die ik zoek) (is echt heel vreemd als je dat tegen komt)

ook het dorp waar ze toen woonden heb ik even uitgekamd en verschillende foto's bekeken. maar kan ze nergens vinden alsof ze nooit bestaan hebben!

misschien dat ik bijmn ouders een foto kan vinden van hun dan scan ik die wel even in misschien dat kathy er een gevoel bij krijgt. en zal nog wel es verder zoeken als ik meer tijd en zin heb ( dat is na een uur niks vinden een beetje weg).
zodra ik nog wat vind post ik het wel ffies
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Hm, jammer dat het niet zo vlot. Wel kunnen ze nooit zeggen dat je niet je best hebt gedaan. Ik vind het erg goed hoe je ermee bezig bent. Veel succes met de zoektocht, en je weet. De intentie is al voldoende ;).
juppie
juppie jul 28 '06
nou die droom heeft dus zeker wel effect gehad!!
maar vanaf een heel ander punt.

mn moeder kwam van de week naar me toe, ze heeft niet zo'n super goed contact met haar zus en haar moeder.
omste beurten kwamen haar zus en moeder huilend bij mijn moeder dat het ze zo spijt en dat ze haar zo misten. mn beppe had zelfs het gevoel dat ze jaren lang een black out heeft gehad.

mn moeder zette dit meteen in verband met die droom. misschien dat ik mn moeder erop kon voorbereiden ofzo, weet het niet precies maar ze vond het heel erg toevallig dat ik die droom had gehad.

het had dus niks met die tante te maken waarschijnlijk

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki