Loading...
nl

Wie kan deze foto lezen

admin
admin jan 10 '11
L'arbe de vie, dank je wel voor je uitleg! Allebei een visie uit een ander oogpunt, met uiteraard goede intenties!
Groetjes,
Bart
Zilva
Zilva jan 10 '11
Hoi Sylvia,

Bedankt voor je reactie.
Ik wil nog even zeggen dat je je niet teveel door dat gedoe met die schoonfamilie moet laten meeslepen. Je man is er ook bijna aan onderdoor gegaan.. laat dat niet met jou gebeuren. Gun het hun niet en probeer erboven te staan.
Ik vind het nog moeilijk om informatie die ik doorkrijg te plaatsen, en zeker met namen, of dit mijn eigen fantasie is of toch een ingeving ik wil je daarom toch nog iets vragen; kun je de namen Sarah en Henk plaatsen? En met die Herbert Grönemeyer; ik kreeg de naam Herbert in mijn hoofd en een van zijn liedjes. Zou het niet kunnen zijn dat je een Herbert kent?
Zo niet dan houd het op en zit ik gewoon ernaast.
Zorg goed voor jullie zelf, heel veel kracht toegewenst.
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: sylvia49
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart


Hoi Bart,

Ik snap heel goed wat je zegt! Ik heb er ook even hard over getwijfeld of ik het zou schrijven aan Sylvia, maar het leek wel alsof iets mij overnam en ik even niets anders kon dan het wel aan Sylvia terug te geven. De woorden Moesten eruit. Wat zij er zelf mee doet is aan haar. Heb dus het gevoel dat ze het moest horen. Misschien ook wel omdat het bij haar een patroon is dat ze dingen vaak op die manier oplost en dat dat nu voor haar niet werkt.. ik weet het niet..

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om Sylvia te kwetsen.. dat voorop gesteld.. ik geef dingen alleen door als ik zeker weten het gevoel heb dat het voor diegene goed is om te weten, zodat diegene zich verder kan ontwikkelen.. ben niet iemand die iemand keihard de grond in wil praten, want zo zit ik niet in elkaar;-) Hoop dat mijn intentie bij deze duidelijk is;-)

Lfs!

Hoi,
ik neem je niks kwalijk.
En volgens mijn dochter heb je gelijk,misschien dat ik teveel wil.



Dit is nou precies wat ik je net probeerde te zeggen. Je bent zo met je omgeving bezig. Prachtig voorbeeld is op dit moment is dat jouw dochter Jou bevestiging moet geven, zodat je zelf 'met de situatie' om kan gaan... ik heb het af en toe dat ik het gevoel heb dat ik ingezet wordt van boven om iemand zich ergens bewust van te laten worden..dat gevoel heb ik nu heel sterk. Zie je hier wat ik bedoel te zeggen/en net ook jou wilde vertellen.
Vertrouw op je eigen gevoel en je Eigen kracht om jouw verlies te verwerken;-), omgeving heb je daarvoor niet nodig;-). Je hebt de kracht in je, dat weet ik, laat je gevoel van ik Kan het niet los en weet dat je het kan en vind de weg naar binnen,

Lfs





Dank je wel.
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: Zilva
Hoi Sylvia,

Bedankt voor je reactie.
Ik wil nog even zeggen dat je je niet teveel door dat gedoe met die schoonfamilie moet laten meeslepen. Je man is er ook bijna aan onderdoor gegaan.. laat dat niet met jou gebeuren. Gun het hun niet en probeer erboven te staan.
Dat doe ik ook,ik heb ook geen contact meer met ze.
Ik vind het nog moeilijk om informatie die ik doorkrijg te plaatsen, en zeker met namen, of dit mijn eigen fantasie is of toch een ingeving ik wil je daarom toch nog iets vragen; kun je de namen Sarah en Henk plaatsen?
Die namen zeggen mij niks. En met die Herbert Grönemeyer; ik kreeg de naam Herbert in mijn hoofd en een van zijn liedjes. Zou het niet kunnen zijn dat je een Herbert kent?
Zo niet dan houd het op en zit ik gewoon ernaast.
Wel de naam Herby,dat is zijn halfbroertje
Zorg goed voor jullie zelf, heel veel kracht toegewenst.
Dank je wel.

L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Graag gedaan meid;-). Heel veel sterkte in jouw proces,
Lfs
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, dank je wel voor je uitleg! Allebei een visie uit een ander oogpunt, met uiteraard goede intenties!
Groetjes,
Bart


inderdaad, Agree to Disagree. Fijn dat dat kan hier;-), lfs
admin
admin jan 10 '11
Zeker wel laugh
Lin
Lin jan 10 '11
Origineel bericht van: sylvia49

Dit is mijn man,hij is pas overleden op 49 jarige leeftijd,
Ik hoop dat iemand wat binnen krijgt.
Groetjes Sylvia


Aller eerst gecondoleert met het verlies van je man. Heel veel kracht gewenst.

Wat mij direct opviel zonder dat ik de foto "gevoeld"had is dat ik erg benauwd kreeg, een vol gevoel in mijn maag net of ik wil overgeven...Hoofpijn op de kruin van z'n hoofd.
Daarnaast krijg ik een hevig pijn in mijn linkerzij, onderaan...(mild..) en heb het gekke gevoel alsof ik bloed proef..(net of er iets in het lichaam is gescheurd)
Heb sterk het gevoel dat het allemaal heel snel is gegaan.

Hij mogt graag grapjes maken, maar ook had hij oog voor anderen als ze ziek waren. al was het om even te vragen hoe is het met je ??

Kwil het hier even bij laten.

Liefs Lin
sylvia49
sylvia49 jan 11 '11
Origineel bericht van: Lin
Origineel bericht van: sylvia49

Dit is mijn man,hij is pas overleden op 49 jarige leeftijd,
Ik hoop dat iemand wat binnen krijgt.
Groetjes Sylvia


Aller eerst gecondoleert met het verlies van je man. Heel veel kracht gewenst.

Wat mij direct opviel zonder dat ik de foto "gevoeld"had is dat ik erg benauwd kreeg, een vol gevoel in mijn maag net of ik wil overgeven...Hoofpijn op de kruin van z'n hoofd.
Daarnaast krijg ik een hevig pijn in mijn linkerzij, onderaan...(mild..) en heb het gekke gevoel alsof ik bloed proef..(net of er iets in het lichaam is gescheurd)
Heb sterk het gevoel dat het allemaal heel snel is gegaan.

Hij mogt graag grapjes maken, maar ook had hij oog voor anderen als ze ziek waren. al was het om even te vragen hoe is het met je ??

Kwil het hier even bij laten.

Liefs Lin


Dank je.
Dat klopt hij heeft in 6 weken tijd zoveel gehad gewoon bizar.
admin
admin jan 12 '11
hallo Sylvia,

Zoals beloofd dan hier de lezing.

Ik zie op dit moment een grote soort vuilniswagen voor me en een rode vlek.
Die vuilniswagen zegt me dat er op dit moment heel hard gewerkt word aan je man en hij herstellende is van heel veel ballast vanuit dit leven, ook zijn ziek zijn en de daarmee gepaard gaande moeite word hij mee geholpen te verwerken.
Hij was in zijn leven een joviale man en hield het graag simpel, deed gewoon zijn werk en wat er van hem werd verwacht.
Hij vond ook van zichzelf dat hij genoeg deed en was tevreden met zichzelf.
Ik zie dat hij op dit moment nog veel gaat leren van zijn overlijden en hij is er nog niet aan toe om zich bezig te houden met de dingen van de aarde.
Het is voor hem het beste dat hij eerst loskomt van alles wat hem zou kunnen tegenhouden in dit proces.
Het is het beste voor hem om liefdevolle gedachten op te zenden en hem los te laten en over te geven aan zijn eigen gidsen die hem begeleiden in het overgaan van dit leven naar het hemelse leven.
Brand een kaars voor hem en zend hiermee je liefde voor hem mee.
Er zijn geen dingen die hij nu kan zeggen, later in de tijd zal er wel vanzelf kontakt gelegd worden vanuit gene zijde meestal doen de gidsen dit en begeleiden dit proces.
Ik weet niet of het klopt ik zie een heel klein ringetje, kenden jullie elkaar al vanuit je kindertijd?
Of is er iets anders met een klein ringetje.
Het kan van iemand zijn met erge slanke vingers maar ook van een kind, ik voel hierbij dat er gezegd word en bedoeld dat het een lange verbondenheid is en dat deze verbondenheid voortgezet word vanuit het aardse leven in het hemelse leven, het gaat verder dan de dood ons scheid zoals men vroeger zei...
Ik wil het hierbij laten en hoop dat je er iets aan hebt, nu ga ik verder met je eigen foto en sluit deze lezing af.

liefs Ajada
sylvia49
sylvia49 jan 12 '11
Ik ken hem niet vanaf mijn kindertijd maar wel al 27 jaar.
Ik heb wel een ringetje van hem toen hij klein was en ook 1 van mijn dochter.
Hij was zeer tevreden met zichzelf hahaha.
Bedankt voor het lezen van zijn foto.
Groetjes Sylvia
admin
admin jan 12 '11
Hallo sylvia,

Het is soms moeilijk te plaatsen en dit was het nu ook met het ringetje.
Ht is voor mij leerzaam want ik twijfelde inderdaad tussen ringetje en meisjes ringetje, voortaaan kan ik nog meer opschrijven.
Bedankt voor je snelle reactie altijd fijn om feedback te krijgen.

liefs Ajada
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki