L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.
Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.
Groet,
Bart
Hoi Bart,
Ik snap heel goed wat je zegt! Ik heb er ook even hard over getwijfeld of ik het zou schrijven aan Sylvia, maar het leek wel alsof iets mij overnam en ik even niets anders kon dan het wel aan Sylvia terug te geven. De woorden Moesten eruit. Wat zij er zelf mee doet is aan haar. Heb dus het gevoel dat ze het moest horen. Misschien ook wel omdat het bij haar een patroon is dat ze dingen vaak op die manier oplost en dat dat nu voor haar niet werkt.. ik weet het niet..
Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om Sylvia te kwetsen.. dat voorop gesteld.. ik geef dingen alleen door als ik zeker weten het gevoel heb dat het voor diegene goed is om te weten, zodat diegene zich verder kan ontwikkelen.. ben niet iemand die iemand keihard de grond in wil praten, want zo zit ik niet in elkaar;-) Hoop dat mijn intentie bij deze duidelijk is;-)
Lfs!