Loading...
nl

Wie kan deze foto lezen

sylvia49
sylvia49 jan 10 '11

Dit is mijn man,hij is pas overleden op 49 jarige leeftijd,
Ik hoop dat iemand wat binnen krijgt.
Groetjes Sylvia
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Lieve Sylvia,

omdat je nieuw bent, weet je het misschien nog niet,

maar het is helaas niet toegestaan op dit forum om foto's van anderen mensen te laten lezen. Dit heeft te maken met de privacy van de personen.

grtjs, L'arbe de Vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
"Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen."
Marenubium
Marenubium jan 10 '11
Uit de huisregels:

Quote:
Ook als het een overleden persoon betreft willen wij dit niet direct afkeuren, echter is het voor veel lezers moeilijker om een overleden persoon te lezen, dus de kans op een antwoord is kleiner.


Het is dus niet verboden.
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Hij is overleden dus hij kan hem niet zelf plaatsen.
Dat is jammer dan.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Uit de huisregels:

Quote:
Ook als het een overleden persoon betreft willen wij dit niet direct afkeuren, echter is het voor veel lezers moeilijker om een overleden persoon te lezen, dus de kans op een antwoord is kleiner.


Het is dus niet verboden.


Ooow, marenubium, dat had ik er niet bij gelezen... lange dag gehad vandaag;-)
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: sylvia49
Hij is overleden dus hij kan hem niet zelf plaatsen.
Dat is jammer dan.


Sylvia, Mag ik je vragen waarom je de foto wilt laten lezen? Ik heb er zelf een beetje een ongemakkelijk gevoel bij eigenlijk. Weet niet zo goed waar dat gevoel vandaan komt..maar miss kun je jezelf afvragen of je man dit okay zou vinden..hij voelt best wel wat gesloten op zijn manier aan..Tis maar een vraag hoor, als ik dit gevoel niet zou hebben, zou ik het niet vragen aan je;-)
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Hij kon de laatste maand voordat hij overleed niet meer praten en misschien wil hij me nog wat zeggen of vertellen.
Het klopt dat hij gesloten was.
admin
admin jan 10 '11
Lieve Sylvia,

Ik heb een goed gevoel bij de foto en ga hem proberen te lezen voor je.

liefs Ajada
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: sylvia49
Hij kon de laatste maand voordat hij overleed niet meer praten en misschien wil hij me nog wat zeggen of vertellen.
Het klopt dat hij gesloten was.


Ik snap dat je dat graag wil weten, maar ik vraag me af of deze manier in het openbaar wel de manier is, waarop hij dat zou willen doen.. het is mijn gevoel wat ik erbij heb.. ik weet zeker dat als hij nog dingen had willen vertellen, dat hij dat doet als jij ervoor open staat zelf. Je kan als je zelf geaard bent, vragen of hij bij je wil komen en of hij nog wat wil vertellen, de woorden of beelden die in jou opkomen, vertellen zijn boodschap. Probeer het maar eens;-)
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: sylvia49
Hij kon de laatste maand voordat hij overleed niet meer praten en misschien wil hij me nog wat zeggen of vertellen.
Het klopt dat hij gesloten was.


Ik snap dat je dat graag wil weten, maar ik vraag me af of deze manier in het openbaar wel de manier is, waarop hij dat zou willen doen.. het is mijn gevoel wat ik erbij heb.. ik weet zeker dat als hij nog dingen had willen vertellen, dat hij dat doet als jij ervoor open staat zelf. Je kan als je zelf geaard bent, vragen of hij bij je wil komen en of hij nog wat wil vertellen, de woorden of beelden die in jou opkomen, vertellen zijn boodschap. Probeer het maar eens;-)


Volgens mij sta ik er wel voor open(denk ik),maar ik heb nog geen teken of wat dan ook gehad.
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Sylvia,

Ik heb een goed gevoel bij de foto en ga hem proberen te lezen voor je.

liefs Ajada

Dank je wel.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: sylvia49
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: sylvia49
Hij kon de laatste maand voordat hij overleed niet meer praten en misschien wil hij me nog wat zeggen of vertellen.
Het klopt dat hij gesloten was.


Ik snap dat je dat graag wil weten, maar ik vraag me af of deze manier in het openbaar wel de manier is, waarop hij dat zou willen doen.. het is mijn gevoel wat ik erbij heb.. ik weet zeker dat als hij nog dingen had willen vertellen, dat hij dat doet als jij ervoor open staat zelf. Je kan als je zelf geaard bent, vragen of hij bij je wil komen en of hij nog wat wil vertellen, de woorden of beelden die in jou opkomen, vertellen zijn boodschap. Probeer het maar eens;-)


Volgens mij sta ik er wel voor open(denk ik),maar ik heb nog geen teken of wat dan ook gehad.



Vat dit niet verkeerd op;-). Maar heb sterk het gevoel dat je dit wat ik nu ga zeggen toch wel belangrijk is voor jou: Zoek je niet teveel naar "Iets" waardoor jezelf verder kunt in waar je nu in vastloopt. Heb zo'n gevoel dat je het nog heel erg moeilijk vind om om te gaan met het gevoel van 'verlies'. Snap dat uiteraard. Maar heb het gevoel dat je nu opzoek bent naar antwoorden buiten jezelf, dat je die pijn dus Buiten jezelf projecteert, en dat je hoopt dat anderen mensen dat van je weg kunnen nemen om die pijn te verzachten..bijvoorbeeld door 'een boodschap van mijn overleden man' te ontvangen. Hiermee ga je zelf de pijn IN jou niet aan...terwijl dat nou juist heel belangrijk is om dingen te verwerken..dat gevoel kreeg ik even heel sterk door en daarom deel ik het met jou;-). Dat jezelf ook zegt, jaa maar ik krijge helemaal niets door, wil misschien ook wel een duidelijke aanwijzing zijn, dat dat ook niet de weg is die je in moet slaan. Richt je op jezelf, en werk dat uit;-)

Lfs en sterkte meid!

Zilva
Zilva jan 10 '11
Hoi Sylvia,

Allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies.
Ik heb het geprobeerd maar ik vind het moeilijk, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik heb het gevoel alsof hij in die laatste momenten pas in is gaan zien wat er mis is gegaan. Tragisch genoeg kon hij het nu niet meer vertellen nu hij het graag wilde.
Het lijkt alsof ik hem zie liggen, kijkend naar jou met tranen die over zijn wangen lopen.
Hij vond het vreselijk in die laatste momenten om zo afhankelijk te zijn.
Ik krijg heel erg het gevoel van spijt bij hem te voelen, spijt dat hij dingen zo lang heeft laten lopen.
Draaide jullie een liedje van Herbert Grönemeyer op zijn uitvaart of hield hij hier van?
Hij heeft zijn verleden nooit kunnen verwerken, verkroppen. Alsof hij wat verbitterd aan het raken was.
Wie is Tim en hebben jullie samen een zoon die op hem lijkt, alsof hij wil zeggen zorg dat hij het anders doet dan mij.
Heb jij ruzie of onenigheid met de familie van je man omtrent zijn overlijden, dat ze koel hebben gereageerd?
En hebben jullie of jij wel eens met de gedachte gelopen uit elkaar te gaan omdat het best moeilijk was door omstandigheden met hem te leven. Hij had vanbinnen een heel zacht karakter, een type ruwe bolster blanke pit.

Heel veel sterkte met dit verlies!

Liefs Zilva
admin
admin jan 10 '11
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: Zilva
Hoi Sylvia,

Allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies.
Ik heb het geprobeerd maar ik vind het moeilijk, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Ik heb het gevoel alsof hij in die laatste momenten pas in is gaan zien wat er mis is gegaan. Tragisch genoeg kon hij het nu niet meer vertellen nu hij het graag wilde.
Het lijkt alsof ik hem zie liggen, kijkend naar jou met tranen die over zijn wangen lopen.
Hij vond het vreselijk in die laatste momenten om zo afhankelijk te zijn.
Dat klopt helemaal
Ik krijg heel erg het gevoel van spijt bij hem te voelen, spijt dat hij dingen zo lang heeft laten lopen.
Draaide jullie een liedje van Herbert Grönemeyer op zijn uitvaart of hield hij hier van?
Nee dat werdt niet gedraaid en hij hield ook niet van dit soort muziek
Hij heeft zijn verleden nooit kunnen verwerken, verkroppen. Alsof hij wat verbitterd aan het raken was.
Dat klopt ook
Wie is Tim en hebben jullie samen een zoon die op hem lijkt, alsof hij wil zeggen zorg dat hij het anders doet dan mij.
We hebben wel een dochter die heel veel op hem lijkt.
Heb jij ruzie of onenigheid met de familie van je man omtrent zijn overlijden, dat ze koel hebben gereageerd?
Ook dat klopt
En hebben jullie of jij wel eens met de gedachte gelopen uit elkaar te gaan omdat het best moeilijk was door omstandigheden met hem te leven.
Die gedachten hebben wel gespeeld bij mij.
Hij had vanbinnen een heel zacht karakter, een type ruwe bolster blanke pit.
Dat klopt ook

Heel veel sterkte met dit verlies!
Dank je wel

Liefs Zilva
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart


Hoi Bart,

Ik snap heel goed wat je zegt! Ik heb er ook even hard over getwijfeld of ik het zou schrijven aan Sylvia, maar het leek wel alsof iets mij overnam en ik even niets anders kon dan het wel aan Sylvia terug te geven. De woorden Moesten eruit. Wat zij er zelf mee doet is aan haar. Heb dus het gevoel dat ze het moest horen. Misschien ook wel omdat het bij haar een patroon is dat ze dingen vaak op die manier oplost en dat dat nu voor haar niet werkt.. ik weet het niet..

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om Sylvia te kwetsen.. dat voorop gesteld.. ik geef dingen alleen door als ik zeker weten het gevoel heb dat het voor diegene goed is om te weten, zodat diegene zich verder kan ontwikkelen.. ben niet iemand die iemand keihard de grond in wil praten, want zo zit ik niet in elkaar;-) Hoop dat mijn intentie bij deze duidelijk is;-)

Lfs!
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart

Je heb helemaal gelijk,en dat ik het nog niet verwerkt heb ja het is pas 3mnd geleden.
Heel veel meegemaakt in 6 weken tijd voordat hij overleed,kan het geen plekje geven ik mis hem zo verschrikkelijk.
sylvia49
sylvia49 jan 10 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart


Hoi Bart,

Ik snap heel goed wat je zegt! Ik heb er ook even hard over getwijfeld of ik het zou schrijven aan Sylvia, maar het leek wel alsof iets mij overnam en ik even niets anders kon dan het wel aan Sylvia terug te geven. De woorden Moesten eruit. Wat zij er zelf mee doet is aan haar. Heb dus het gevoel dat ze het moest horen. Misschien ook wel omdat het bij haar een patroon is dat ze dingen vaak op die manier oplost en dat dat nu voor haar niet werkt.. ik weet het niet..

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om Sylvia te kwetsen.. dat voorop gesteld.. ik geef dingen alleen door als ik zeker weten het gevoel heb dat het voor diegene goed is om te weten, zodat diegene zich verder kan ontwikkelen.. ben niet iemand die iemand keihard de grond in wil praten, want zo zit ik niet in elkaar;-) Hoop dat mijn intentie bij deze duidelijk is;-)

Lfs!

Hoi,
ik neem je niks kwalijk.
En volgens mijn dochter heb je gelijk,misschien dat ik teveel wil.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Origineel bericht van: sylvia49
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Origineel bericht van: Bart
L'arbe de vie, ik begrijp je argumentatie. Dank hiervoor. Als je in een periode zit na een overlijden dan komt de tekst die je hierboven neerzet niet aan, en voegt het naar mijn mening ook (even) niets toe voor de persoon zelf die achterblijft.

Zelf heb ik het idee, omdat de man van Sylvia pas is overleden, op zoek is en een houvast te vinden om alles een plek te geven. Soms is het prettig om dan even een handreiking te hebben. Dit lukt naar mijn idee momenteel nog niet helemaal, vandaar de vraag hier. Vul me aan als ik het verkeerd overbreng, Sylvia. Op Merudi mag de foto van een (overleden) persoon worden gelezen.

Groet,
Bart


Hoi Bart,

Ik snap heel goed wat je zegt! Ik heb er ook even hard over getwijfeld of ik het zou schrijven aan Sylvia, maar het leek wel alsof iets mij overnam en ik even niets anders kon dan het wel aan Sylvia terug te geven. De woorden Moesten eruit. Wat zij er zelf mee doet is aan haar. Heb dus het gevoel dat ze het moest horen. Misschien ook wel omdat het bij haar een patroon is dat ze dingen vaak op die manier oplost en dat dat nu voor haar niet werkt.. ik weet het niet..

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling om Sylvia te kwetsen.. dat voorop gesteld.. ik geef dingen alleen door als ik zeker weten het gevoel heb dat het voor diegene goed is om te weten, zodat diegene zich verder kan ontwikkelen.. ben niet iemand die iemand keihard de grond in wil praten, want zo zit ik niet in elkaar;-) Hoop dat mijn intentie bij deze duidelijk is;-)

Lfs!

Hoi,
ik neem je niks kwalijk.
En volgens mijn dochter heb je gelijk,misschien dat ik teveel wil.



Dit is nou precies wat ik je net probeerde te zeggen. Je bent zo met je omgeving bezig. Prachtig voorbeeld is op dit moment is dat jouw dochter Jou bevestiging moet geven, zodat je zelf 'met de situatie' om kan gaan... ik heb het af en toe dat ik het gevoel heb dat ik ingezet wordt van boven om iemand zich ergens bewust van te laten worden..dat gevoel heb ik nu heel sterk. Zie je hier wat ik bedoel te zeggen/en net ook jou wilde vertellen.
Vertrouw op je eigen gevoel en je Eigen kracht om jouw verlies te verwerken;-), omgeving heb je daarvoor niet nodig;-). Je hebt de kracht in je, dat weet ik, laat je gevoel van ik Kan het niet los en weet dat je het kan en vind de weg naar binnen,

Lfs
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki