Loading...
nl

Kan iemand aub mijn foto lezen?

byakuya
byakuya jan 10 '11
[img]http://images.merudi.net/displayimage.php?pid=1796&fullsize=1[/img]
Ik zou het geweldig vinden als iemand mijn foto zou willen lezen.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
ik zou je foto willen lezen, maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met het plaatsen ervan...
Marenubium
Marenubium jan 10 '11


Dit moet 'm zijn wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Lieve Marenubium,

Eerste reactie: overweldigend gevoel. Je voelt in ieder geval erg geaard aan. het trok me naar beneden (heb zelf moeite daarmee, vandaar dat het me opvalt)
Het eerste beeld dat ik zag, was dat jouw wereld als het ware heel erg aan het tuimelen is, ik ging de hele tijd over de kop. Zegt jou dit iets?

Mijn hand deed helemaal pijn na een paar minuten, bij het aanvoelen van jou energie, toen ik mezelf afvroeg of je wat wilde laten zien waarom je hier bent? Dat werd behoorlijk tegengewerkt, kon daar niet bij. Volgens mij kan jij zelf ook redelijk goed jouw energie en die van anderen uit elkaar houden en die van jou beschermen. Klopt dit? Of misschien mag ik het gewoon wel niet zien, dat kan ook..

Volgens mij kan jij ook aardig goed een masker ophouden/zetten en een spel spelen. Mijn vraag is klopt dit en zoja, wordt het niet tijd om je eigen gezicht te laten zien en voor jezelf te gaan staan, hoe eng of moeilijk dat voor je is: weet niet precies op welk gebied trouwens..

Daarop aansluitend heb ik het gevoel dat je vroeger door je gids gestuurd bent, en je in je diepste wezen hebt gezien welke kant je op kon gaan. Op dit moment heb ik het gevoel dat je vooral veel dingen aan het projecteren bent, dat wil zeggen dat je een beeld in je hoofd hebt opgebouwd, maar dat je dat niet helder ziet, omdat je je niet bewust bent van eigen verwachtingen en verlangens en oordelen. Je mag dit spel doorzien. Is je beeld helder of is het niet helder doordat je ziet wat je zou willen zien. Ik denk dat je nieuw inzicht zult krijgen en dat je je gevoel mag volgen, ookal geeft het je een onzeker gevoel;-)

Ben benieuwd of je er iets in herkent,
Lfs,
Lárbe de vie
byakuya
byakuya jan 11 '11
Beste arbe de vie.
Als vast heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto.
Ik had niet verwacht dat mijn foto zo snel gelezen zou worden en zo nauwkeurig...

Wat bedoel je met erg geaard?

En ik moet helaas toegeven dat zeer veel dingen die je hebt kunnen afleiden uit mijn foto inderdaad kloppen (tot mijn grote verbazing)

Je zou kunnen zeggen dat mijn wereld aan het tuimelen is, mijn ouders zijn sinds enkele weken gescheiden en in mijn liefdesleven gaat het ook niet best.

Dat je werd tegengewerkt verbaasd me, en tegelijk ook niet, ik wou niets verbergen, ik wou dat de foto zo goed mogelijk leesbaar zou zijn.

Je zegt ook dat ik mijn energie zeer goed kan beschermen en een masker kan opzetten.
Klopt helemaal.

Ik weet niet of je het gemerkt hebt aan mijn gezicht maar ik ben niet afkomstig uit België, niet eens uit Europa, ik ben geboren in Uzbekistan, mijn ma is Russisch en mijn pa is een Aziaat.
Op m'n 7de zijn we verhuisd naar België, dat was een pure gok, we wisten niets over dat land, we kenden daar niemand, we kenden de taal niet, niets.
Dat ging gepaard met de nodige dosis stress voor mijn ouders.
De eerste maanden in België waren het moeilijkst, mijn ouders hun diploma's waren hier niet geldig en ze konden niet zomaar werk vinden.

Toen ik hier voor het eerst naar school ging begon MIJN stress.
vroeger was ik een zeer open kind dat mensen gemakkelijk vertrouwde en mezelf prijsgaf zonder enige wantrouwen, mijn ma noemde mij soms zelfs altruïstisch.
Doordat ik de taal niet verstond en omdat ik er nogal sjofel uitzag werd ik al snel een aanleiding tot spot, en ik werd vaak gebruikt als zondebok, omdat ik niet eens voor mezelf in woorden kon opkomen.

Ik wou dat alles niet aan mijn ouders vertellen omdat ik vond dat zij al genoeg problemen hadden, ik wou ze niet met nog eens mijn problemen belasten dus hield ik alles voor mezelf.
Helaas hielden de pesterijen niet op en stapelden de gevoelens van onrechtvaardigheid zich op.
Na enkele jaren ben ik veranderd van school en kon ik al deftig Nederlands spreken, jammer genoeg veranderde er weinig in mijn situatie, ik ben overgestapt naar een redelijk prestigieuze school waar veel leerlingen redelijk welgesteld waren. Doordat mijn ouders nog steeds niet bepaald rijk waren werd ik puur daarvoor zeer veel uitgesloten.
ik was toen ongeveer 10 jaar, rond die tijd begon ik bovendien ook nog eens te stotteren wat alles alleen maar erger maakte.
In die periode begon ik me meer en meer af te sluiten van de buitenwereld, ik begon te denken dat de meeste mensen je alleen willen gebruiken en niet te vertrouwen zijn, dat zal wel verklaren waarom ik zo makkelijk te doorgronden ben.
Thuis hield ik alles nog steeds voor mezelf, maw ik speelde een spel zoals je zelf hebt gezegd, ik liet zo weinig mogelijk merken van mijn school toestand, dat had ik (besef ik nu) beter niet moeten doen. Daarom verbaasde het me eigenlijk niet toen je schreef dat je werd tegengewerkt.

Ik denk niet dat ik specifiek ben gestuurd door mijn gids, ik heb tot nu toe nog geen contact gehad met mijn gids, ik heb wel altijd al een zeer goede intuitie/ instinct/ innerlijke stem gehad, hoe je het ook wilt noemen.

Ik begrijp juist niet volledig wat je bedoelt met dat ik dingen projecteer, en dat ik beelden opbouw in mijn hoofd.

Nog eens heel erg bedankt voor je moeite en sorry voor de lange tekst, het voelde op een bepaalde manier eens goed om je hart te luchten.

P.S. ik ben Byakuya, je hebt je waarschijnlijk vergist met Marenubium =p
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 12 '11
Beste Byakuya,

Exuses voor de verkeerde naam;-)

Met ‘geaard’ bedoel ik dat je goed verbonden bent met de aarde, dat noem je aarden. Er zijn mensen die heel hoog in hun energie zitten en daardoor ‘zweven’, maar er zijn ook mensen die hun energie goed in zichzelf zitten, energie zit laag en dus ‘geaard zijn’. Deze mensen ‘staan’ er echt. Begrijp je wat ik bedoel?

Uhm, wat naar om te horen dat je bevestigt dat je leven inderdaad op zn kop staat:S. Probeer daarin bij jezelf te blijven he;-)

Over dat tegenwerken: misschien wilde je onbewust niet alles vrijgeven… en dat liever zelf doen…zoals je nu ook doet in je berichtje en je hart uitstort;-)..
Zoals jezelf bevestigt, je kan je energie goed beschermen;-)
Zoals je zelf ook zegt: ben je verandert van een open kind, naar een gesloten kind. Dit heeft ook effect op jouw energieveld en dat kan verklaren waarom ik een blokkade in jou voelde waar ik niet door heen kon;-)

Wat je zegt over je stress wou ik inderdaad nog toevoegen: zoals ik dat wilde omschrijven: ik zie inderdaad een stil masker, maar daaronder zit een opgehoopte stress die voor onrust zorgt. Was dat vergeten toe te voegen.

Een innerlijke stem is ook vaak van een gids;-) dus dat klopt wel wat je zegt ‘hoe je dat ook wilt noemen’.

Nu ik wat meer van je weet, kan ik ‘projecteren’ ook beter plaatsen: wat ik sterk het gevoel heb is dat je alle beelden die je naar de buitenwereld geprojecteerd hebt en wat niet klopt met hoe jij je voelde, mag loslaten… dat heeft geen functie meer voor jou… Het wordt tijd om dat spel ‘te laten’ en dingen anders in jou leven aan te pakken… Denk dat dat veel nieuwe deuren voor jou kan openen en dat je verbaast zult zijn over de inzichten die je daardoor krijgt.. denk dat je je ook veel beter in je vel zult voelen, want spelletjes spelen kost alleen maar energie;-)

Ik vind het erg rot om te lezen dat je nog steeds last hebt van de opgebouwde stress van jouw ouders uit het verleden. En dat je je als kind heel erg ongelukkig hebt gevoeld als zondebok. En dat je vanuit bescherming eigenlijk voor je ouders het niet nodig vond om jouw problemen te delen met je ouders, terwijl jij dat als kind zo hard nodig had;-). Ik herken dat wel van het pesten en het je buitensluiten van de wereld, zo was mijn jeugd ongeveer ook… pas sinds een jaar kan ik daar beter mee omgaan en heb ik geleerd om Voor mezelf te gaan staan in alle situaties: in situaties met mijn ouders, vreemden, vrienden. Ik denk dat alles in eerste instantie met bewustzijn begint, en daarin heb je al een flinke stap gezet, heel goed van jou! De volgende stap is om oude patronen te doorbreken en nieuwe patronen in te gaan, die goed voor jou zijn;-)

ik hoop dat je iets met mijn advies kan;-), want ook jij verdient het om gelukkig te zijn na al die jaren van 'shit'!

Liefs!


byakuya
byakuya jan 12 '11
Bedankt voor je advies. =D
Ik zal er zeker mijn besluiten uit trekken.

Waarom ik in feite een beetje verbaasd was dat je zo werd tegengewerkt is omdat ik dacht dat ik sinds mijn kindertijd erg ben veranderd ben (de goeie richting op), volgens mijn vrienden ben ik veel socialer en open geworden dan vroeger, maar de aard van een mens veranderd dus blijkbaar niet zo snel.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 13 '11
Graag gedaan hoor;-) Altijd goed als je er iets mee kan! Veel succes!

over dat tegenwerken, jaa ik weet niet precies waaraan dat lag, misschien aan mijn eigen vraagstelling..maar miss ben je het zelf inderdaad..

Ik ben benieuwd of andere fotolezers ditzelfde ervaren of juist niet...

LfS!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki