Loading...
nl

Wilt iemand aub mijn foto lezen

Ruby
Ruby jan 10 '11
Wilt er iemand zo vriendelijk zijn om mijn foto te lezen ben heel benieuwd.
Avast bedankt.
Groetjes Ruby
Delen:
admin
admin jan 10 '11
Ik zie helemaal geen foto Ruby, alleen een rood kruisje
admin
admin jan 10 '11
Maar dat geeft niet ik lees ook zonder naam en foto dus ik ga het voor je proberen.
admin
admin jan 10 '11
hihihi inmiddels is je foto ook geariveerd,

Oke Ruby het eerste wat ik zag was de kleur roze en wit.

Het zegt me dat je een hele lieve dame bent en ook luchtig je bent verfijnd in je gevoelsleven en bent dol op harmonie en schoonheid , zelf ben je van binnen ook een heel mooi mens en dat straal je ook uit naar buiten.
Ik zie dat je houd van structuur en orde aan chaos heb je een hekel, alles loopt volgens een vaste orde en dit geeft je houvast.
Je bent gelukkig dit zie ik aan je.
Ik zie ook een sterke kracht in jou liefdevol maar sterk.
Kinderen doen graag wat je wilt en ik zie daar een talent voor opvoeden, je kunt ze met die liefde in je makkelijk beinvloeden en sturen.
Je bent iemand die erg vast beraden is en dit geeft kinderen zekerheid.
Het komt omdar je zo overtuigd bent van hetgeen je over wilt brengen.
Je hebt daar naar mijn idee een psychische kracht voor mee gekregen met je geboorte.
Ik ga terug naar Egypte en zie daar een leven waarin je een bewaakster bent geweest een keeper een behoedster, ik twijfel het kan ook nog verder terug in de tijd zijn.
Dat leven sluit aan bij dit leven, en ik zie dat daar het talent vandaan komt.
Je hebt daar je taak naar behoren gedaan en er was niemand die voorbij jou kon komen geestelijk, mens wat ben jij standvastig en sterk...
Je had daar een verantwoordelijke taak, petje af voor je.
Ik zie dat je licht is blijven schijnen tot nu toe en het blijft ook schijnen niets kan het licht in je doven.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt het is de laatste tijd nogal bizar wat ik doorgeef, maar ja ik doe maar gewoon wat ik zie en hoor, in de hoop dat het echt van betekenis is voor je.
Herken je hier iets in?

Ik hoor het graag omdat ik ook nog aan het leren ben.


liefs Ajada
Ruby
Ruby jan 10 '11
Hallo Adja,

Ik ben heel erg blij met wat ik te horen heb gekregen en het klopt ook allemaal nog!En idd ben ik in mn vorige leven in Egypte geweest samen met mn man en kinderen mijn man is nl mijn tweelingziel! Eigen lijk klopt echt alles helemaal leuk!
Bedankt!!! Groetjes Ruby P.s
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Lieve Ruby,

Het volgende kwam bij mij op tijdens het kijken naar je foto.

Het eerste wat ik zag aan beelden, was een menigte mensen waar jij tussenstond met op de achtergrond een piramide. Het leek alsof je een soort van tombe of in ieder geval iets moest bewaken met je leven. Daarnaast flitste ik verder en zag ik een hele mooie engel die mij aankeek en met zijn vleugels als het ware mij omsloot. Is het je gids misschien of ben jij het zelf? Het leek ook alsof ik een glimp heb gezien van jouw overgang van boven naar de aarde, alsof je heel bewust al een tijd aan het kijken was en dat je precies wist waarvoor je terug bent gekomen.
Apart, dat heb ik nog niet eerder gezien tijdens een fotolezing. Heb het gevoel eigenlijk dat dat ‘de reden waarom je hier op aarde bent’ belangrijk voor jou is om te weten, omdat je naar mijn gevoel wel een belangrijke taak hebt hier. Wat die taak is is aan jou om uit te zoeken. Wel heb ik het idee dat de reden daarvoor ook te maken heeft met je vorige levens, dat gevoel heb ik wel sterk...

Je energie voelt heel warm en rustig aan. Volgens mij ben je een lieve dame!

Verder heb ik het gevoel dat je innerlijk ergens mee in gevecht bent en dat het NU tijd is om iets nieuws te beginnen om uit dat gevecht te komen. Je lacht wel op je foto, maar ergens lijkt er heeel diep in jou iets vast te zitten wat er niet uitkomt, terwijl ik het idee heb dat dat heel belangrijk is voor je eigen ontwikkeling. (misschien te maken met waarom je hier op aarde bent?) Weet niet precies waarin je mag deelnemen. Maar heb het gevoel dat je je in dat proces oordelen mag loslaten en jezelf mag afvragen of dat waar je een oordeel over hebt, eigenlijk ook niet bij jou zit? Volgens mij kan je als je eigen creativiteit gebruikt komen tot de kern in jouzelf.

ben benieuwd wat voor gevoel jij daarbij hebt!

Lfs, Lárbe de vie
admin
admin jan 10 '11
Lieve Ruby ik ben blij dat het klopt, ik kan je zeggen dat ik nog meer voor je heb gezien, Je vervult nu dezelfde functie, in dit leven ben je de energetische bewaker voor je tweelingziel.
Door jou is hij veilig om zijn eigen taak te vervullen jullie vullen elkaar daarin aan en werken volledig samen.
Jij bent zijn anker en door jou zullen er belangrijke dingen tot stand gebracht kunnen worden.
Dit heeft hij nodig om zijn taak te kunnen vervullen.

liefs Ajada
Serenity
Serenity jan 12 '11
Ik lees niet ik kijk en ik heb een bepaalde indruk die typ ik op en alles wat er in mijn hoofd plopt dat typ ik ook op.

Je ziet er ouder uit dan dat je bent, komt denk ik door je ogen die zien er vermoeid uit en lijkt me lastig mascara te dragen en zelfs waneer de zon vel is en jij je ogen dicht knijpt dan zie je volgens mij geen flikker meer, je kan dit met je arts bespreken.
Als je bijvoorbeeld het op medici redenen laat corrigeren dan krijgen de mensen niet de indruk dat je moe en zielig overkomt en dat je er misschien (verplicht voelt om) naar gaat gedragen...
Waneer je jezelf in de spiegel ziet en er zelf fris en stralend uit zie zien.
Dan zul je ook daarna toe gedragen en jouw innerlijke ikke komt dan al stralend naar boven.
Mensen reageren ook daarop en en hup het domino effect is dat je je geweldig gaat voelen.
En je ziet er erg modern en jong uit....nu al hoor, begrijp me niet verkeert !!
Maar dit is wat in mij plopt en ik op typ.^^
Verder zie je wijs en vriendelijk uit, tuurlijk heb je ook je 'haaierige' kant maar ach bij iedereen komt die wel eens naar boven waneer je moe, druk en niet lekker in je vel zit, kort om chagrijnig bent.^^
Je ziet er rustig uit en straalt geborgenheid uit...die geef je aan anderen, vergeet je jezelf niet?!?!?!?!
Verder zie ik pret oogjes, je bent wel in voor een grapje maar 'platte,grove' grapjes vind je in 'zakelijk' gezelschap te ver gaan en distantieer je jezelf er wat van....ook weer heel wijs.!
Je leeft bewust en bent lekker aan het genieten.

Toppie!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki