hihihi inmiddels is je foto ook geariveerd,
Oke Ruby het eerste wat ik zag was de kleur roze en wit.
Het zegt me dat je een hele lieve dame bent en ook luchtig je bent verfijnd in je gevoelsleven en bent dol op harmonie en schoonheid , zelf ben je van binnen ook een heel mooi mens en dat straal je ook uit naar buiten.
Ik zie dat je houd van structuur en orde aan chaos heb je een hekel, alles loopt volgens een vaste orde en dit geeft je houvast.
Je bent gelukkig dit zie ik aan je.
Ik zie ook een sterke kracht in jou liefdevol maar sterk.
Kinderen doen graag wat je wilt en ik zie daar een talent voor opvoeden, je kunt ze met die liefde in je makkelijk beinvloeden en sturen.
Je bent iemand die erg vast beraden is en dit geeft kinderen zekerheid.
Het komt omdar je zo overtuigd bent van hetgeen je over wilt brengen.
Je hebt daar naar mijn idee een psychische kracht voor mee gekregen met je geboorte.
Ik ga terug naar Egypte en zie daar een leven waarin je een bewaakster bent geweest een keeper een behoedster, ik twijfel het kan ook nog verder terug in de tijd zijn.
Dat leven sluit aan bij dit leven, en ik zie dat daar het talent vandaan komt.
Je hebt daar je taak naar behoren gedaan en er was niemand die voorbij jou kon komen geestelijk, mens wat ben jij standvastig en sterk...
Je had daar een verantwoordelijke taak, petje af voor je.
Ik zie dat je licht is blijven schijnen tot nu toe en het blijft ook schijnen niets kan het licht in je doven.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt het is de laatste tijd nogal bizar wat ik doorgeef, maar ja ik doe maar gewoon wat ik zie en hoor, in de hoop dat het echt van betekenis is voor je.
Herken je hier iets in?
Ik hoor het graag omdat ik ook nog aan het leren ben.
liefs Ajada