Even voor diegene die zich afvragen waarom ik intens bezig met het beluisteren van Video's van Parhamahamsa Nithyananda..
wel ik voelde me "eenzaam" tussen mensen.
had het er wel al eens over gehad met vrienden, hoor.Ik had het gevoel van een bepaalde leegte en had gevraagd aan m'n Gids om iemand te ontmoeten, waar ik op een bepaald niveau spirituele wijsheden van zou ontvangen.
Die me zouden verderbrengen, die m'n groei zou bevorderen, die m'n oude wijsheden zou activeren, en me intens zou kunnen begeleiden, op een manier waar ik me goed bij voel, waar ik op een natuurlijke manier kan naar luisteren, en over kan mediteren, en het kan laten activeren.
Hoe dan ook, vrij spontaan, kwam ik Parhamahamsa Nithyananda tegen.. en wat deze persoon me verteld, is nu nèt wat ik nodig heb, en naar verlangde! Alle onderwerpen en inzichten, wijsheden en waarheden kan ik van hem ontvangen..
Natuurlijk is er zoiets in mij dat zegt, "waw.. dat is zo fantastisch wat die man zegt, dat wil ik delen" en in dat gevoel laat ik me nu niet tegenhouden.
Toch, voel je niet geduwt in iets.. en is het niet iets voor jou , laat het gewoon aan je voorbij gaan! Het laatste wat ik zou willen is iemand het idee of gevoel geven, dat ik iets zou opdringen. Het is een delen van m'n enthousiasme.. Ik ben blij dat ik deze inzichten krijg!
dit even terzijde