2010-07-17 Moeder Aarde
Samen met Tinne een hele aparte reis met een healing gedaan...
We gingen naar het hart van de aarde, naar de aardmensen daar en de ziel van moeder aarde. Weet niet zo goed hoe ik dit alles moet noemen.
Midden in de aarde is het heel licht, er is daar ook een wereld met "mensen" of zielen. Het voelde heel zwaar aan, en ons kruinchakra werd helemaal dicht gedraaid. In plaats daarvan werd ons voeten chakra en onze aardester chakra nu volledig opengedraaid en ontvingen we via die chakra's onze informatie. Het was heel bijzonder om te ervaren. Een aanbeveling om een keertje te proberen!
Midden in de aarde werden we ontvangen door moeder aarde, een bijzondere krachtige, sterke, warme, sensuele, bevallige, beschermende groene energie. We zagen haar als vrouw op een soort van troon gemaakt van planten of riet of zoiets.
We maakten kennis met haar en ze noemde ons haar vrienden. Het deed wel iets met ons. We keken nog even goed rond terwijl we bij haar zaten, voor haar troon. Daarna kwam er een energie naar ons toe en mochten we een healing ontvangen om ons ongebruikte DNA weer te laten ontwaken, de herinnering in onze cellen terug te plaatsen werd gezegd.
Na de behandeling gingen we als vanzelf weer terug naar boven, en voelden we hoe onze kruin chakra's weer open werden gedraaid en de voeten weer wat meer toe. Maar ik voelde me zo mega goed gegrond, geaard, echt helemaal super!
Het was een prachtige beleving.