Loading...
nl

Reis naar moeder aarde 17-07-2010

Cialara
Cialara jan 9 '11
2010-07-17 Moeder Aarde

Samen met Tinne een hele aparte reis met een healing gedaan...

We gingen naar het hart van de aarde, naar de aardmensen daar en de ziel van moeder aarde. Weet niet zo goed hoe ik dit alles moet noemen.

Midden in de aarde is het heel licht, er is daar ook een wereld met "mensen" of zielen. Het voelde heel zwaar aan, en ons kruinchakra werd helemaal dicht gedraaid. In plaats daarvan werd ons voeten chakra en onze aardester chakra nu volledig opengedraaid en ontvingen we via die chakra's onze informatie. Het was heel bijzonder om te ervaren. Een aanbeveling om een keertje te proberen!

Midden in de aarde werden we ontvangen door moeder aarde, een bijzondere krachtige, sterke, warme, sensuele, bevallige, beschermende groene energie. We zagen haar als vrouw op een soort van troon gemaakt van planten of riet of zoiets.

We maakten kennis met haar en ze noemde ons haar vrienden. Het deed wel iets met ons. We keken nog even goed rond terwijl we bij haar zaten, voor haar troon. Daarna kwam er een energie naar ons toe en mochten we een healing ontvangen om ons ongebruikte DNA weer te laten ontwaken, de herinnering in onze cellen terug te plaatsen werd gezegd.

Na de behandeling gingen we als vanzelf weer terug naar boven, en voelden we hoe onze kruin chakra's weer open werden gedraaid en de voeten weer wat meer toe. Maar ik voelde me zo mega goed gegrond, geaard, echt helemaal super!

Het was een prachtige beleving.
Delen:
Raida
Raida jan 13 '11
mmh ik ga één van de keren Moeder Aarde ook eens een bezoekje nemen.... ;-)
admin
admin jan 13 '11
Mooi Jorinne, kan je deze ervaring nu ook gebruiken om zelf te aarden?
De herinnering aan deze reis is daar wel handig bij denk ik.
Ben nu aan het mediteren en ga wanneer ik het voel dat de tijd daar rijp voor is ook eens kijken of ik kan reizen met de ziel.
Eerst wil ik het kontakt met mijn ziel optimaliseren.
hoop dat ik niet dan weer automatisch in een trance reis terecht kom dit is iets wat ik al eerder schijnt het gedaan heb.
Weet nog steeds niet goed hoe ik het verschil moet maken.
Emuca
Emuca jan 13 '11
Als je bang bent dat dat gebeurd als je het alleen doet, kan je het altijd proberen met anderen die je 'wakker' houden?
Cialara
Cialara jan 15 '11
Ik gebruik deze reis niet om me te aarden nee. Al zou dat heel goed kunnen, want het gebruik van je aarde ster is krachtig.
Wat het me wel bracht, is een hernieuwde enorme liefde voor onze moeder, moeder aarde smile

Ik zou van jou wel eens willen weten hoe je dan trancereizen maakt winkdaar ben ik wel weer nieuwsgierig naar laugh
admin
admin jan 16 '11
Ik heb zelf er nog geen label aan gehangen maar anderen herkennen het als trance reizen.

Ik pak mijn potloden en zet een muziekje op meestal karunesch.
Dan ga ik tekenen en dan ben ik opeens ergens anders, ben dan in een andere omgeving en tijd, dan teken ik wat ik zie, ik kan er rondlopen en ontmoet er andere mensen, krijg ook onderwijs soms.
Maar het gebeurd ook wel eens spontaan als ik bv net in bed lig dan word ik opgetrokken en zie dingen en ben ergens anders, ik ben me dan wel bewust van mijn omgeving en kan ook via mijn gedachten met ze communiceren en gesprekken voeren met anderen.
Ook gebeurde het laatst spontaan toen ik een naam las in een artikel, er kwam een enorme energie in me en die trok erg hard aan me, als ik dat had gewild kon ik zo gaan mee met die energie, heb er wel zeggenschap over, hoewel ik een paar keer ervaren heb dat ik gestuurd werd omdat het van groot belang was, op dat moment was de kracht sterker dan ik.
Als ik zo terug denk dan is het waarschijnlijk voor jou een raar verhaal, het lijkt niet op hetgeen ik hier lees, wat denk jij er van?

In al deze situaties ben ik me bewust van mijn omgeving thuis of ergens anders.

Ook is het wel gebeurd dat ik ergens was en dan later het zelfde huis zag wat ik had getekend exact zoals ik het zie. dit huis zag ik op tv jaren later.

Nu ik er zo over schrijf gebeurd het ook nog wel eens bij een lezing voor iemand hoewel ik het dan tegen hou om de informatie stroom niet te onderbreken.

Het is 1 keer gebeurd dat ik weg was tijdens het tekenen toen ik weer terug was stond mijn gids op de tekening en was het zomaar 5 uur in de ochtend.
Dit is nu al zo ongeveer 25 jaar geleden.

Ik teken al heel lang niet meer.

Maar zou graag eens met jullie mee willen reizen als de tijd daar rijp voor is.

liefs Ajada
Emuca
Emuca jan 16 '11
Volgens mij zijn dat meer zielenreizen dan trancereizen hoor.. smile
admin
admin jan 16 '11
Weet je witte maan persoonlijk vind ik het labeltje niet zo belangrijk, het is wat het is, maar het is natuurlijk wel belangrijk om te weten, voor iedereen die me meeneemt op een reis.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki