Loading...
nl

17 augustus 2010 Bericht van Ra

Cialara
Cialara jan 9 '11
Tijdens een reis ontvang ik een brief die wordt geschreven waar ik samen met mijn gids bij sta. Het enige wat ik zelf kan zien op de brief zijn een zonnetje en een veer. Later heb ik de brief aan Emmy gegeven en zij heeft hem gelezen en vertaald:


lieve kinderen van de zon, ik heb mijn veren op aarde verstrooid als gift voor de mensheid.

moge uwe zielen hoop houden en het hart blijven volgen om leugens en onwaarheden te kunnen onderscheiden van de waarheid.

de waarheid zit in jullie weten. Laat je niet afleiden door twijfels maar wees zelf het licht in de duisternis

want gij zijt het antwoord. weeg met de veer het menselijk hart.

geschreven in opdracht namens jullie goede vriend, Ra
Delen:
Raida
Raida jan 9 '11
Dit wou ik je nog vragen wat er toen in die brief stond, mooi Ra, je bent een schat!!
admin
admin jan 9 '11
Dat was woensdag nog op tv, dat wegen met de veer en het hart...
Op NGC.
admin
admin jan 10 '11
Mooie boodschap ! Bij welk programma was dit Karin?
admin
admin jan 10 '11
Bij NGC Bart, dat had ik erbij gezet.
Vaak zijn er op woensdagen programma's die over geschiedenis gaan, benk gek op smile
admin
admin jan 10 '11
Ja, dat is National Geographic Channel, ik dacht dat je de naam van het programma wist, ga wel eens even kijken bij "uitzending gemist". Is zeker boeiend altijd !!
admin
admin jan 10 '11
ow de naam van het programma..iets met ancient of zo...
admin
admin jan 11 '11
Okay, thanks Karin smile
Beschermengel
Beschermengel jan 17 '11


Mooi!..dankje wel Ra, dit had ik net even nodig smile
Marenubium
Marenubium jan 30 '11
eeeeey cool! zie deze net pas! Laatst ook een boodschap van Ra gekregen, heb ik hier gezet:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post110198

Zal 'm nog even hier plaatsen:


Dit is wat Ra aan iedereen mee wil geven:

Jullie zijn allemaal kinderen van het licht, jullie dragen het licht en jullie licht reikt tot in de allerkleinste duistere hoekjes.
Naarmate jullie groeien en jezelf ontwikkelen, groeien ook jullie zielen meer naar elkaar toe.
Jullie zielen zullen zich steeds meer gaan bundelen, en steeds meer verlangen naar eenheid. Jullie krachten en licht zullen zich gaan bundelen en steeds verder tot het universum door gaan dringen.

Hoe sterker het licht, hoe angstiger het donker wordt en hoe meer deze zich wil vastklampen en zal proberen je van het licht af te houden. Laat je niet in met angst, twijfel en onzekerheid maar blijf op jezelf, op ons en op anderen vertrouwen.
Hou van jezelf, en ga dat steeds meer doen, want wij houden zielsveel van jullie en jullie zijn het waard om van gehouden te worden.

Hou ook van de donkere kant zoveel als je van jezelf houdt, want ook die kant moet er zijn om groei door te maken en krachtiger te worden. Wees niet bang van de andere kant, heb de andere kant lief, heb de donkere kant van jezelf lief. Draag je licht met trots en laat deze ook in het donker schijnen, al is het maar om je eigen pad te verlichten in tijden van onzekerheid en twijfel.

Verlicht jezelf in alle opzichten van het woord, en verlicht daarmee de wereld om je heen. Wees het lichtpuntje voor anderen die het moeilijk hebben, laat hen het licht ervaren en verlicht hen daarmee van hun lasten. Wees je ervan bewust dat je bij alles wat je doet je het licht om je heen verspreidt! Wees je er ook van bewust dat als je twijfelt en onzeker bent, je ook dit verspreidt. Wees bewust van het licht in je tijdens de dagelijkse zaken, wees trots op jezelf en jouw licht en de kracht die in jou verscholen ligt.

Jullie zijn mijn kinderen, en ik heb jullie met heel mijn wezen lief. Jullie zijn hier om verschillende redenen, voor eenieder anders. Maar jullie doel is hetzelfde, en jullie zielen willen hetzelfde; ontwikkeling, bewustwording, groei naar eenheid.
Groei naar het licht. Wees jezelf en wees daarmee het licht.

Ik heb jullie lief, en ben altijd bij jullie. Ik ben de zon die jullie verwarmt, en jullie harten ontsluit. Zodat jullie net zoveel van jezelf kunnen houden als ik van jullie.

Gegroet, mijn dierbaren, sta in je eigen kracht,

jullie aller Ra.
admin
admin jan 31 '11
"In first life, you were like this candle
please enlight the candles of other people now"

Een keer doorgekregen, van een van de gidsen..
hmm van wie weet ik niet meer zo goed.
Maar het sluit wel bij die van Ra aan.
Hihi kort maar krachtig.:-)
Marenubium
Marenubium jan 31 '11
laughmoooi!!!!!
aquarel
aquarel mei 1 '11
prachtig verwoord van ra.
het doet me echt deugd, dat er nog zoveel goedheid bestaat in deze soms zo donkere tijden.
Cialara
Cialara mei 3 '11
Ra is wel favoriet bij mij ook, altijd mooie boodschappen van hem gekregen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki