eeeeey cool! zie deze net pas! Laatst ook een boodschap van Ra gekregen, heb ik hier gezet:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post110198
Zal 'm nog even hier plaatsen:
Dit is wat Ra aan iedereen mee wil geven:
Jullie zijn allemaal kinderen van het licht, jullie dragen het licht en jullie licht reikt tot in de allerkleinste duistere hoekjes.
Naarmate jullie groeien en jezelf ontwikkelen, groeien ook jullie zielen meer naar elkaar toe.
Jullie zielen zullen zich steeds meer gaan bundelen, en steeds meer verlangen naar eenheid. Jullie krachten en licht zullen zich gaan bundelen en steeds verder tot het universum door gaan dringen.
Hoe sterker het licht, hoe angstiger het donker wordt en hoe meer deze zich wil vastklampen en zal proberen je van het licht af te houden. Laat je niet in met angst, twijfel en onzekerheid maar blijf op jezelf, op ons en op anderen vertrouwen.
Hou van jezelf, en ga dat steeds meer doen, want wij houden zielsveel van jullie en jullie zijn het waard om van gehouden te worden.
Hou ook van de donkere kant zoveel als je van jezelf houdt, want ook die kant moet er zijn om groei door te maken en krachtiger te worden. Wees niet bang van de andere kant, heb de andere kant lief, heb de donkere kant van jezelf lief. Draag je licht met trots en laat deze ook in het donker schijnen, al is het maar om je eigen pad te verlichten in tijden van onzekerheid en twijfel.
Verlicht jezelf in alle opzichten van het woord, en verlicht daarmee de wereld om je heen. Wees het lichtpuntje voor anderen die het moeilijk hebben, laat hen het licht ervaren en verlicht hen daarmee van hun lasten. Wees je ervan bewust dat je bij alles wat je doet je het licht om je heen verspreidt! Wees je er ook van bewust dat als je twijfelt en onzeker bent, je ook dit verspreidt. Wees bewust van het licht in je tijdens de dagelijkse zaken, wees trots op jezelf en jouw licht en de kracht die in jou verscholen ligt.
Jullie zijn mijn kinderen, en ik heb jullie met heel mijn wezen lief. Jullie zijn hier om verschillende redenen, voor eenieder anders. Maar jullie doel is hetzelfde, en jullie zielen willen hetzelfde; ontwikkeling, bewustwording, groei naar eenheid.
Groei naar het licht. Wees jezelf en wees daarmee het licht.
Ik heb jullie lief, en ben altijd bij jullie. Ik ben de zon die jullie verwarmt, en jullie harten ontsluit. Zodat jullie net zoveel van jezelf kunnen houden als ik van jullie.
Gegroet, mijn dierbaren, sta in je eigen kracht,
jullie aller Ra.