Loading...
nl

mijn droom

Salsa girl
Salsa girl jul 6 '06
Vanacht droomde ik ook raar.
Ik zat op een school voor modellen. Ik ben nu 5 jaar model.
We liepen door gangen, rare kamertjes, alles was oud en niets klopte met en echte school, alleen de lokalen.
Toen kregen we visagieles, ik moest voor een gekke spiegel zitten met van die lampen er om heen, een echte make up spiegel. Ik zag dat die uitviel, en drukte em weer aan, toen ging die bij de buren uit! En toen dacht ik, ik kan dat met mn gedachten, en deed met mijn gedachten die lampen aan en uit. Normaal zou ik bang worden, maar dit keer niet en vond het zelfs grappig! Als een matilde ging ik de boel met mijn gedachten teroriseren.
Daarna hadden we pauze, en ik liep naar buiten en kreeg daar een stuk pizza aangeboden, erg lekker en liep een restaurantje in, daar zat ik ineens in Italie! in een donker restaurantje!
Ik vertelde iemand, dat het wel leuk is, zo dicht bij de grens van Italie wonen. dan kan ik daar altijd pauze nemen.
Maf! haha
ja niet echt super maf,
het vage was, alles was in het zwart en donker, heel oud bekende zag ik lopen. Ik kan niet goed meer beschrijven, weet wel dat het voor mij ongewone droom was!
groetjes nancy
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '06
Ik zal eens kijken of ik iets binnenkrijg bij het lezen van je droom.

Je hebt het over een school. Daarbij denk ik meteen aan leren. Je voelt je blijkbaar weer terug op school en hebt daar iets te leren. Toch is het niet onbekend voor je, alleen anders dan normaal. Je herkent wel dingen in deze school maar voor je gevoel zijn ze totaal misplaatst (gangetjes, rare kamertjes en alles oud en niets klopte).

Je spreekt dan over het uitvallen van het licht en het weer aandoen van het licht. Jij bent /was bang voor het donker (onbekende). Je hebt echter de controle over deze angst terruggevonden, en kan er nu mee spelen. Jij bepaalt welk lampje je laat branden en welk niet. Kortom, je laat je licht schijnen op wat je wel wilt zien en wat niet. Je zit echter voor een spiegel. Als je goed naar die spiegel kijkt, zie je dat alle lampjes om jezelf heen, AAN zijn. Kijk dus eens goed naar jezelf, en doe dus alle lampjes uit, die je afleiden van jezelf. Je deed niet voor niets als eerste het lampje van de buren uit.

De boel terroriseren als een matilde(?) interpreteer ik als een totale chaos van lampjes die aan en uit gaan. Dit lijkt me typisch hetgeen dat op dit moment in je hoofd aan de gang is. Hier gaat weer een lampje aan, daar weer eentje uit. Jij bent dus veel drukker bezig met het aan en uit doen van de lampjes, dan dat je aan het kijken bent naar waar dat lampje eigenlijk op schijnt. Probeer je eens te focussen op de lampjes die bijdragen aan je IK in plaats van degene die je hiervan afleiden!

Dat je droomt over italie, heeft denk ik meer te maken met je aankomende vakantie :). Ook dat houd je natuurlijk bezig. Ik zie er geen boodschap verder in, behalve dat je die tijd van je vakantie goed voor zelf-reflectie kunt gebruiken.

Tot slot: Alles was zwart en donker, kortom weinig energie in te vinden. Misschien komt het wel, omdat je deze donkere kant van jezelf al een tijdje in de kou hebt laten staan. Het is echter wel een kant die ook bij je hoort. Schijn er eens een lichtje in ;)

Ik ben benieuwd wat je van deze analyse vind....
Salsa girl
Salsa girl jul 7 '06
Hey Jul, thanx

Nou ik heb wel ontdekt dat omdat ik mijn ogen goed zag in de spiegel (volgens mij niet beschreven) maar ze waren opgewekt, en dat betekend een gezonde ziel. omdat ogen staan voor aanwijzingen over de spirituele kant van de dromer.
Wat ok nog mee telde in die spiegel is, ik had een vreemd gezicht, een lapje er over, dat betekend dat ik idd een identiteidscrisis heb.
was denk ik vergeten er bij te zetten van dat wat ik hier boven heb ;)
groetjs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Graag gedaan. Voordat ik verder ga zou ik eerst willen dat je ingaat op mijn reactie. Ik kan dan een beter beeld vormen van evt. metaforen die jij in je droom gebruikt, en kan ik daar mijn analyse beter op afstemmen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki