Loading...
nl

Het element: de fundamentele basis van de ziel.

Emuca
Emuca jan 6 '11
Ik ben begonnen met zielenreizen omdat ik zielen zag. Dat van andere kon zien en daar informatie uit kan halen. Een van die dingen is het element van een ziel... Daarom beschrijf ik hier een aantal dingen. Het zal ook aangevuld worden, mocht ik meer weten om over te schrijven...

Het element: de fundamentele basis van de ziel.

Je ziel is je kern, je diepste kern die bepaald wie jij bent en hoe je je gedraagt. Diep in je ziel huist het element; het eerste kenmerk van de ziel.

Je ziel heeft een hoofdelement waar je mee verbonden bent. Water, vuur, lucht of aarde. Voor sommige zichtbaar, duidelijk zichtbaar. Blauw wordt gelinkt aan water en kenmerkt vooral gevoelige zielen die vrij snel zijn. Vuur is rood en kenmerkt het vermogen tot zomaar op kunnen laaien. Lucht zielen zijn communicatief sterk en hebben een gele tint. Groen behoord tot de aarde, rotsvaste zielen die lekker down to earth blijven.

Om je heen zijn ook andere kleuren zichtbaar, zodat het lijkt dat je meerdere elementen hebt. Dat is niet zo, je kern bestaat uit 1 kleurtje. Maar, het is wel mogelijk om jezelf een ‘deken’ te geven van een ander element. Mensen foppen of onzekerheid van jezelf kan een oorzaak voor dat zijn. Daarvan losstaand is het beheersen van de subtiele elementaire energieen. Wij hebben allen het vermogen de elementen om ons heen aan te roepen en ze naar eigen hand te zetten. Dit kost echter oefening en is vooral aan te raden om het te ‘leren’ van andere ‘meesters’. Onder meesters versta ik zielen die het element beheersen en begrijpen.

Blijf bij jezelf. Wees niet bang om in je element te staan.. want daar kan jij je kracht uit putten.

Zielen hebben ook hun familie, net zoals wij hier kennen op aarde. Jou zielfamilie heeft over het algemeen hetzelfde element, net zoals jij dingen van jou aardse geerfd hebt.
Delen:
admin
admin jan 9 '11
Ik weet er nog niet zoveel van Witte maan maar ben wel heel erg open om van alles te leren, soms denk ik dat ik via mijn dromen op reis ben maar ook als ik teken dan ben ik zomaar ergens anders.
Moet er wel bij zeggen dat ik al een hele tijd niet meer teken.

Laatst was ik wel meegenomen door Meester Morya en hij heeft me de plaats laten zien waar ik vandaan kwam de kleuren waren blauw violet en een heel heldere kleur groen sprankelnde kleuren heel anders dan ik ze hier waarneem.
In mijn droom ging ik naar een gouden landschap lichtgeel wit en goud, een bijzondere belevenis van jaren geleden, ik was begin twintig en ben nu 51 vooral liefdes ervaring van een uittreding, wat was daar een harmonie in alles zo zuiver en alles was verbonden in deze liefdeskracht.
Dit zal ik nooit meer vergeten het is nu wel al dertig jaren geleden maar ik kan me alles nog herinneren ook hoe het voelde,
eigenlijk wilde ik niet terug maar dat gebeurde wel, toen ik mijn kinderen zag ging ik weer terug.
Ik heb daar aan de andere kant heel veel zielen ontmoet die niet meer op de aarde waren, prachtige zielen met zoveel liefde.

fijn om er eens over te kunnen praten zolang voor me gehouden en nu kan ik het gewoon delen heerlijk gevoel.
Gelukkig ben ik niet de enigste moet er bijna van huilen gek heh, dat is het heimwee gevoel wat er nu uitkomt...

liefs van Ajada
Emuca
Emuca jan 9 '11
Sommige beelden blijven ons voor altijd bij, hoe lang ze ook geleden zijn. Die beelden, van aardse gebeurtenissen of van beelden uit de andere werelden (of dromen) zijn voor ons zo belangrijk geweest dat ze een stukje van ons leven bepalen. Alleen als je jezelf verliezen zou, zou je ze nog kunnen vergeten. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki