Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen??

Boefje;)
Boefje;) jan 6 '11
Hallo..

wie zou deze foto willen lezen....




mvg Thomas
Delen:
Zilva
Zilva jan 7 '11
Hoi Thomas,

Je nickname is niet voor niets boefje wink
Je hebt een heel lief en zacht karakter maar dit past niet in jou omgeving. Je laat je wel eens teveel meeslepen door mensen in je omgeving waar je toch een andere houding laat zien.
Je kunt opstandig zijn, tegendraads tegen mensen die meteen een oordeel over je hebben, zo van jullie denken zo over mij dan zal ik jullie ook zoiets laten zien. Het doet je pijn dat men niet ziet hoe je echt bent. Ik zie verdriet in je ogen waar je niet aan toe wilt geven maar het lijdt tot woedeuitbarstingen.
Je bent onrustig, heb je plek nog niet gevonden.
Heb je last van maagpijn of spanningen op je maag door de stress waar je in zit. Je kunt je moeilijk concentreren, bent het liefst met tien dingen tegelijk bezig om maar niet te hoeven denken of voelen.
Je bent heel gevoelig voor afwijzing, dat kan je diep raken en maakt oude gevoelens los.
Het lijkt een wirwar van gevoelens wat in je omgaan, zelf niet weten hoe en wat.
Ben je verliefd op een meisje die jou liefde niet beantwoordt?
Een meisje dat uit een ander soort milieu komt (niet verkeerd bedoeld en wil hiermee niet zeggen dat je uit een slecht milieu komt maar weet ff niet anders uit te leggen)Het lijkt alsof zij ook gevoelens voor jou heeft maar hier niet aan toe wil geven.
Het lijkt alsof zij zich wat meer voelt dan een ander.
Je vind je weg wel al blijft het een poosje moeilijk. Maar blijf jezelf, probeer daar niet vanaf te wijken want je hebt zo'n goed hart en karakter wat een beetje verpest wordt doordat je je teveel van anderen aantrekt. Je zit voor mijn gevoel echt een beetje in de put doordat je zo met je gevoelens overhoop ligt. Het maakt je kwaad.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Wil je een dikke knuffel geven,

Liefs Zilva
Boefje;)
Boefje;) jan 11 '11
Hartstikke Bedankt Zilva.
Het klopt wel gedeeltelijk.., alleen het klinkt wel beetje negatief, dacht dat ik meer postieve kanten had...;)

groetjes en dikke knuffel terug..
Serenity
Serenity jan 11 '11
Hoi boefje, ik lees geen foto's ik bekijk ze en krijg een indruk van een persoon, het zal algemeen klinken maar dat komt omdat 'de mens' de zelfde gevoelens en emoties hebben.

Je hebt lol in je leven en geniet ervan, maar je kan absoluut niet inzien waarom mensen echt zo cru en kwetsend kunnen doen tenslotte heb jij geen kwaad in de zin!
Omdat jij een goed en lief karakter heb en een positieve instelling willen mensen dat wel eens zien als een zwakte, dit is eigenlijk hun zwakte!!
Zet je eroverheen en sta recht op met je schouders naar achter en stamp een paar keer op de grond zodat je even lekker kan aarden.
Door te stampen voel je je benen meer aanwezig zijn.
Daardoor sta je steviger in je schoenen...letterlijk!
Je mag er zijn en meiden hebben een lieve jongen aan jouw diegene die daar gebruik van maken of je proberen te testen door over je grenzen te blijven gaan (een beetje is speelzichheid!! ) probeer erboven te staan en laat het los zodat het je niet te diep raakt van binnen.
Raken zal het wel want zo ben jij nu eenmaal, je zou trouwens goed in de zorg doen met jongeren en in een leefgroep (daar wonen dan +/-10 mensen samen)
Kom wel trouwens in reine met jezelf "stoer zijn" is meer dan een grot bek en zuipen hahahaha
Waneer jij jezelfbent(en dat uitstraalt) en ook daardoor zelfverzekerder (recht op jezelf laten zien) dan heb je denk ik triomfantelijke ogen (door je humor) ene.....daar houden de vrouwtjes van!!!
Zilva
Zilva jan 11 '11
Thomas, sorry als het negatief lijkt maar echt, je bent een scheet van een jongen! Je bent superlief, stoer met een klein hartje. Alleen een aantal dingen meegemaakt waar jij als gevoelige jongen moeilijk mee kan omgaan, juist omdat je zo gevoelig bent.
Helaas sorry dat het maar gedeeltelijk klopte...

Liefs Zilva
Serenity
Serenity jan 12 '11
Origineel bericht van: Zilva
Thomas, sorry als het negatief lijkt maar echt, je bent een scheet van een jongen! Je bent superlief, stoer met een klein hartje. Alleen een aantal dingen meegemaakt waar jij als gevoelige jongen moeilijk mee kan omgaan, juist omdat je zo gevoelig bent.
Helaas sorry dat het maar gedeeltelijk klopte...

Liefs Zilva
waarom sorry zeggen en daarmee jezelf naar beneden halen, je hebt je best gedaan, tijd en moeite genomen voor het boefje hier.
Dat begrijpt hij en hij snapte het risico dat iets niet kon kloppen.
Niets is zeker in het leven.
En andere mensen houden daar net zoals jouw ook gewoon rekening mee hoor. ^^

Toedels
admin
admin jan 12 '11
hoi Thomas,

Weet je zeker dat je thomas heet en geen Gordon, wat lijk je op hem zeg...
Serenity
Serenity jan 12 '11
@AJADA
Tante Es van de "Rayman is laat" show..... (nu heet dat ZOrayman volgens mij)
die zou nu vragen 'wie is je vader , wie is je moeder ?' L.O.L.
admin
admin jan 12 '11
Ja vind je ook niet dat hij op Gordon lijkt?
Serenity
Serenity jan 12 '11
L.O.L.
Zilva
Zilva jan 12 '11
Hoi Lily beau,

Lief van je reactie, er zitten zeker risico's aan het fotolezen, zeker via de computer. Althans een echte foto werkt voor mij wat makkelijker omdat je daar beter de energie uit kan oppikken.
Toch vind ik het dan jammer omdat ik graag iemand iets wil meegeven waar hij of zij wat aan heeft. Ik blijf het soms nog moeilijk vinden om de dingen die je doorkrijgt te plaatsen, maar dat is een leerproces en het is mede daarom fijn dat dat hier kan op dit forum.
En ik moet zelf leren fouten maken, ik ben nogal perfectionistisch grin

Liefs Zilva
Serenity
Serenity jan 12 '11
@zilva...*smak!*
Boefje;)
Boefje;) jan 22 '11
Goedemorgen allemaal.

Bedankt voor het lezen van mijn foto Lily Beau...
Ik kan me er zelf perfect in vinden, ik wil vaak goed doen voor anderen waardoor ik mezelf vergeet...
Ik voel me zeer gevleid Lily Beau;), door de positieve dingen die e tegen kom..
Ik heb gesolliciteerd bij de NS, das dus ook erg met mensen werken, dus dat zit zeker wel in me..
En dat over Gordon, das wel waar, ik heb het vaker gehoord, wat een LOL

gr Thomas
Boefje;)
Boefje;) jan 22 '11
Origineel bericht van: Zilva
Thomas, sorry als het negatief lijkt maar echt, je bent een scheet van een jongen! Je bent superlief, stoer met een klein hartje. Alleen een aantal dingen meegemaakt waar jij als gevoelige jongen moeilijk mee kan omgaan, juist omdat je zo gevoelig bent.
Helaas sorry dat het maar gedeeltelijk klopte...

Liefs Zilva




Lieve Zilva het geeft echt niet, je doet ook je best en dat waardeer ik enorm, het komt misschien een beetje bot over, maar dat was niet zo bedoeld...

liefs groetjes Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki