Hallo,
Ik ben Martine. Ik ben 47 jaar jong :); gehuwd en 1 dochter van 18. Sinds m'n jeugd ben ik geinteresseerd in het spirituele maar ik heb er tot voor een paar maanden heel weinig voor gedaan, buiten natuurlijk m'n horoscoop lezen en af en toe eens een artikel met toekomstvoorspellngen in het één of andere tijdschrift.
Verwikkelingen in m'n privéleven hebben ze echter voor gezorgd dat ik een 4-tal maand geleden voor het eerst bij een waarzegster langsgeweest ben. Ik zag het emotioneel niet meer zitten en herkende mezelf niet meer. Daar is de interesse opgewakkerd. Ik heb tarotkaarten en lenormandkaarten aangeschaft. Ik probeer op vandaag m'n eigen leggingen te doen en er als dusdanig ook m'n eigen interpretatie aan te geven (met vallen en opstaan natuurlijk). En ik ga eerstdaags een cursus Lenormand volgen. Iedere dag zit ik een beetje op het internet te zoeken en één van deze zoekacties heeft me naar jullie forum geleid.
Emotioneel ben ik nog steeds een vat vol twijfels. Maar ik heb goede hoop dat ik de volgende weken/maanden er terug bovenop kom.
Indien jullie nog iets wensen te weten, "just give me a sign"