Loading...
nl

Een woordje over mezelf

Vari
Vari jan 5 '11
Hallo,

Ik ben Martine. Ik ben 47 jaar jong :); gehuwd en 1 dochter van 18. Sinds m'n jeugd ben ik geinteresseerd in het spirituele maar ik heb er tot voor een paar maanden heel weinig voor gedaan, buiten natuurlijk m'n horoscoop lezen en af en toe eens een artikel met toekomstvoorspellngen in het één of andere tijdschrift.
Verwikkelingen in m'n privéleven hebben ze echter voor gezorgd dat ik een 4-tal maand geleden voor het eerst bij een waarzegster langsgeweest ben. Ik zag het emotioneel niet meer zitten en herkende mezelf niet meer. Daar is de interesse opgewakkerd. Ik heb tarotkaarten en lenormandkaarten aangeschaft. Ik probeer op vandaag m'n eigen leggingen te doen en er als dusdanig ook m'n eigen interpretatie aan te geven (met vallen en opstaan natuurlijk). En ik ga eerstdaags een cursus Lenormand volgen. Iedere dag zit ik een beetje op het internet te zoeken en één van deze zoekacties heeft me naar jullie forum geleid.
Emotioneel ben ik nog steeds een vat vol twijfels. Maar ik heb goede hoop dat ik de volgende weken/maanden er terug bovenop kom.
Indien jullie nog iets wensen te weten, "just give me a sign"
Delen:
Sundance
Sundance jan 5 '11
Hallo Martine (herinnerd me ineens aan een oudklasgenootje, leuke meid, van de basisschool smile).
Welkom op dit Forum en Succes met de cursus die je gaat volgen.
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Sundance
Hallo Martine (herinnerd me ineens aan een oudklasgenootje, leuke meid, van de basisschool smile).
Welkom op dit Forum en Succes met de cursus die je gaat volgen.


Dank je grin
We komen elkaar zeker wel in het één of ander onderwerp tegen
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Origineel bericht van: Vari
Hallo,

Ik ben Martine. Ik ben 47 jaar jong :); gehuwd en 1 dochter van 18.
Sinds m'n jeugd ben ik geinteresseerd in het spirituele maar ik heb er tot voor een paar maanden heel weinig voor gedaan, buiten natuurlijk m'n horoscoop lezen en af en toe eens een artikel met toekomstvoorspellngen in het één of andere tijdschrift.

Verwikkelingen in m'n privéleven hebben ze echter voor gezorgd dat ik een 4-tal maand geleden voor het eerst bij een waarzegster langsgeweest ben.
Ik zag het emotioneel niet meer zitten en herkende mezelf niet meer.
Daar is de interesse opgewakkerd.

Ik heb tarotkaarten en lenormandkaarten aangeschaft.
Ik probeer op vandaag m'n eigen leggingen te doen en er als dusdanig ook m'n eigen interpretatie aan te geven (met vallen en opstaan natuurlijk).
En ik ga eerstdaags een cursus Lenormand volgen.

Iedere dag zit ik een beetje op het internet te zoeken en één van deze zoekacties heeft me naar jullie forum geleid.
Emotioneel ben ik nog steeds een vat vol twijfels.
Maar ik heb goede hoop dat ik de volgende weken/maanden er terug bovenop kom.

Indien jullie nog iets wensen te weten, "just give me a sign"


Welkom Vari,
Ik herken je energie, had ik zelf ook 'willen ontdekken!'
Je zult veel vinden op dit forum, als je maar zoekt! ^^
Zelf heb ik al mijn bevindingen of leesvoer voor later bewaart op Solaas zodat iedereen mee kan genieten van de bevindingen die hun weer uit de info halen, HEERLIJK!
Ik gun iedereen zoveel voorspoed en geluk als wat ik dankbaar hebt gekregen.

Ik lees lol...heb je de mini raadsels al bekeken?!


Ik lees je!!!!


Hey Lily Beau,
Ik zal die rap eens gaan bekijken. Ik heb het item wel al zien staan maar had nog niet verder gekeken. Ik doe het zeker en vast. Waarschijnlijk zijn het raadsels die je moet oplossen als ik de titel goed begrepen heb smile
Tot zo
admin
admin jan 5 '11
Welkom op Merudi Vari smile
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Bart
Welkom op Merudi Vari smile


Dank je wel Bart. Ben jij al lang lid?
admin
admin jan 5 '11
Ik ben al even lid, maar weer opnieuw aangemeld per 22-09-2010 (zie onder elk bericht wat er geplaatst wordt).
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Bart
Ik ben al even lid, maar weer opnieuw aangemeld per 22-09-2010 (zie onder elk bericht wat er geplaatst wordt).


Oeps natuurlijk. Zover had ik natuurlijk niet gekeken.
Misschien kun je me nog met iets helpen. Ik zou graag weten hoe je gemakkelijk kan zien of er op de items waar je zelf iets op geantwoord hebt, een reactie gekomen is. Ik ben er nog niet uit hoe het systeem juist werkt.
admin
admin jan 5 '11
Er is hier nog geen automatische melding van. Wel is er, als je opnieuw inlogt, in rood aangegeven hoeveel nieuwe reacties er bij de verschillende onderwerpen zijn bijgekomen! Lekker vaak langskomen dus Vari smile
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Bart
Er is hier nog geen automatische melding van. Wel is er, als je opnieuw inlogt, in rood aangegeven hoeveel nieuwe reacties er bij de verschillende onderwerpen zijn bijgekomen! Lekker vaak langskomen dus Vari smile


Ja dat is een feit. Wel spijtig eigenlijk. Dit zou een toffe verbetering zijn eekAan wie moeten we dit voorleggen? grin
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
actieve onderwerpen
Daar kan je kijken...als je dat bedoeld ?!?!?
Klik er op los er kan weinig mis gaan! ^^


Daar had ik al op geklikt laughIk ben een durverke he smirk
Ik denk dat je daar alle onderwerpen ziet waar je zelf al eens gaan neuzen bent; ook diegene die je zelf niet beantwoord hebt. Kan dat? Of ben ik verkeerd?
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
nope helemaal goed!!
En heb je ook 'mijn instellingen/berichten' geprobeerd?!


Nog niet, maar dat ga ik seffens eens doen smile
admin
admin jan 5 '11
Dan kijken bij "mijn forumberichten" smile
Vari
Vari jan 5 '11
Het is nog niet helemaal hetgeen ik nodig heb smile
Mijn forumberichten toont alle berichten die je zelf geschreven of beantwoord hebt. Maar indien je op 1 topic verschillende keren gereageerd hebt dan is het ook verschillende keren in de lijst terug te vinden.
Infeite zou je 1 lijstje moeten hebben met het topic waar je op gereageerd hebt of die je zelf gecreëerd hebt. En van daaruit kun je dan het betreffende item openen. Dus nog een menu puntje bij met een uitgekuiste versie van "Mijn forumberichten".
Amai, ben ik moeilijk zef laugh
admin
admin jan 5 '11
Hehe bijna Lily ^^

Deze functie is er helaas (nog) niet Vari !
Vari
Vari jan 5 '11
Haha, wel beste moderator (zie ik hier onderaan wink) waar wachten we op? Grapje hoor. Ik trek wel m'n plan.
admin
admin jan 5 '11
Hahaha winkNims doet aanpassingen met betrekking tot de site. Ik weet niet of het mogelijk is, volgens mij is het wel eerder gevraagd/aangegeven. Ik zal het bericht (nogmaals) doorgeven !
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Bart
Hahaha winkNims doet aanpassingen met betrekking tot de site. Ik weet niet of het mogelijk is, volgens mij is het wel eerder gevraagd/aangegeven. Ik zal het bericht (nogmaals) doorgeven !


grinIk ben zeker dat Nims dit voor elkaar krijgt hoor. En geloof me, ... het is mogelijk. Ik kom uit de IT sector. Oei, terug een geheim prijsgegeven
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Wat je kunt doen is ieder onderwerp dat je maakt, als favoriet toevoegen. Je ziet dan onder "mijn favorieten" al deze onderwerpen overzichtelijk bij elkaar:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/myhome/tab/topics/type/sort/.html

Een onderwerp voeg je toe aan je favorieten door bij de knop bovenaan: "Onderwerp opties" de optie, voeg toe aan je favorieten te klikken.

Is dit soms wat je bedoeld?
Vari
Vari jan 6 '11
Ik denk dat ik zo m'n gewenst lijstje wel kan bekomen. Maar ik denk dat het misschien eenvoudiger en voor iedereen nuttiger kan zijn moest je een menu item toevoegen "Overzicht eigen recaties" (cfr. Mijn Forumberichten). Maar je toont het betreffende topic maar 1 keer dus indien je bevoorbeeld op een forumbericht gereageerd hebt dan zie het topic staan. Als je er 10 keer op reageerde zie je het topic toch maar 1 keer staan.
Dit zou al een grote hulp zijn denk ik.
Nuja, het is enkel een idee hoor smile
Je kunt ook iets verder gaan en het aantal reacties vermelden die na je eigen laatste reactie geregistreerd werden.
vb Topic Y aangemaakt door Vari --> staat op de lijst
Lily Beau reageert erop --> in mijn lijst staat het topic Y met nieuwe 1 reactie
NIMS reageert erop --> in mijn lijst staat het topic Y met 2 nieuwe reacties
Ik reageer terug --> in mijn lijst staat het topic Y met 0 nieuwe reacties
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki