Loading...
nl

Consult kaartlegster - Waarheid of fake?

Vari
Vari jan 5 '11
Hallo,
Ik ben op consult geweest bij een professionele kaartlegster. Het is iemand die veel klanten over de vloer krijgt en wel 'naam' gemaakt heeft.
Ik wou gewoon even polsen wie er nog regelmatig op consult gaat? Ik twijfel over bepaalde zaken die me gezegd geweest zijn. Ik hoop voor mezelf dat ze uitkomen want dan zou ik in de zevende hemel zijn maar ik hou er terdege rekening mee dat het misschien niet zo zal zijn.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Benieuwd om jullie reacties te lezen
Liefs
x
Delen:
admin
admin jan 5 '11
Ik ga regelmatig, maar dat is eigenlijk meer oefenen.
Ik heb les gehad maar heb te weinig mensen waar ik mee kan oefenen.
Mijn lerares legt regelmatig ook voor ons en ze zit er never naast.
Ook met een nieuwe baan voor 2011 waarschijnlijk zoals het er nu voor staat ...

Gut dat kwartje valt ook nu pas...

En ik zei nog je bent gek..
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ik ga regelmatig, maar dat is eigenlijk meer oefenen.
Ik heb les gehad maar heb te weinig mensen waar ik mee kan oefenen.
Mijn lerares legt regelmatig ook voor ons en ze zit er never naast.
Ook met een nieuwe baan voor 2011 waarschijnlijk zoals het er nu voor staat ...

Gut dat kwartje valt ook nu pas...

En ik zei nog je bent gek..


Amai, als het uitkomt dan zal ik me een gelukkige vrouw mogen noemen. Afwachten en de vingers kruisen.
En als je wil oefenen, ... feel free, ik ben je perfecte oefencase smile
Ik heb me nu ingeschreven voor een cursus Lenormand bij haar.
Ik ben supergemotiveerd. Ik ben eens benieuwd.

Knuffie
x
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Ik denk dat het ook een natuurlijke vorm van mentalistme is opTopic communicatie onder de mensen kan je lezen hoe je patronen kan ontdekken onder de mensen.

Uit die patronen kan je via je innerlijke gevoel aanvoelen 'wel raden' wat het volgende is wat diegene zou overwegen/doen omdat het in zijn aard is.

Daaruit kan je met je 'gezonde' verstand een meest logische antwoordt op geven maar ook in combinatie met je hart kan je een verstandig advies meegeven.
Omdat dat antwoord of advies gewoon goed aanvoelt.

Dan luister je naar je innerlijke stem denk ik...


Yep, kan ik inderdaad volgen. Je kan heel wat leren door goed naar de mensen te kijken en tussen de lijnen te lezen. Maar bij m'n kaartlegster moet ik heel weinig zeggen. Zij zegt het allemaal zelf. En ik zie de kaarten ook zelf liggen. Ik ken er al een beetje van dus ik kan het wel een beetje volgen.
Toen ik een paar weken terug ging moest ik een gewoon kaartspel in 3 stapeltjes leggen. Weet je welke kaarten er te voorschijn kwamen? Harten heer, harten vrouw, harten boer. M'n man, ikzelf, m'n (ex-)vriend. Bizar he. We waren pas begonnen. En het probleem lag al direct op tafel. M'n emoties.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Kijk uit dat je niet gaat wensdenken bij het krijgen van een legging en dat je net zo vaak laat leggen totdat je iets krijgt "wat je aanstaat". Ik kan niet beoordelen of je een goede legging hebt gehad of niet, en ik weet ook niet of dat mogelijk is om voor ons te bepalen. Ik denk dat het belangrijker is, om bij jezelf te blijven en je altijd af te vragen, "wat ik nu hoor, raakt mij dat?". Als dat zo is, dan mag je er zeker iets mee doen. Of het nu positief, of negatief is, dat maakt dan volgens mij niet zoveel meer uit.
Vari
Vari jan 6 '11
Ik ben 3 keer geweest met iedere keer hetzelfde resultaat. Dus ik vermoed dat het wel goed zit. Ik trek de kaarten; zij interpreteert ze.
Maar het werkt voor me wel verslavend. Ik zou wel iedere week willen gaan en haar voorspelling iedere keer opnieuw horen. Het kalmeert me. Maar de volgende week ben ik het effect van haar reading al terug vergeten en zit ik weer met twijfels.
corrine
corrine jan 6 '11
hay

nou bij mij kwam er telkens iets uit dat snel zal gebeuren en we zijn nu een jaar verder en nog niks terwijl ze toen zei binnen een korte tijd. en dat heb ik een aantal keer gehoort en niet alleen van dezelfde maar van nog een ander
dus ik weet het niet
Vari
Vari jan 7 '11
Origineel bericht van: corrine
hay

nou bij mij kwam er telkens iets uit dat snel zal gebeuren en we zijn nu een jaar verder en nog niks terwijl ze toen zei binnen een korte tijd. en dat heb ik een aantal keer gehoort en niet alleen van dezelfde maar van nog een ander
dus ik weet het niet


De mijne is vrij concreet. De eerste keer (september) zei ze "Het zal nog een eindje duren en er zullen eerst veel problemen zijn tegen dat alles terug uitgeklaard is". De 2e keer (december) zei ze "Binnen de winterperiode"; laatst (eind december) zei ze "Vermoedelijk nog cadeauperiode - eind januari/februari"
Maar ze zei ook dat het heel moeilijk is om juiste data te plaatsen op iets.
Soms maakt een mens keuzes in z'n leven waardoor hetgeen oorspronkelijk voorzien was niet kan gerealiseerd worden. Door de keuzes die je maakt bewandel je soms andere paden dan hetgeen je x aantal maand ervoor dacht. Die keuzes duwen je een andere richting uit met alle gevolgen vandien.
Vari
Vari jan 7 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
@ corrine misschien kijk je erover heen en is het je ontgaan sommige dingen kunnen klein en subtiel zijn ipv groot en aanwezig.

@ vari als je elke week wil gaan kan je het beste hier op dit forum leren om kaarten te leggen en oefenen op het foto lezen, als je dat echt wilt.
Met foto lezen train je-binnen in je lichaam- te voelen.
En misschien heeft dat een positief effect op het kaart leggen.
En om echt contact met je innerlijke ik -het stukje God in jezelf- is mediteren misschien wel een goed idee.
Bij mezelf werkte het om eerst kennis op te doen en te affirmeren.(voor mezelf te overtuigen van mijn eigen kunnen. info affimaties )

Die kennis heb ik verzameld en op mijn site Solaas gezet zodat ik het terug kan lezen voor mij was dat onderdeel van mijn proces.
En daarna alles los te laten......en dan ook alles echt los laten.

Er niet mee bezig te zijn is ontspannend en dan kan al dat wat getraind is zich herstelen en ontwikkelen, net zoals bij sport je spieren moeten ook rusten om een beter resultaat te krijgen.

Tja voorspellingen kunnen leuk zijn, maar helaas kan je er naar toe gaan leven en mis je alle verrassingen die je op je pad kan tegen komen.
Ik bedoel je houd je eraan vast, vast klammen aan die voorspelling.
Terwijl het leven een mysterie is want niets is zeker.

Misschien is het beter om er achter te komen waarom je zo vertrouwd op die voorspellingen misschien ergens in je zit dat antwoord wel?!?!?!

Wauw check de dagtekst van vandaag eens!!
dagtekst vr. 7jan 20111


Lily Beau,

Ik heb je site eens bekeken smileEr is wel een heleboel informatie terug te vinden. Heel tof.
Ik ben al met de kaarten aan het oefenen. Maar het is moeilijk om voor jezelf de kaarten op een correcte manier te interpreteren. Een buitenstaander doet dit soms beter.
Ik leef niet echt naar de voorspelling toe. Daarvoor is de voorspelling te onzeker; ik ben bang om ze te geloven want als het niet uitkomt dan zit ik nog dieper dan ik nu zit.
Maar als ik me slecht voel, dan denk ik er wel aan. En dan denk ik bij mezelf "Vertrouw"; ze zal het toch geen 3 keer bij het verkeerde eind hebben. "Leer geduld hebben" en "Laat de dingen op je afkomen" Soms heb ik de indruk dat ik er teveel mee bezig ben. Ik doe het onbewust. Alles echt loslaten zou inderdaad een oplossing zijn. Maar dat is echt veel gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Mocht deze voorspelling uitkomen lieve Lily Beau, dan ben ik de gelukkigste vrouw van de wereld. Dat betekent niet dat al m'n problemen opgelost zijn; integendeel. Ik zou een boel problemen bijkrijgen; dingen moeten regelen maar gevoelsmatig zou dit me in de 7e hemel brengen.

Ik heb de dagtekst gelezen. Mooi, heel mooi. Soms vraag ik me af waar iedereen z'n inspiratie haalt. Fenomenaal he smile
corrine
corrine jan 7 '11
hay

nou bij mij had ze gezegt dat ik binnen een korte periode zwanger zou zijn. dat was in juni,
de andere keer was in septemver en toen zei een andere vrouw percies hetzelfde.
en ik zei van nee daar zijn we helemaal niet mee bezig pas over 2 jaar toen zij ze nou dan gebeurd het per ongeluk.
dus ja ik weet het niet
en net als wat je zegt het is niet tijd gebonden maar als ik zeg pas over 2 jaar zegt ze nee binnen een paar maanden/
dus vandaar

groetjes
Sundance
Sundance jan 7 '11
mss ook wel 'zwanger' in de trant van ideeen/creativiteit of dergelijke? smile
corrine
corrine jan 7 '11
nou ze bedoelde echt een kindje want daarna zat ze aan me buik:S
Sundance
Sundance jan 7 '11
dan ben ik benieuwd. smile
Vari
Vari jan 8 '11
Mijn kaartlegster heeft me geen zwangerschap voorspelt.
Ik heb een vriendin die ook naar haar geweest is en ze stond er nogal ongelovig tegenover. Deze morgen ontving ik een mail waarin ze zei "Heb vertrouwen. Hetgeen ze mij verteld heeft is stelselmatig aan het uitkomen"; een 2e vriend heeft me juist hetzelfde gezegd.
Misschien val ik juist uit de boot en komt het bij mij niet uit. Zou ik even pech hebben frown
Ik denk ook dat er veel charlatans rondlopen op dat vlak.
admin
admin jan 9 '11
Ja natuurlijk zijn die er ook, je hebt goeie en slechte bakkers, goeie en slechte slagers, dus ook integere en goede kaartlegsters en mindere.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Hoi Vari,

heb je berichtjes even gelezen en wil graag even reageren op wat je hier zegt:

Origineel bericht van: Vari
Ik ben 3 keer geweest met iedere keer hetzelfde resultaat. Dus ik vermoed dat het wel goed zit. Ik trek de kaarten; zij interpreteert ze.
Maar het werkt voor me wel verslavend. Ik zou wel iedere week willen gaan en haar voorspelling iedere keer opnieuw horen. Het kalmeert me. Maar de volgende week ben ik het effect van haar reading al terug vergeten en zit ik weer met twijfels.


Ben je je ervan bewust dat je eigenlijk hier praat over 'verslaving'? Je zegt zelf: 'ik zou iedere week willen gaan'. Wat schiet je met zo'n verslaving op als je uiteindelijk 'de reading toch al weer vergeten bent'. Ik ben van mening dat een reading je inzichten geeft, waar je op basis daarvan iets kan uitwerken in jezelf. Ik begrijp uit je woorden dat je er eigenlijk helemaal niets mee doet. Wat is dan the point?? Mijn vraag is ook, waarom heb je 'die verslaving' nodig? Wat geeft het jou? Wat druk je ermee weg?

Daarnaast vind ik dat je eigenlijk wel heel gemakkelijk steeds naar de bekende weg reikt als het gaat om dingen in jezelf op te lossen of aan te gaan. Af en toe leg ik zelf ook kaarten, maar ik ben me er wel van bewust dat dit soms ook een makkelijke weg is om inzicht te krijgen. Je hebt niet kaarten nodig om in jezelf te kunnen gaan.

Het valt me ook op dat je wat onzeker bent, je spreekt over 'twijfels'. Wat ik je mee wil geven is dat je het vertrouwen mag hebben dat ook jijzelf dingen kan uitwerken. Jj weet als geen ander vanuit je gevoel wat waar is voor jou en wat niet bij jou hoort;-

Lfs,
L'arbe de vie
Vari
Vari jan 10 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi Vari,

heb je berichtjes even gelezen en wil graag even reageren op wat je hier zegt:

Origineel bericht van: Vari
Ik ben 3 keer geweest met iedere keer hetzelfde resultaat. Dus ik vermoed dat het wel goed zit. Ik trek de kaarten; zij interpreteert ze.
Maar het werkt voor me wel verslavend. Ik zou wel iedere week willen gaan en haar voorspelling iedere keer opnieuw horen. Het kalmeert me. Maar de volgende week ben ik het effect van haar reading al terug vergeten en zit ik weer met twijfels.


Ben je je ervan bewust dat je eigenlijk hier praat over 'verslaving'? Je zegt zelf: 'ik zou iedere week willen gaan'. Wat schiet je met zo'n verslaving op als je uiteindelijk 'de reading toch al weer vergeten bent'. Ik ben van mening dat een reading je inzichten geeft, waar je op basis daarvan iets kan uitwerken in jezelf. Ik begrijp uit je woorden dat je er eigenlijk helemaal niets mee doet. Wat is dan the point?? Mijn vraag is ook, waarom heb je 'die verslaving' nodig? Wat geeft het jou? Wat druk je ermee weg?

Daarnaast vind ik dat je eigenlijk wel heel gemakkelijk steeds naar de bekende weg reikt als het gaat om dingen in jezelf op te lossen of aan te gaan. Af en toe leg ik zelf ook kaarten, maar ik ben me er wel van bewust dat dit soms ook een makkelijke weg is om inzicht te krijgen. Je hebt niet kaarten nodig om in jezelf te kunnen gaan.

Het valt me ook op dat je wat onzeker bent, je spreekt over 'twijfels'. Wat ik je mee wil geven is dat je het vertrouwen mag hebben dat ook jijzelf dingen kan uitwerken. Jj weet als geen ander vanuit je gevoel wat waar is voor jou en wat niet bij jou hoort;-

Lfs,
L'arbe de vie


Wel het is niet zo dat ik de reading vergeten ben. Ik weet nog heel goed wat ze gezegd heeft en wat eraan komt maar ik ben het geruststellend effect terug kwijt. En daarom wil terug gaan om terug die bevestiging terug te horen. Er is 1 punt in m'n leven waar ik momenteel absoluut niet mee overweg kan. Het doet me slecht voelen, het geeft me twijfels, ... En het consult stelt me op dat vlak gerust. Maar aangezien ik echt geduld moet hebben, het blijft aanslepen, ... wel dan komen de twijfels terug en vandaar dat ik steeds op zoek ga naar die bevestiging. Daarom spreek ik over een verslaving. Ik weet het, het klinkt stom.
Zoals je zelf aangeeft heb ik geen kaarten nodig om te weten hoe ik in elkaar steek en om in mezelf te gaan. Dat weet ik vrij goed.
De bevestiging waarvan ik spreek heeft niet enkel en alleen met mezelf te maken maar ook met iemand anders. Het inzicht ivm de kwestie heb ik al en ik zou heel snel een oplossing willen.
Vari
Vari jan 10 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ja natuurlijk zijn die er ook, je hebt goeie en slechte bakkers, goeie en slechte slagers, dus ook integere en goede kaartlegsters en mindere.


Inderdaad, goed opgemerkt smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '11
Hoi Vari,

Waarom heb je iemand anders nodig op je gerust te stellen. Waarom kan je jezelf niet gerustellen van binnen? Miss ligt hier jouw uitdaging..

Waarom laat je jezelf slecht voelen? Wanneer ga je ervoor kiezen om jezelf Goed te voelen? Dat is best een goede oefening: alles wat je negatief ervaart omzetten in positieve insteek, dat verandert jou en daarmee ook je omgeving;-)

Je hoeft jezelf niet ‘stom’ te vinden. Je zit in je eigen proces, en daarin is niets stom of goed, maar het is zoals het is.

Aan de ene kant spreek je over ‘geduld’ en aan de andere kant spreek je over ‘ik wil snel een oplossing’. Dat wil iedereen wel, maar snelle oplossingen zijn er niet in het leven, je moet het zelf doen en al duurt dat 10jaar, maar kom je er over 10jaar uit, dan is dat hoe jij dat proces overwonnen hebt. Snapje, gun jezelf ook de tijd die je nodig hebt;-) Neem die ruimte voor jezelf.

Ik snap niet helemaal wat je zegt over het stukje ‘bevestiging en dat dat gaat over iemand anders’…

Als je het inzicht al hebt, wanneer ga je er dan ook iest mee doen? Vragen naar de zelfde weg, keer op keer, levert je niets op. Het kost je alleen maar energie die je beter kunt besteden denk ik..
LFS
Vari
Vari jan 11 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi Vari,

Waarom heb je iemand anders nodig op je gerust te stellen. Waarom kan je jezelf niet gerustellen van binnen? Miss ligt hier jouw uitdaging..

Waarom laat je jezelf slecht voelen? Wanneer ga je ervoor kiezen om jezelf Goed te voelen? Dat is best een goede oefening: alles wat je negatief ervaart omzetten in positieve insteek, dat verandert jou en daarmee ook je omgeving;-)

Je hoeft jezelf niet ‘stom’ te vinden. Je zit in je eigen proces, en daarin is niets stom of goed, maar het is zoals het is.

Aan de ene kant spreek je over ‘geduld’ en aan de andere kant spreek je over ‘ik wil snel een oplossing’. Dat wil iedereen wel, maar snelle oplossingen zijn er niet in het leven, je moet het zelf doen en al duurt dat 10jaar, maar kom je er over 10jaar uit, dan is dat hoe jij dat proces overwonnen hebt. Snapje, gun jezelf ook de tijd die je nodig hebt;-) Neem die ruimte voor jezelf.

Ik snap niet helemaal wat je zegt over het stukje ‘bevestiging en dat dat gaat over iemand anders’…

Als je het inzicht al hebt, wanneer ga je er dan ook iest mee doen? Vragen naar de zelfde weg, keer op keer, levert je niets op. Het kost je alleen maar energie die je beter kunt besteden denk ik..
LFS


Hey,

Je kent de situatie niet helemaal he smile
Het is iets dat ik zelf niet in de hand heb. De situatie waar ik het zo moeilijk mee heb en waarover de bevestiging gaat, gaat over een verbroken relatie. Het hangt dus voor een stuk van iemand anders af. Ik wacht op die iemand. De kaarten zeggen dat het allemaal goed komt en ik heb dat gevoel ook. Dus als ik van de kaartlegster kom dan voel ik me even gerustgesteld want ik heb 'goed' nieuws gekregen. Na enkele dagen begin ik dan terug te twijfelen en dan zou ik het consult opnieuw willen meemaken om het 'goede' nieuws terug te horen. M'n gevoel zegt "Heb vertrouwen, het komt goed" maar doordat het zolang duurt begin ik dan te twijfelen en denk ik "Komt het wel allemaal terug goed? Moet is niet zus of zo doen? Moet ik iets doen of moet ik afwachten?". Ik ben inderdaad onzeker op dat vlak gewoon omdat ik niet weet of ik de situatie op een correcte manier aanpak. Voor mij is het koffiedik kijken.
Liefs
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki