@ corrine misschien kijk je erover heen en is het je ontgaan sommige dingen kunnen klein en subtiel zijn ipv groot en aanwezig.
@ vari als je elke week wil gaan kan je het beste hier op dit forum leren om kaarten te leggen en oefenen op het foto lezen, als je dat echt wilt.
Met foto lezen train je-binnen in je lichaam- te voelen.
En misschien heeft dat een positief effect op het kaart leggen.
En om echt contact met je innerlijke ik -het stukje God in jezelf- is mediteren misschien wel een goed idee.
Bij mezelf werkte het om eerst kennis op te doen en te affirmeren.(voor mezelf te overtuigen van mijn eigen kunnen.
info affimaties )
Die kennis heb ik verzameld en op mijn site Solaas gezet zodat ik het terug kan lezen voor mij was dat onderdeel van mijn proces.
En daarna alles los te laten......
en dan ook alles echt los laten.
Er niet mee bezig te zijn is ontspannend en dan kan al dat wat getraind is zich herstelen en ontwikkelen, net zoals bij sport je spieren moeten ook rusten om een beter resultaat te krijgen.
Tja voorspellingen kunnen leuk zijn, maar helaas kan je er naar toe gaan leven en mis je alle verrassingen die je op je pad kan tegen komen.
Ik bedoel je houd je eraan vast, vast klammen aan die voorspelling.
Terwijl het leven een mysterie is want niets is zeker.
Misschien is het beter om er achter te komen waarom je zo vertrouwd op die voorspellingen misschien ergens in je zit dat antwoord wel?!?!?!
Wauw check de dagtekst van vandaag eens!!
dagtekst vr. 7jan 20111