Loading...
nl

Welkom bij achter de regenboog

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '11
In de afgelopen maanden is er veel gesproken over het opzetten van een nieuw en besloten deel op het forum, met name voor zielenreizigers, of interdimensionaal reizen.

Waarom dit nieuwe deel? Er komen steeds meer mensen die naar andere dimensies reizen en daar vele belevingen hebben. Niet alle belevingen willen die personen open en bloot op een forum zetten, waar jan en alleman op kan lezen en schrijven. Zeker niet gezien er soms wat 'rare vogels' rondhangen op het forum.

Dus wat is dan wel de bedoeling: een forum waar niet iedereen op kan. Wie wel toegang krijgen wordt via aanvraag beslist door de moderators en uiteindelijk ook door Julien, die die persoon toe moet laten (technisch gesproken).

Op dit forum kunnen we al onze reizen delen met anderen die ook reizen, en kunnen we ook informatie verzamelen voor diegenen die nieuw zijn hierin en willen leren. Het lezen van de ervaringen van anderen werkt hierbij heel stimulerend. Daarnaast kunnen we ook een soort van database opbouwen met betekenissen, symbolieken enzovoort.
Delen:
Cialara
Cialara jan 4 '11
Ik ben je dankbaar voor het opzetten en uitvoeren van dit forum naar aanleiding van onze wens om hier een speciale plek voor te maken.

Het zal ons allemaal heel goed helpen in onze groei en bijdragen aan de energie van de nieuwe tijd.

Ik hoop dan ook van harte dat er heeeeeel veeeeeel deelnemers hier zullen gaan komen.

Liefs Jorine.
Emuca
Emuca jan 5 '11
Ik ben blij.
admin
admin jan 8 '11
Lieve allemaal,

Ik ben blij dat ik hier bij ben
en hoop samen met jullie erg veel moois mee te mogen maken.
Het is nog wel iets wat ik nog kan gaan ontwikkelen maar samen met jullie zal het vast lukken.

liefs van Ajada
Marenubium
Marenubium jan 21 '11
hier ook een blije vogel smile
Sundance
Sundance mrt 10 '11
Dankjewel dat ik ook hier Mag Zijn. smile
admin
admin mrt 12 '11
Leuk sundance welkom ook hier...

knuff van mij
Sundance
Sundance mrt 12 '11
Lief! Dankjewel!
aquarel
aquarel mei 1 '11
dank je dat ik hier ook bij mag zijn, ik hoop veel bij te leren, en ervaringen uit te wisselen.
samen werken we aan een betere toekomst voor iedereen.
dank je nims voor de toelating van achter de regenboog.
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Welkom Aquarel, het is wel erg rustig momenteel smile
Cialara
Cialara mei 3 '11
Hoi Aquarel welkom achter de regenboog smile

Het is nu inderdaad een beetje stilletjes, maar er zal wel weer wat meer komen binnenkort vermoed ik. Voel je vrij om te vragen wat je maar wil.

Groetjes Cialara
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '11
Welkom Aquarel smile. Ik ben hier zelf ook niet zo vaak te vinden eerlijk gezegd.
Tatora
Tatora jun 14 '11
bedankt om me hier toe te laten!
ik ga het eens op mij gemak lezen wat er zoal staat..
zal even duren denk ik..hihii
is veel..
heb zelf wellicht ook wat te zetten hier..
boodschappen die ik mocht ontvangen van Thuis
liefs
Cialara
Cialara jun 15 '11
Welkom Tatora, ben oprecht benieuwd naar jouw boodschappen van thuis, je kunt ze plaatsen onder berichten
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Hoi Tatora, welkom!
amor
amor jun 8 '12
Heel erg bedankt dat ik hier aanwezig mag zijn laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 9 '12
winkvan harte welkom, wink
Cialara
Cialara jun 9 '12
Hey Welkom Amor quinta wink
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki