hoi
ik heb op 16dec een droom gehad die zeer duidelijk voor mij was maar omdat ik toch op het punt sta voor een zeer belangrijke beslissing te nemen... die ik in mijn geest al genomen heb maar het stapje zetten lukt me nog niet .
daarom vraag ik toch een beetje hulp voor dat laatste duwtje...
mijn droom
ik stond op een kruispunt .
een pad dat recht voor mij was, zeer recht, goed verlicht ,geen opstakels... perfect gewoon.
maar de weg die rechts van mij lag was begroeid met lage struiken en bijna niet zichtbaar, donker , stijl naar beneden, mysterieus.
maar die rechtse weg trok me aan.
er stonden mensen achter mij waarvan ik 1 man herkende( buurman die ook spiritueel bezig is op wetenschappelijke basis) en hij probeerde mij naar de rechte weg te krijgen.
maar ik hoorde dat wel maar zag duidelijk dat ik alleen een keuze kon maken.
ik koos voor het rechtse pad.
eens ik daar opstapte begon ik in een snel tempo naar beneden te glijden en ik zag heel duidelijk dat ik mijn eigen niet kon stoppen en dat ik met mijn voeten dat probeerde maar ik liet 2 sporen na alsof ik op skilatten stond.
ik was zeer bewust dat ik zeer stevig die afdaling nam en dat ik niks wankelde.
eens ik beneden was ik blij en zag ik water.
dat water was ondiep, troebel bruin en sommige stukjes helder.
ik wilde dat water , nu een beekje oversteken maar bij de 2de stap zat ik tot mijn nek in het water en werd ik meegesleurd met de stroomversnelling.
de beek was smal en de kanten waren niet hoog maar zagen er zeer glibberig uit .
ik dacht ook zeer bewust na in die droom en ik merkte dat ik zei " ik ben nog steeds helder en mijn hoofd gaat niet onder!"
ik kwam in een bochtje terecht en zag mijn kans om uit het water te geraken omdat de kant een beetje ingezakt was .
eens ik mijn rechtse voet uit het water tilde op de oever werd ik weer meegesleurd door de stroomversnelling.
toen ik de bocht voorbij was wist ik aan de hand van de stroom dat er een waterval aankwam maar daar wilde ik niet vanaf.
ik zat toen aan de links kant van dat beekje maar op het moment dat ik zei dat ik niet van die waterval af wilde was ik uit het water aan de rechtse kant.
ik wandelde voorbij de waterval en ergens voelde ik een drang voor terug het water in te gaan want "iets" wilde mij het gevoel geven dat het "nu" wel veilig was!
ik zag dat het water nog steeds troebel was en zag dat er verder op in het water een grote platte rots lag dat me weer de indruk gaf dat het veilig was voor terug dat water in te gaan maar ik zei "NEE" .
het beekje liep vanaf die rots rustig "recht" verder maar steeds troebel .
tot ik op het einde zag dat de zon begon door te breken en de beek een 90° bocht naar links maakte.
ik zag nog een auto op het einde van links komen richting mij draaien om toch maar te zeggen dat het water ondiep was en dat ik er terug in kon maar ik zei weer "NEE"
ik werd toen gewekt door de wekker( in het echt;)) maar ik voelde dat ik terug in mijn droom gezogen werd en dat ik hem wilde ontleden om zo veel mogelijk te onthouden.
maar ik hoorde plots dat mijn naam achter mij geroepen werd en mijn aandacht ging daar direct naar toe omdat de stem zo vertrouwd was maar ik herkende ze niet.
ik dacht aan mijn overleden moeder maar dat was het niet het was een onzijdige stem maar zeer zacht.
maar bij mijn naam te roepen kwam het getal 4 zeer sterk door .
ik kon die droom zeer goed ontleden van begin tot het einde maar die 4 weet ik nog altijd niet te plaatsen.
ik heb die droom direct verteld tegen mijn man , maar hij begreep hem niet .... maar de geluksstroom dat ik toen kreeg was geweldig , super, zalig, alles aankunnen, weten dat het allemaal in orde komt, geen zorgen .... niet te beschrijven
het was toen 6u 's morgens maar ik stond te dansen ... allez we stonden met 2 zot te doen hahahahaha want mijn geluksgevoel werkte aanstekelijk hihihi
ik weet dus heel goed wat er staat te gebeuren maar toch heb ik ergens bang om die stap te zetten want stel dat ik nu toch die verkeerde weg in ga slagen.
als ik die rechtse weg ga indraaien dan gaat mijn wereld op zijn kop gezet worden en dan ga ik mensen meesleuren die ik nu wil beschermen (mijn kinderen, mijn man).
ik kan mijn gedachten tegen niemand meer kwijt omdat iedereen mij op die rechte veilige pad wil brengen maar dat is de gemakkelijkste weg .... maar ik wil die niet meer op , ik wil nu iets afwerken dat ik in een vorig leven niet kon maar het is zoooo moeilijk om die kettingen te doorbreken en tegen al die tekenen in te gaan die mij verwijzen dat ik die moeilijke weg moet nemen, maar al de aardse tekenen zeggen dat ik het niet mag doen maar al de spirituele zeggen dat ik goe bezig ben!
wat moet ik nu doen?
ach miss weet ik het al en zoek ik gewoon een excuses voor het gemakkelijke .
ik sta duidelijk op het kruispunt van mijn leven.
ach miss wilde ik gewoon mijn verhaal kwijt
ik kan nog niet zeggen wat die droom betekende want dan reageren vele van uit een miss verkeerd gevoelsstandpunt .
ik wil gewoon weten hoe dit alles overkomt bij andere.
groetjes