Loading...
nl

mijn voorspellende droom

willow
willow jan 3 '11
hoi
ik heb op 16dec een droom gehad die zeer duidelijk voor mij was maar omdat ik toch op het punt sta voor een zeer belangrijke beslissing te nemen... die ik in mijn geest al genomen heb maar het stapje zetten lukt me nog niet .
daarom vraag ik toch een beetje hulp voor dat laatste duwtje...

mijn droom
ik stond op een kruispunt .
een pad dat recht voor mij was, zeer recht, goed verlicht ,geen opstakels... perfect gewoon.
maar de weg die rechts van mij lag was begroeid met lage struiken en bijna niet zichtbaar, donker , stijl naar beneden, mysterieus.
maar die rechtse weg trok me aan.
er stonden mensen achter mij waarvan ik 1 man herkende( buurman die ook spiritueel bezig is op wetenschappelijke basis) en hij probeerde mij naar de rechte weg te krijgen.
maar ik hoorde dat wel maar zag duidelijk dat ik alleen een keuze kon maken.
ik koos voor het rechtse pad.

eens ik daar opstapte begon ik in een snel tempo naar beneden te glijden en ik zag heel duidelijk dat ik mijn eigen niet kon stoppen en dat ik met mijn voeten dat probeerde maar ik liet 2 sporen na alsof ik op skilatten stond.
ik was zeer bewust dat ik zeer stevig die afdaling nam en dat ik niks wankelde.
eens ik beneden was ik blij en zag ik water.
dat water was ondiep, troebel bruin en sommige stukjes helder.
ik wilde dat water , nu een beekje oversteken maar bij de 2de stap zat ik tot mijn nek in het water en werd ik meegesleurd met de stroomversnelling.

de beek was smal en de kanten waren niet hoog maar zagen er zeer glibberig uit .
ik dacht ook zeer bewust na in die droom en ik merkte dat ik zei " ik ben nog steeds helder en mijn hoofd gaat niet onder!"
ik kwam in een bochtje terecht en zag mijn kans om uit het water te geraken omdat de kant een beetje ingezakt was .
eens ik mijn rechtse voet uit het water tilde op de oever werd ik weer meegesleurd door de stroomversnelling.

toen ik de bocht voorbij was wist ik aan de hand van de stroom dat er een waterval aankwam maar daar wilde ik niet vanaf.
ik zat toen aan de links kant van dat beekje maar op het moment dat ik zei dat ik niet van die waterval af wilde was ik uit het water aan de rechtse kant.
ik wandelde voorbij de waterval en ergens voelde ik een drang voor terug het water in te gaan want "iets" wilde mij het gevoel geven dat het "nu" wel veilig was!
ik zag dat het water nog steeds troebel was en zag dat er verder op in het water een grote platte rots lag dat me weer de indruk gaf dat het veilig was voor terug dat water in te gaan maar ik zei "NEE" .
het beekje liep vanaf die rots rustig "recht" verder maar steeds troebel .
tot ik op het einde zag dat de zon begon door te breken en de beek een 90° bocht naar links maakte.
ik zag nog een auto op het einde van links komen richting mij draaien om toch maar te zeggen dat het water ondiep was en dat ik er terug in kon maar ik zei weer "NEE"
ik werd toen gewekt door de wekker( in het echt;)) maar ik voelde dat ik terug in mijn droom gezogen werd en dat ik hem wilde ontleden om zo veel mogelijk te onthouden.
maar ik hoorde plots dat mijn naam achter mij geroepen werd en mijn aandacht ging daar direct naar toe omdat de stem zo vertrouwd was maar ik herkende ze niet.
ik dacht aan mijn overleden moeder maar dat was het niet het was een onzijdige stem maar zeer zacht.
maar bij mijn naam te roepen kwam het getal 4 zeer sterk door .
ik kon die droom zeer goed ontleden van begin tot het einde maar die 4 weet ik nog altijd niet te plaatsen.

ik heb die droom direct verteld tegen mijn man , maar hij begreep hem niet .... maar de geluksstroom dat ik toen kreeg was geweldig , super, zalig, alles aankunnen, weten dat het allemaal in orde komt, geen zorgen .... niet te beschrijven
het was toen 6u 's morgens maar ik stond te dansen ... allez we stonden met 2 zot te doen hahahahaha want mijn geluksgevoel werkte aanstekelijk hihihi

ik weet dus heel goed wat er staat te gebeuren maar toch heb ik ergens bang om die stap te zetten want stel dat ik nu toch die verkeerde weg in ga slagen.
als ik die rechtse weg ga indraaien dan gaat mijn wereld op zijn kop gezet worden en dan ga ik mensen meesleuren die ik nu wil beschermen (mijn kinderen, mijn man).
ik kan mijn gedachten tegen niemand meer kwijt omdat iedereen mij op die rechte veilige pad wil brengen maar dat is de gemakkelijkste weg .... maar ik wil die niet meer op , ik wil nu iets afwerken dat ik in een vorig leven niet kon maar het is zoooo moeilijk om die kettingen te doorbreken en tegen al die tekenen in te gaan die mij verwijzen dat ik die moeilijke weg moet nemen, maar al de aardse tekenen zeggen dat ik het niet mag doen maar al de spirituele zeggen dat ik goe bezig ben!
wat moet ik nu doen?
ach miss weet ik het al en zoek ik gewoon een excuses voor het gemakkelijke .
ik sta duidelijk op het kruispunt van mijn leven.
ach miss wilde ik gewoon mijn verhaal kwijt

ik kan nog niet zeggen wat die droom betekende want dan reageren vele van uit een miss verkeerd gevoelsstandpunt .

ik wil gewoon weten hoe dit alles overkomt bij andere.
groetjes
Delen:
Lotusje
Lotusje jan 3 '11
Lastig dit, want aan de ene kant heb ik het gevoel te zeggen ga voor de veilige weg rechtdoor,
maar je kiest niet voor niets de rechter weg.
Vraag is denk ik vooral of je het risico wil nemen je dierbaren pijn te doen of dat je ze wilt beschermen en rechtdoor gaat.
Wellicht, als je zelf wel weet waar dit over gaat, twee rijtjes te maken, een met de voordelen en een met de nadelen van de te maken keus wink

Succes!
willow
willow jan 4 '11
bedankt voor je oprechte reactie lotusje
het zit zo...
ik ben 8j gescheiden en ben 10j getrouwd geweest en mijn ex heeft me op alle mogelijke manieren gekraakt.
(mijn verhaal stond vorige week in "mijn geheim" panelverhaal)
en omdat ik nu al die jaren probeer om van hem af te geraken besef ik meer en meer dat hij aan mij verankerd is .
en elke manier of handeling word nog steeds gedomineerd door hem .
ik heb nooit de kans gekregen om mijn verhaal te doen tegen hem of iemand uit mijn buurt ( buiten mijn huidige man natuurlijk)
daarom heb ik steeds dat verdrongen en als er iets boven kwam maakte ik ruzie met mijn ex omdat ik mij verzette begon hij nog meer te domineren en vooral legde hij mij dan het zwijgen op door zelf te zwijgen en mij te negeren.
maar in september 2010 heb ik een beslissing genomen omdat toen alles weer boven kwam.
ik loop dan dagen rond met elke gebeurtenis boven te halen , het is sterker dan mezelf.
ik besloot om te vechten en niet meer te zwijgen als er een ruzie ontstond.
mijn man was daar niet met akkoord , die wil zwijgen voor de goede vrede en het gemak.
maar ik kan niet meer zwijgen en mijn ex weet dat .
hij voelt dat ik sterker word en dat ik een hoop waarheid aan het licht kan brengen als hij mij niet kort houd.

ik had die droom 4dagen voor ik met mijn ex eindelijk een gesprek kon hebben (na jaren vragen)maar die is door het slechte weer afgelast.
maar hij wil nu geen gesprek meer en wil weer dat ik zwijg.
ik leg tarot voor mijn eigen en al 8j staat erin dat er een rechtzaak komt en dat het voor mij goed gaat eindigen.
ik voel dat het einde nabij is .
het is een enorme druk op mijn lichaam dat ik nu voel .
ik heb in sept. een mail klaar gemaakt voor mijn ex waar ik alles maar dan ook alles zeg over hoe hij mij behandeld heeft.
en weer zegt mijn man "niet doen" maar ik kan het niet meer in mij houden.
hoe meer ik mijn verhaal vertel hoe meer ik krijg te horen niet doen!
maar er is iets in mij dat zo hard tegen spreekt en dat gevoel dat ik had na die droom ... dat geluk enz ik weet zeker dat dat het gevoel ga zijn na het versturen van die mail aan mijn ex en na de rechtzaak dat hij mij zeker en vast gaat aandoen.

MAAR mijn kinderen die sleur ik mee .... het is hun vader!
mijn dochter begint haar vader wel te kennen maar heeft bang van hem omdat hij haar ook negeerd als ze teveel naar mijn kant trekt.
mijn zoon is totaal zijn vader (10j) en dat gaat voor hem een shock zijn als ik zoiets ga doen (mail)de verwijten van mijn kids die kan ik verwerken maar ik weet niet of ze dat aan gaan kunnen.
het is niet de bedoeling om ze hun vader af te nemen , absoluut niet!!!
ze zullen elk weekend naar de vader gaan daar zorg ik voor!
ik heb besloten om nu maandag die mail te versturen en ergens weet ik dat in juni alles voorbij is!
het is dus zooooo gemakkelijk om alles te laten hoe het nu is maar ik a er stilletjes aan kapot en mijn gezin kan ik ook niet leiden hoe het moet .
het is moeilijk om tegen mijn man te zeggen dat hij mij moet geloven dat het goed komt .
hij is zo aards dat hij alleen bewijzen als waarheid wil zien.
en mijn woord niet geloofd word tot het bewezen is .
daarom stond ik ook helemaal alleen op dat kruispunt in mijn droom en hoorde ik wel mensen achter mij .
maar ik moet de keuze alleen nemen en das hard als je 31j gewoon was dat iedereen alles voor je besliste .
in de 8j nadien heb ik wel geleerd om beslissingen te maken maar er blijven restanten hangen van vroeger.

in mijn vorige levens was ik ook getrouwd met mijn ex en ik was daar al getuigen van en ik weet ook dat ik toen die bepaalde beslissing niet genomen heb en een ongelukkig leven heb gehad en ik dat nu eigenlijk wel veranderen.

groetjes
ps ik ga je raad opvolgen want in je woorden zit meer in dan je leest.xxxx
Lotusje
Lotusje jan 4 '11
Jeetje Willow, das een heel verhaal zeg!
Allereerst wil ik voor de zekerheid en zeker ook voor de intensiteit van je verhaal even checken of je bewust bent dat dit een geheel open forum is, dus je verhaal is voor iedereen leesbaar.

Dan je reactie, ook weer heel heavy, vermoedde het al een beetje, en zeker nu ik je reactie gelezen heb vind ik het een flink dilemma waar je voor staat.
Aan de ene kant zegt mijn gevoel dat je ervoor moet gaan en dit verhaal nu eindelijk eens moet afronden en sluiten.
Dat is voor jezelf gewoon heel erg belangrijk.
(andere kant is dat je zeker ook je omgeving goed in overweging moet nemen en dat dat nou net kan zijn waarom je het niet zou doen, maar het is een moeilijk iets en daar moet je helemaal achter staan)
Wellicht dat de mail ook zonder rechtzaak kan, dan heb je wellicht een middenweg voor je kinderen gevonden.

Eigenlijk voel ik mijn grootste punt in het feit dat je ex nog zoveel invloed kan hebben/ zeggenschap op-eist.
Misschien dat je kan proberen zijn betrokkenheid te minimaliseren tot heel weinig, ander telefoonnummer erbij nemen, en je ex niet het nieuwe nummer geven zodat ie je bijv niet meer kan bellen wanneer het hem uitkomt.
Je kan misschien ook afspreken dat ie jou alleen mag bellen wanneer je man thuis is, dan heb je een "veiligheid" dat je kan zeggen dat je zijn onderwerp eerst met je man bespreekt alvorens je hem een reactie of antwoord geeft.
Je hebt er in elk geval iets meer "eigenheid" voor als je hem op zulke manieren telkens wat meer uit je leven probeert te zetten.
Voor hem zal het dan ook heel duidelijk worden dat hij steeds minder en uiteindelijk geen invloed meer op je kan hebben.
Heel veel succes en doe het vooral in jouw tempo en op jouw manier, ongeacht welke keus je maakt, het is en blijft uiteindelijk jouw keus en jouw leven!!

Groetjes Lotusje
willow
willow jan 5 '11
hoi lotusje,
ik besef maar al te goed hoe open en toegankelijk dit en andere forums zijn.
maar ik zeg ook niks wat mijn ex allemaal gedaan heeft.
en daarbij moest hij het ooit te weten komen (ook van dat weekblad)ik zweer op mijn hart dat ik niet gelogen heb en dat zal hij ook wel weten.... de waarheid kwetst nu eenmaal.
mijn ex valt mij niet echt lastig via de tel. eerder als we bij hem aan zijn deur staan (bijna elke week) dan voelt hij zich veilig en kan dan ook gaan lopen of de deur dichtgooien als het te warm word.
en mijn ex zegt niks tegen mijn man en versa visa... maar ik krijg wel van hun beide te horen wat kan en niet kan!
eigelijk als ik het zo bezie .... is de stille vrede voor hun en zou ik mij moeten aanpassen !
dat is het !!!!
ik moet dat rechte pad op van hun omdat het hun goed uitkomt, zij willen niet geconfronteerd worden met het verleden of verwerking... maar ik wel!!!!!!!
JA ik denk dat ik mijn laatste duwtje gevonden heb!
ik zie het vele klaarder nu.
echt bedankt lotusje xxxxxxxxxxxx

dit is mijn strijd en nu voel ik mij zo sterk dat ik nu wel mijn kids kan opvangen en door de eerlijkheid zullen ze alles beter verwerken .... ja ik weet nu wat doen!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
willow
willow jan 5 '11
ps .
die rechtzaak die ik steeds verwacht is omdat mijn ex geen andere uitweg meer vind omdat hij zelf zijn eigen leugen is beginnen geloven en omdat hij zijn gezicht niet wil verliezen tegen over de gene die hem geloofd(e).
hij heeft al elke dokter , kinderspy, advokaat , school, buren overhaald om toch maar iets slecht over mij te rapporteren maar telkens viel hij door de mand omdat ik mij bleef verdedigen .
de mensen vonden niks meer op ten duur.
het is eigelijk wel grappig hoe die man zich uitslooft voor mij hihihihhi
maar goed mijn droom vertelde mij genoeg en jij lotusje gaf me een andere kijk doorheen het bos waardoor ik verblind was.
en nu word mijn gevoel bevestigd dat ik al zo lang verdrong.

echt bedankt
Lotusje
Lotusje jan 5 '11
Hoi Willow,

heel fijn te lezen dat ik je heb kunnen helpen,
maar denk het iig nog vaak goed door want het zijn hele heftige dingen vind ik en je moet er helemaal achter staan.
Uiteraard lees ik dat je er goed over na hebt gedacht, ben blij dat ik daar een beetje in heb mogen helpen, maar ik zie ook zeker de andere kant en die is behoorlijk heavy.

Hou de gedachte maar vast dat je ex zich voor jou uitslooft omdat ie je dus wil bereiken en als ik het zo lees heeft ie wellicht het gevoel dat ie dat niet (meer) kan omdat je door bent gegaan met je leven wink

Ook nog even dit, ik denk dat je aan je man best kan zeggen dat je er over WIL praten omdat het nog een plekje moet krijgen en wellicht kan je er ook bij zeggen dat jullie relatie er alleen maar beter van kan worden.
Logisch is dat een gegeven, maar mannen zijn daar nogal gevoelig voor hahahaha (sorry mannen *LoL*)

Heel erg veel succes en sterkte,
het pad wat je kiezen zal, zal uiteindelijk het juiste zijn!

Liefs Lotusje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki